Problem z połączeniem internetowym
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 cze 2019, o 11:23
Problem z połączeniem internetowym
Witam, od jakiegoś czasu coraz częściej mam problemy z połączeniem internetowym. Mianowicie mój internet odmawia posłuszeństwa i odłącza mnie od sieci. Otóż środkowa ikona odpowiadająca za połączenie jest koloru szarego a wchodząc w panel sterowania siecią otrzymuję komunikat o tym, że internet może być niedostępny. Z Wi-Fi również jest taki problem, pojawia się wykrzyknik obok ikony Wi-Fi i komunikat, że internet może być niedostępny. Wcześniej nie miałem takiego problemu i internet działał bezawaryjnie. Sprzęt jest nowy, wymieniłem stary IDU/ODU na nowsze modele, ponieważ pod koniec użytkowania tamtego sprzętu miałem również ten problem i myślałem, że to uszkodzona antena zewnętrzna bądź też modem.
Czasem również wszystkie ikony są na szaro, również katra SIM rzekomo jest nieaktywna, lecz po chwili odczekania/zrestartowania urządzenia potrafi się samo połączyć.
Wychodzę z pytaniem, czy to może być spowodowane problemami z zasięgiem, zewnętrznymi sieci czy może wadliwym sprzętem?
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Czasem również wszystkie ikony są na szaro, również katra SIM rzekomo jest nieaktywna, lecz po chwili odczekania/zrestartowania urządzenia potrafi się samo połączyć.
Wychodzę z pytaniem, czy to może być spowodowane problemami z zasięgiem, zewnętrznymi sieci czy może wadliwym sprzętem?
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Re: Problem z połączeniem internetowym
Witaj Heksadecymentrialny,
- a jaki to dokładnie sprzęt?
Czy karta SIM w innym urządzeniu działa poprawnie?
- a jaki to dokładnie sprzęt?
Czy karta SIM w innym urządzeniu działa poprawnie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 21 cze 2019, o 11:23
Re: Problem z połączeniem internetowym
Witam, sprawdzałem instalację karty i wszystko wskazuje na to, że inaczej zainstalowana być nie może.
Mój sprzęt to IDU-200 oraz ODU-200. Zamontowane są zgodnie z instrukcją, którą znalazłem w opakowaniu.
Mój sprzęt to IDU-200 oraz ODU-200. Zamontowane są zgodnie z instrukcją, którą znalazłem w opakowaniu.
Re: Problem z połączeniem internetowym
Heksadecymentrialny,
- a czy po przełożeniu karty SIM do innego sprzętu, również występuje podobny problem?
- a czy po przełożeniu karty SIM do innego sprzętu, również występuje podobny problem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Internet od Plusa nie działa...
Niestety dane komórkowe w telefonie nie działają. Moja taryfa to Plus Elastyczna na Kartę. Aktywne promocje to:rok ważności konta cykliczny, GIGA BANK, 1GB internet, 5te doładowanie gratis. Na koncie 20+ PLN. Resetowałem ustawienia APN, co nie przyniosło żadnego skutku. Mimo ustawionej preferencji internetu LTE w prawym górnym rogu widnieje ikona 3G. Proszę o odpowiedź
Ostatnio zmieniony 14 lis 2019, o 09:18 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z połączeniem internetowym
caeruleus, wklej ustawienia jakie wprowadziłeś. Sprawdzałeś kartę na innym urządzeniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniem internetowym
Po prostu wybrałem opcję zresetuj ustawienia apn. Na innym telefonie internet działa. Model telefonu Xiaomi Redmi 4AMichał_Plus pisze:caeruleus, wklej ustawienia jakie wprowadziłeś. Sprawdzałeś kartę na innym urządzeniu?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z połączeniem internetowym
caeruleus, sprawdź jaki APN masz ustawiony - "plus" czy "internet"? Jaki masz wpis w polu "Typ APN"?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniem internetowym
Nazwa "Plus internet" APN "plus"Michał_Plus pisze:caeruleus, sprawdź jaki APN masz ustawiony - "plus" czy "internet"? Jaki masz wpis w polu "Typ APN"?
Typ APN "default,supl"
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z połączeniem internetowym
caeruleus, zainstaluj "Network Cell Info" i sprawdź jakie pasma masz dostępne. Ikona, która jest pokazywana przez aparat, może nie być adekwatna do faktycznego połączenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniem internetowym
Michał_Plus pisze:caeruleus, zainstaluj "Network Cell Info" i sprawdź jakie pasma masz dostępne. Ikona, która jest pokazywana przez aparat, może nie być adekwatna do faktycznego połączenia.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z połączeniem internetowym
caeruleus, podaj dokładną lokalizacje w której się znajdujesz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniem internetowym
Michał_Plus pisze:caeruleus, podaj dokładną lokalizacje w której się znajdujesz.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z połączeniem internetowym
caeruleus, podaj miejscowość i skrzyżowanie ulic.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniem internetowym
Jest na tym forum opcja priv? Skrzyżowania nie będę tu podawałMichał_Plus pisze:caeruleus, podaj miejscowość i skrzyżowanie ulic.
Ostatnio zmieniony 18 lis 2019, o 21:00 przez caeruleus, łącznie zmieniany 1 raz.