PLUS LTE internet, zrywane połączenie

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
piksel
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 10 lut 2019, o 19:21

PLUS LTE internet, zrywane połączenie

Post autor: piksel »

Dzień dobry

mam problem ze zrywającym się połączeniem. Korzystam z internetu domowego w Plusi, zestaw odu idu 300.

Miejscowość Łuszczów Drugi, kod pocztowy 20-258


Co 15-20 minut następuje utrata połączenia z internetem. Po minucie, dwóch wszystko działa znowu.
Łącząc się z routerem przez przeglądarkę pojawia się komunikat "usługa ograniczona". Czasami pojawia się komunikat "Brak karty USIM lub karta USIM jest nieprawidłowa"

Co ciekawe, czasami łącząc się z routerem przez przeglądarkę w chwili gdy ma miejsce ponowne połączenie, strona wpada w pętle odświeżeń na około 2 minuty.

W domu posiadamy drugi, względnie analogiczny zestaw, troszkę starszą wersje odu idu. Oba zestawy zewnętrzne są ustawione obok siebie, w tym samym kierunku jednakże tylko w moim występują takie problemy. Z tego powodu, stawiam raczej na problem ze sprzętem, ale jestem otwarty na sugestie.
DawidRos
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 14 maja 2018, o 22:18

Re: PLUS LTE internet, zrywane połączenie

Post autor: DawidRos »

Od dzisiaj i ja mam też zrywanie z połączeniem i również posiadam zestaw ODU IDU 300, nie wydaje mi się żeby problem stał po stronie sprzętu.
piksel
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 10 lut 2019, o 19:21

Re: PLUS LTE internet, zrywane połączenie

Post autor: piksel »

Czy u Ciebie również pojawiają się komunikaty dotyczące karty USIM?

Uzupełniająco chciałem zaznaczyć, że kontaktowałem się wstępnie z BOK, wspólnie z konsultantem przywróciliśmy ustawienia fabryczne, sprawdzaliśmy działania różnych pasm i efektu brak.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: PLUS LTE internet, zrywane połączenie

Post autor: Michał_Plus »

piksel, DawidRos, czy zmienia się kolor diody informującej o stanie połączenia? Jakie są parametry sygnału?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
piksel
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 10 lut 2019, o 19:21

Re: PLUS LTE internet, zrywane połączenie

Post autor: piksel »

Na chwilę obecną jest jeszcze gorzej, internet nie działa w ogóle, po połączeniu się poprzez przeglądarkę z routerem wyświetla się komunikat o braku karty USIM bądź o jej nieprawidłowości.

Kolor diody na urządzeniu zewnętrznym to stały czerwony.

Restart nic nie daje.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: PLUS LTE internet, zrywane połączenie

Post autor: Michał_Plus »

piksel, prawdopodobnie sprzęt uległ awarii. Konieczne będzie przekazanie zestawu do serwisu w celu ekspertyzy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ