Brak internetu po zmianie taryfy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
GriszaTor
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 26 lut 2020, o 11:43

Brak internetu po zmianie taryfy

Post autor: GriszaTor »

Witam, zmieniłem taryfę z Mixa na Nowy Plush, po zmianie taryfy mam problem z internetem na telefonie. W ogóle się nie uruchamia. Nad zasięgiem nie pojawia się żaden symbol od jakości internetu. W przeglądarce komunikat, że jestem offline.
Saldo dodatnie, telefon resetowany, wysyłanie ustawień APN ze strony Plusa też nie pomogło, wyłączenie GPRS i ponownie włączenie również nie pomogło.
Gdzie jeszcze może tkwić problem? Przed zmianą taryfy nie było żadnych problemów.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5501
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak internetu po zmianie taryfy

Post autor: Michał_Plus »

GriszaTor, wpisz *101#. Jaka informacja się pojawia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
GriszaTor
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 26 lut 2020, o 11:43

Re: Brak internetu po zmianie taryfy

Post autor: GriszaTor »

Temat do zamknięcia, zadziało wyłączenie, włączenie gprs,lte, usunięcie apn i wysłanie nowych ustawień i na koniec restart telefonu.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5501
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak internetu po zmianie taryfy

Post autor: Michał_Plus »

GriszaTor, bardzo się cieszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ