Realna ilość danych jednak nie realna
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 sty 2017, o 17:10
Realna ilość danych jednak nie realna
Witam jak to jest z tą waszą uczciwością wreszcie? przyznacie się wreszcie do jakiś błędów, awarii? czy tak będziemy sobie tutaj bajki oplatać bez konsekwencji? router zresetowany dnia 25.02 wraz z odnowieniem transferu licznik pracy routera 40h liczba pobranych danych całkowitych przez router 6,2GB i 170mb wysłanych , natomiast w aplikacji plus online 9gb w dziennym 6gb w nocnym co daje 15Gb Panowie specjaliści Plus GSM jaki transfer poza B315 mógł zwiększyć ilość danych liczonych przez system , przestaje to być śmieszne.
Ostatnio zmieniony 27 lut 2019, o 15:12 przez jovi123, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5498
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Realna ilość danych jednak nie realna
jovi123, bez dostępu do danych i informacji na koncie, nie jestem w stanie odnieść się do tego zarzutu. Zarówno licznik w urządzeniu jak i dane na PO mogą pokazywać tylko szacunkowe, dane. Jeśli uważasz że są jakieś nieprawidłowości koniecznie zgłoś taką sprawę przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realna ilość danych jednak nie realna
Zarzut??? niech Pan lepiej dobiera słowa , podaję Panu dane odczytane z routera zakupionego u Państwa i dane z Państwa aplikacji o jakich zarzutach Pan mówi? interesuje mniej jedynie które to dane są poprawne ponieważ jeśli błędne są z routera to oddam go Państwu na gwarancji jeśli po raz kolejny dane w systemie odbiegają od rzeczywistości to zrywam z Państwem umowę, nie mogę już prościej tego opisać i błagam proszę nie zasypywać mnie regułkami z podręcznika konsultanta strona nr.432. Jeśli prawdą było by to co pan napisał o tym że te wszystkie ilości danych do których mamy dostęp są jedynie szacunkowe a realne liczone przez firmę plus są wyższe to zaczyna to być farsą znaną z afery spalania diesla w firmie VW.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5498
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Realna ilość danych jednak nie realna
jovi123, tak jak już wcześniej napisałem, proszę o zgłoszenie sprawy poprzez wskazany formularz. Wszystko zostanie dokładnie sprawdzone.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realna ilość danych jednak nie realna
Ale po co mam zgłaszać?? aby uzyskać zawszę tą samą odpowiedź że wszystko od waszej strony jest OK? liczyłem że wreszcie na tym forum uzyskam po raz pierwszy rzetelną odpowiedź a nie jak zawsze przejdźmy na priv nie róbmy tu hałasu . Tak trudno jest wam wytłumaczyć z czego wynika różnica na routerze z danymi realnymi w systemie? to czym Państwo się zajmujecie na co dzień jeśli nie potraficie tego wytłumaczyć tu i teraz?Michał_Plus pisze:jovi123, tak jak już wcześniej napisałem, proszę o zgłoszenie sprawy poprzez wskazany formularz. Wszystko zostanie dokładnie sprawdzone.
Re: Realna ilość danych jednak nie realna
Ależ człowieku, na co ty liczysz - takich rzeczy na pewno nie wiedzą i nie wyjaśnią osoby pracujące w BOK!
To mogą wyjaśnić prawdziwi fachowcy od sprzętu i oprogramowania, deweloperzy którzy je tworzyli, ludzie z praktycznym doświadczeniem. Twoje zgłoszenie to jedyna szansa, że informacja o takich błędach(?) do nich dotrze i może ktoś znajdzie przyczynę...
To mogą wyjaśnić prawdziwi fachowcy od sprzętu i oprogramowania, deweloperzy którzy je tworzyli, ludzie z praktycznym doświadczeniem. Twoje zgłoszenie to jedyna szansa, że informacja o takich błędach(?) do nich dotrze i może ktoś znajdzie przyczynę...
-
- V.I.P.
- Posty: 1240
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Realna ilość danych jednak nie realna
Takie rozbieżności były zawsze, ale w routerze na pewno przy liczniku masz info, że to dane orientacyjne/szacunkowe itp bo nawet producent nie chce zagwarantować, że to 100% wszystkich danych itp.
A to nie był aktywny cały czas? W momencie pisania postu nie powinno być 58h przypadkiem?router zresetowany dnia 25.02 wraz z odnowieniem transferu licznik pracy routera 40h
Re: Realna ilość danych jednak nie realna
A człowieku na to liczę że każda sprawa nie będzie kończyła się w ten sam sposób czyli po cichu i bez ponoszenia konsekwencji rozumiesz???... przez tydzień nie miałem zasięgu na tym samym BTS co zawsze i po tygodniu cudowne ozdrowienie, zmiany prędkości transferu a od Plus odp. wszystko było OK nic się nie działo z ich strony więc o czym ty chcesz dyskutować ?TomPL pisze:Ależ człowieku, na co ty liczysz - takich rzeczy na pewno nie wiedzą i nie wyjaśnią osoby pracujące w BOK!
To mogą wyjaśnić prawdziwi fachowcy od sprzętu i oprogramowania, deweloperzy którzy je tworzyli, ludzie z praktycznym doświadczeniem. Twoje zgłoszenie to jedyna szansa, że informacja o takich błędach(?) do nich dotrze i może ktoś znajdzie przyczynę...
EDIT:
40h ponieważ był włączony po raz pierwszy i zresetowany właśnie po tym czasie przed tym czasem był wyłączony z prąduzbych_in_flames pisze:Takie rozbieżności były zawsze, ale w routerze na pewno przy liczniku masz info, że to dane orientacyjne/szacunkowe itp bo nawet producent nie chce zagwarantować, że to 100% wszystkich danych itp.
A to nie był aktywny cały czas? W momencie pisania postu nie powinno być 58h przypadkiem?router zresetowany dnia 25.02 wraz z odnowieniem transferu licznik pracy routera 40h
Od sl@w_es:
Połączenie postów pisanych jeden pod drugim. Chcąc uzupełnić wcześniejszą wypowiedź (przy braku nowych wpisów) proszę używać opcji edycji posta (przycisk ZMIEŃ w prawym górnym rogu posta).
Ostatnio zmieniony 27 lut 2019, o 18:56 przez jovi123, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Realna ilość danych jednak nie realna
O tym, że to co teraz opisałeś, to jest zupełnie inna bajka - pisz pan zażalenie i nie pękajjovi123 pisze:...przez tydzień nie miałem zasięgu na tym samym BTS co zawsze i po tygodniu cudowne ozdrowienie, zmiany prędkości transferu a od Plus odp. wszystko było OK nic się nie działo z ich strony więc o czym ty chcesz dyskutować ?