Dzień dobry
mam problem ze zrywającym się połączeniem. Korzystam z internetu domowego w Plusi, zestaw odu idu 300.
Miejscowość Łuszczów Drugi, kod pocztowy 20-258
Co 15-20 minut następuje utrata połączenia z internetem. Po minucie, dwóch wszystko działa znowu.
Łącząc się z routerem przez przeglądarkę pojawia się komunikat "usługa ograniczona". Czasami pojawia się komunikat "Brak karty USIM lub karta USIM jest nieprawidłowa"
Co ciekawe, czasami łącząc się z routerem przez przeglądarkę w chwili gdy ma miejsce ponowne połączenie, strona wpada w pętle odświeżeń na około 2 minuty.
W domu posiadamy drugi, względnie analogiczny zestaw, troszkę starszą wersje odu idu. Oba zestawy zewnętrzne są ustawione obok siebie, w tym samym kierunku jednakże tylko w moim występują takie problemy. Z tego powodu, stawiam raczej na problem ze sprzętem, ale jestem otwarty na sugestie.
PLUS LTE internet, zrywane połączenie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 lut 2019, o 19:21
Re: PLUS LTE internet, zrywane połączenie
Od dzisiaj i ja mam też zrywanie z połączeniem i również posiadam zestaw ODU IDU 300, nie wydaje mi się żeby problem stał po stronie sprzętu.
Re: PLUS LTE internet, zrywane połączenie
Czy u Ciebie również pojawiają się komunikaty dotyczące karty USIM?
Uzupełniająco chciałem zaznaczyć, że kontaktowałem się wstępnie z BOK, wspólnie z konsultantem przywróciliśmy ustawienia fabryczne, sprawdzaliśmy działania różnych pasm i efektu brak.
Uzupełniająco chciałem zaznaczyć, że kontaktowałem się wstępnie z BOK, wspólnie z konsultantem przywróciliśmy ustawienia fabryczne, sprawdzaliśmy działania różnych pasm i efektu brak.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: PLUS LTE internet, zrywane połączenie
piksel, DawidRos, czy zmienia się kolor diody informującej o stanie połączenia? Jakie są parametry sygnału?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: PLUS LTE internet, zrywane połączenie
Na chwilę obecną jest jeszcze gorzej, internet nie działa w ogóle, po połączeniu się poprzez przeglądarkę z routerem wyświetla się komunikat o braku karty USIM bądź o jej nieprawidłowości.
Kolor diody na urządzeniu zewnętrznym to stały czerwony.
Restart nic nie daje.
Kolor diody na urządzeniu zewnętrznym to stały czerwony.
Restart nic nie daje.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: PLUS LTE internet, zrywane połączenie
piksel, prawdopodobnie sprzęt uległ awarii. Konieczne będzie przekazanie zestawu do serwisu w celu ekspertyzy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ