Witam, zmieniłem taryfę z Mixa na Nowy Plush, po zmianie taryfy mam problem z internetem na telefonie. W ogóle się nie uruchamia. Nad zasięgiem nie pojawia się żaden symbol od jakości internetu. W przeglądarce komunikat, że jestem offline.
Saldo dodatnie, telefon resetowany, wysyłanie ustawień APN ze strony Plusa też nie pomogło, wyłączenie GPRS i ponownie włączenie również nie pomogło.
Gdzie jeszcze może tkwić problem? Przed zmianą taryfy nie było żadnych problemów.
Brak internetu po zmianie taryfy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 lut 2020, o 11:43
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak internetu po zmianie taryfy
GriszaTor, wpisz *101#. Jaka informacja się pojawia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak internetu po zmianie taryfy
Temat do zamknięcia, zadziało wyłączenie, włączenie gprs,lte, usunięcie apn i wysłanie nowych ustawień i na koniec restart telefonu.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak internetu po zmianie taryfy
GriszaTor, bardzo się cieszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ