5G w Plusie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Administrator
- Posty: 6158
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: 5G w Plusie
j@n, nie mamy w tej chwili informacji o terminie aktualizacji mapy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: 5G w Plusie
A czy oficjalnie jest jakieś info, że dostęp do 5G został wyłączony dla starszych taryf? Dla przykładu moja taryfa to PLUS.80H. Szczerze mówiąc to próbowałem gdzieś znaleźć info do kiedy to 5G miało być dostępne, ale nie znalazłem sprawdzałem inną kartę SIM z taryfą dedykowaną pod 5G i jest ok - już podejżewałem że to wina telefonu...
Re: 5G w Plusie
mariusz9a,
- byl regulamin pomocji "Internet 5G od Plusa" ale chyba juz zdjęty ze strony. Tam byla data do końca sierpnia Poszukam jeszcze.
- byl regulamin pomocji "Internet 5G od Plusa" ale chyba juz zdjęty ze strony. Tam byla data do końca sierpnia Poszukam jeszcze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: 5G w Plusie
Coś takiego znalezłem w archiwum, ale najnowsze ma datę zakończenia na 12.01.2021. Być może nowsze przeoczyłem... W każdym razie dzięki za pomoc. Wielka szkoda że postanowiono nie przedłużać dostępu do 5G
EDIT:
Powiem Wam, że szczerze mówiąc ten regulamin o czasowym dostępie do 5G jakoś mi umknął. Nie wiem dlaczego, ale jakoś miałem zakodowane w głowie że ten dostęp dostałem do końca umowy Być może jakieś artykuły na portalach telekomunikacyjnych mi to sugerowały... W każdym razie trudno, ale jednocześnie lipa i szkoda, że nie zostało to przedłużone
PS. Dalej nie znalazłem tego regulaminu, najpóźniejsza data jaką wygrzebałem to ta co znalazłem wczoraj tj. do 12.01.2021, czyli to nie ten regulamin.
EDIT2:
Dostałem informację z BOK że usługa 5G jest dostępna na moim numerze telefonu. Także coś tu jest nie tak
EDIT3:
Moje zgłoszenie zostało przekazane do innego działu (domyślam się że do technicznego). Jedyne co mi pozostaje to poprosić Specjalistów Plusa o przyspieszenie rozwiązania problemu, nr zgłoszenia: #2411878. Chociaż to wszystko jest bez sensu bo przecież "promocja" została zakończona
EDIT4:
Nie wiem co podziałało, ale odzyskałem dostęp do 5G Odpowiedzi z BOK jeszcze nie dostałem...
kamilek89 u Ciebie też przywrócono dostęp do 5G?
EDIT:
U mnie przy próbie zmiany taryfy jest infoRon pisze:Tak, niektóre taryfy miały ograniczenie czasowe z dostępem do 5G. Jaką posiadasz taryfę? Ile masz do końca umowy. Można zmienić na nowe taryfy, tylko z równym bądź większym zobowiązaniem.
Teoretycznie mogę już przedłużyć umowę, ale średnio mi się to opłaca, bo za taką samą cenę jak płace obecnie to dostanę mniej (aktualnie mam w abonament wliczone HBO GO, jeśli je doliczyć do nowych taryf to słabo to wygląda - nie dostaję nic lepiej a jeszcze wyjdzie mnie to drożej ). Także wolę poczekać do końca umowy i zobaczyć co z tego wyjdzie, chociaż po wyłączeniu 5G mam lekki niesmakObecnie nie możesz dokonać zmiany taryfy
Powiem Wam, że szczerze mówiąc ten regulamin o czasowym dostępie do 5G jakoś mi umknął. Nie wiem dlaczego, ale jakoś miałem zakodowane w głowie że ten dostęp dostałem do końca umowy Być może jakieś artykuły na portalach telekomunikacyjnych mi to sugerowały... W każdym razie trudno, ale jednocześnie lipa i szkoda, że nie zostało to przedłużone
PS. Dalej nie znalazłem tego regulaminu, najpóźniejsza data jaką wygrzebałem to ta co znalazłem wczoraj tj. do 12.01.2021, czyli to nie ten regulamin.
EDIT2:
Dostałem informację z BOK że usługa 5G jest dostępna na moim numerze telefonu. Także coś tu jest nie tak
EDIT3:
Moje zgłoszenie zostało przekazane do innego działu (domyślam się że do technicznego). Jedyne co mi pozostaje to poprosić Specjalistów Plusa o przyspieszenie rozwiązania problemu, nr zgłoszenia: #2411878. Chociaż to wszystko jest bez sensu bo przecież "promocja" została zakończona
EDIT4:
Nie wiem co podziałało, ale odzyskałem dostęp do 5G Odpowiedzi z BOK jeszcze nie dostałem...
kamilek89 u Ciebie też przywrócono dostęp do 5G?
Re: 5G w Plusie
mariusz9a,
- dostałam info że już powinno na Twoim numerze dziać. Wyłącz/włącz i przetestuj proszę.
- dostałam info że już powinno na Twoim numerze dziać. Wyłącz/włącz i przetestuj proszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: 5G w Plusie
Ewa_Plus, tak, działa. Dzięki
A jest już jakieś stanowisko Plusa, czy będą wyłączać 5G w starszych taryfach?
A jest już jakieś stanowisko Plusa, czy będą wyłączać 5G w starszych taryfach?
Re: 5G w Plusie
EDIT4:
Nie wiem co podziałało, ale odzyskałem dostęp do 5G Odpowiedzi z BOK jeszcze nie dostałem...
kamilek89 u Ciebie też przywrócono dostęp do 5G?
Nie u mnie dalej LTE+ to max co wyciągam
Nie wiem co podziałało, ale odzyskałem dostęp do 5G Odpowiedzi z BOK jeszcze nie dostałem...
kamilek89 u Ciebie też przywrócono dostęp do 5G?
Nie u mnie dalej LTE+ to max co wyciągam
Re: 5G w Plusie
kamilek89 może w takim razie też zrób zgłoszenie przez formularz kontaktowy albo przez aplikację iPlus, że przestało Ci działać, ale w ogóle dopytaj czy powinieneś mieć dostęp w swojej taryfie. A tak z ciekawości jaką masz taryfę?
-
- PlusManiak
- Posty: 149
- Rejestracja: 18 lip 2016, o 17:07
Re: 5G w Plusie
Witam,
BT41553 (Miłomłyn) - działa już może 5G?
BT41553 (Miłomłyn) - działa już może 5G?
Re: 5G w Plusie
Aktualnie posiadam taryfe Abonament 40 z czego 10 zł zniżki mam za e fakture oraz 10 zł za Smart dom bo posiadam tv w CP więc płace 20 zł.Mam rozmowy sms/mms stacjonarne no limit oraz 2 GB internetumariusz9a pisze:kamilek89 może w takim razie też zrób zgłoszenie przez formularz kontaktowy albo przez aplikację iPlus, że przestało Ci działać, ale w ogóle dopytaj czy powinieneś mieć dostęp w swojej taryfie. A tak z ciekawości jaką masz taryfę?
Re: 5G w Plusie
Czy wie ktoś jak wygląda aktualny stan aukcji na częstotliwości 3,4-3,8 GHz sieci 5G? W intrenecie jestem w stanie znaleźć tylko informacje o tym że miała skończyć się 31 sierpnia. Gdyby tak było to w ciągu kilku miesięcy pewnie wchodziłoby do polski prawdziwe 5G. Kiedy rzeczywiście można spodziewać się 5G w paśmie C?
Re: 5G w Plusie
W ogóle nie wygląda i nawet nie zapowiada się żeby w ogóle cokolwiek wyglądało. Widać rządzący mają ważniejsze sprawy na głowie np co zrobić żeby nie oderwali ich od korytatymke14 pisze:Czy wie ktoś jak wygląda aktualny stan aukcji na częstotliwości 3,4-3,8 GHz sieci 5G?
Re: 5G w Plusie
jaszek7777
- jeszcze nie działa komercyjnie.
kamilek89, mariusz9a,
Generalnie od 13 stycznia zostały stworzone taryfy z dostępem do transmisji danych 5G. Taryfy te posiadają w nazwie "5G" (oferty DATA) lub "PRO" (oferty VOICE).
W innych taryfach dostęp do 5G był tymczasowy, na zasadzie dodatkowej promocji.
Z dniem 31 lipca 2021 zostały zamknięte promocje:
· Internet 5G od Plusa
· Internet 5G od Plusa w Plusie na Kartę
Z tego, co obserwujemy, to faktycznie u większości Klientów 5G działało dłużej.
Najlepiej sprawdzić u konsultanta DOK, czy 5G jest dostępne w Twojej taryfie.
tymke14,
- nie mamy takich informacji.
- jeszcze nie działa komercyjnie.
kamilek89, mariusz9a,
Generalnie od 13 stycznia zostały stworzone taryfy z dostępem do transmisji danych 5G. Taryfy te posiadają w nazwie "5G" (oferty DATA) lub "PRO" (oferty VOICE).
W innych taryfach dostęp do 5G był tymczasowy, na zasadzie dodatkowej promocji.
Z dniem 31 lipca 2021 zostały zamknięte promocje:
· Internet 5G od Plusa
· Internet 5G od Plusa w Plusie na Kartę
Z tego, co obserwujemy, to faktycznie u większości Klientów 5G działało dłużej.
Najlepiej sprawdzić u konsultanta DOK, czy 5G jest dostępne w Twojej taryfie.
tymke14,
- nie mamy takich informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: 5G w Plusie
kiedy 5G na 22247 Krosno 38-400?