Witam,
mieszkam w Juchnowcu Kościelnym jestem w zasięgu stacji bazowej BT13052 (jestem oddalony o około 200km od niej). Od kilku dni zaobserwowałem duże problemy z internetem znaczny spadek przepustowości download do 2Mbps, zawsze osiągałem 20-30Mbps. Posiadam również 2 komórki w sieci i zaobserwowałem znaczny spadek sygnału oraz brak możliwości skorzystania z LTE. Nie korzystam ani nie korzystałem z żadnych anten zewnętrznych nie były potrzebne. Przez okres prawie roku korzystania z usługi internetu oraz telefonii komórkowej po raz pierwszy zdarza mi się taka sytuacja. Nie przekroczyłem żadnych limitów. Chciałbym prosić o jakąś pomoc.
Juchnowiec Kościelny - BT13052
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Juchnowiec Kościelny - BT13052
j0cker, nie odnotowaliśmy problemów w Twojej lokalizacji. Podaj proszę parametry sygnału (RSRP, RSRQ, RSSI, SINR) oraz aktualny wynik spedtestu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ