Problem z połączeniem internetowym

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5496
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z połączeniem internetowym

Post autor: Michał_Plus »

caeruleus, nie ma. Miejscowość jest rozległa, bez tego nie mam możliwości sprawdzić stacji obsługującej ten obszar.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
caeruleus
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 13 lis 2019, o 22:40

Re: Problem z połączeniem internetowym

Post autor: caeruleus »

Michał_Plus pisze:caeruleus, nie ma. Miejscowość jest rozległa, bez tego nie mam możliwości sprawdzić stacji obsługującej ten obszar.
Ostatnio zmieniony 15 lis 2019, o 13:46 przez caeruleus, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5496
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z połączeniem internetowym

Post autor: Michał_Plus »

caeruleus, stacja pracuje prawidłowo. Prawdopodobną przyczyną braku LTE na tym aparacie jest brak obsługi LTE900 w tym modelu. Obsługuje on LTE1800 i LTE2600. Sprawdź z jakim pasmem łączysz się na drugim aparacie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1240
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Problem z połączeniem internetowym

Post autor: zbych_in_flames »

@caeruleus, a masz na tej karcie aktywny GPRS ? Kod na aktywacje: *101*11*02#
caeruleus
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 13 lis 2019, o 22:40

Re: Problem z połączeniem internetowym

Post autor: caeruleus »

zbych_in_flames pisze:@caeruleus, a masz na tej karcie aktywny GPRS ? Kod na aktywacje: *101*11*02#
Aktywowałem i nic. Niemniej dzięki
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1240
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Problem z połączeniem internetowym

Post autor: zbych_in_flames »

Wylacz/włącz telefon albo przynajmniej odpal tryb samolotowy na chwilę. Masz coś na koncie?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z połączeniem internetowym

Post autor: Ewa_Plus »

caeruleus,
- z którego roku masz kartę SIM? Możesz podać jej 4 pierwsze cyfry?
Jakie info wraca po wpisaniu kodu: *101# ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kuba1993
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 18 kwie 2019, o 06:38

Problem z internetem

Post autor: Kuba1993 »

Witam. Od jakiegoś tygodnia mam problem z internetem, podczas grania, korzystania z aplikacji meesenger w operze GX czy też pobieraniu następuje krótkie rozłączanie internetu, podczas grania jest to irytujące gdy wywala z gry, przy pobieraniu prędkość spada do 0 i nagle po 1sek wznawia pobieranie. Proszę o pomoc, lub doradzenie mi co mogę zrobić.
Ostatnio zmieniony 24 lut 2020, o 15:04 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z połączeniem internetowym

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Kuba1993,
- czy to są rozłączenia, czy tylko prędkość nagle spada do zera i potem rusza?
Z jakiego sprzętu korzystasz? Co to za lokalizacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Maxox25
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 lut 2020, o 15:09

Re: Problem z połączeniem internetowym

Post autor: Maxox25 »

Witam, przychodzę z problemem internetu w zasadzie to chyba też po części z samym wifi ale nie chciałem już zakładać nowego tematu. Otóż, od dłuższego czasu zaczęły się pojawiać problemy z połączeniem. Wymieniałem nawet router z Huaweia B315s na 4G Router 3 Pro w salonie ale niestety problem nadal występuje jedynie sama siła zasięgu wzrosła (wcześniej spadła na 2 a teraz skacze pomiędzy 3 a 4). Korzystając z internetu co jakiś czas go rozłącza, pisząc na messendżerze wiadomości mają problem żeby się wysyłać, podczas grania w gry również zostaje rozłączony, czasem też jest problem z wchodzeniem na strony bo te albo się ładują ponad minute albo wywala błąd. Wrzucam w załączniku ss parametrów sygnału (wcześniej nie było z nimi problemu i nie było tego zrywania) i powiadomienia które dostaje na telefonie.
Załączniki
Screenshot_342.png
Screenshot_342.png (6.84 KiB) Przejrzano 1489 razy
84083634_2616045361854231_4128886464056393728_n.jpg
Kuba1993
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 18 kwie 2019, o 06:38

Re: Problem z połączeniem internetowym

Post autor: Kuba1993 »

Ewa_Plus pisze:Witaj Kuba1993,
- czy to są rozłączenia, czy tylko prędkość nagle spada do zera i potem rusza?
Z jakiego sprzętu korzystasz? Co to za lokalizacja?
Przy pobieraniu prędkość spada i po sekundzie rusza, w grze i aplikacji messeger, jak i przy korzystaniu z przeglądarki czuć, że momentami internet się rozłącza lub prędkość internetu spada do zera, nie wiem dokładnie, jest jakiś program ktorym moge to sprawdzić?
Sprzęt: LTE plus 150 mb/s
Router Huawei model: B525s- 23a
Lokalizacja: Rudnik nad sanem Woj. Podkarpackie
Dodam również, że wszystkie sterowniki na komputerze dotyczące połączenia internetowego są zaktualizowane.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5496
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z połączeniem internetowym

Post autor: Michał_Plus »

Maxox25, parametry nie są najlepsze. Jakie są prędkości wg speed testu? Czy posiadasz antenę zewnętrzna?

Kuba1993, sesja jest zrywana? Jakie są parametry sygnału? Sprawdź za pomocą polecenia "tracert" czy nie są gubione pakiety.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wczorajszy
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 24 lut 2020, o 18:44

Re: Problem z połączeniem internetowym

Post autor: wczorajszy »

Bilcza /k.Kielc. Bardzo słaba prędkość internetu, Opłacam LTE a ciężko czasami odebrać pocztę. Czy są prowadzone jakieś prace?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5496
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z połączeniem internetowym

Post autor: Michał_Plus »

wczorajszy, nie mam informacji o pracach, lub utrudnieniach w tym rejonie. Jakie prędkości DL i UL osiągasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kuba1993
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 18 kwie 2019, o 06:38

Re: Problem z połączeniem internetowym

Post autor: Kuba1993 »

Michał_Plus pisze:Maxox25, parametry nie są najlepsze. Jakie są prędkości wg speed testu? Czy posiadasz antenę zewnętrzna?

Kuba1993, sesja jest zrywana? Jakie są parametry sygnału? Sprawdź za pomocą polecenia "tracert" czy nie są gubione pakiety.
C:\Users\Jakub>tracert google.com

Tracing route to google.com [216.58.215.78]
over a maximum of 30 hops:

1 <1 ms <1 ms <1 ms homerouter.cpe [192.168.8.1]
2 * * * Request timed out.
3 * * * Request timed out.
4 42 ms 39 ms 39 ms 212.2.102.13
5 44 ms 44 ms 39 ms pozche-i1-BE15.plusnet.pl [212.2.102.213]
6 44 ms 38 ms 50 ms wawbal-i1-BE11.plusnet.pl [212.2.102.189]
7 45 ms 40 ms 49 ms wawbal-i2-BE12.plusnet.pl [212.2.102.210]
8 53 ms 61 ms 58 ms 72.14.197.72
9 47 ms 48 ms 47 ms 108.170.250.209
10 44 ms 49 ms 49 ms 108.170.234.103
11 49 ms 49 ms 48 ms waw02s16-in-f14.1e100.net [216.58.215.78]

Trace complete.

Nie wiem czy o coś takiego chodziło, ale zrobiłem
Jak sprawdzić parametry sygnału?
https://www.speedtest.pl/test/234155276"target="_blank
Ostatnio zmieniony 24 lut 2020, o 19:06 przez Kuba1993, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ