mariusz9a pisze:
EDIT4:
Nie wiem co podziałało, ale odzyskałem dostęp do 5G Odpowiedzi z BOK jeszcze nie dostałem...
U mnie też dziwne rzeczy się dzieją ... przez kilka dni nie mogłem połączyć się z 5g (od 31 sierpnia), teraz łączy mnie na bardzo słabych parametrach (poniżęj -100dBm RSRP), choć czasem przy sprzyjających wiatrach przerzuca (jak zresetuję kilkukrotnie połączenie na routerze) mnie na taki lepszy nadajnik ok -80 dBm wydaje mi się, że plus chyba coś kombinuje na konfiguracji sieci ...
Ewa_Plus pisze:
duke,
BT24433 - 5G dodane, ale nie działa jeszcze komercyjnie. Nie znamy daty.
Czy pojawiła się już może data komercyjnego włączenia, ile to tak mniej więcej może trwać ?
Ostatnio zmieniony 9 wrz 2021, o 09:18 przez duke, łącznie zmieniany 1 raz.
W miejscowości Łojki widzę, że już 3 operatorów sieci komórkowych ma swoje anteny w miejscu, gdzie był tylko 1 operator. Brakuje tylko Plus'a.
Czy Plus też planuje zainstalować swoje anteny w miejscowości Łojki (województwo śląskie) ?
I co się dzieje z moim zgłoszeniem nr. #2333936 (wysłane 23.07.2021) ?
Mam 2 umowy do przedłużenia z 5G (jedna dobiegła końca i czeka, druga dobiega końca) i na przeszkodzie stoi mi tylko tragiczny sygnał GSM lub jego brak, pogorszona jakość LTE (w przypadku telefonów jego brak) i niezadowalające 5G, którego w dodatku częściej nie ma niż jest.
Dzięki za informacje.
Miałem wrażenie że dzisiaj udało mi się połączyć z tym nadajnikiem BT24433, ale RSRP bardzo skakało od -90 do -108... i transfery były do ok 50mbps.
Kontaktowałem się 31 sierpnia 2021 o godz. 18:58 i dostałem informacje, że nie mają wglądu w to zgłoszenie i przy okazji nasłuchałem się bzdur.
Wtedy przy małym zachmurzeniu nie miałem możliwości pracy. Miałem takie pomiary: https://www.speedtest.net/result/119653 ... et="_blank https://www.speedtest.net/result/119653 ... et="_blank
Zadzwoniłem z pomocą do konsultanta.
Konsultant nie znalazł zgłoszenia, a na aktualne problemy stwierdził, że internet działa dobrze, bo prędkość jest powyżej 10 Mbps (Pobieranie 0,10 Mbps i Wysyłanie 26,79 Mbps), a dodatkowo wytłumaczył, że w usługach sieciowych np. zdalny pulpit (łączę się np. z serwerami w Ovh lub SDC) nie może mi zrywać połączenia z winy Plus'a, bo karta sim nie rozłącza się ze stacją BTS, a dalsze bzdury to szkoda opisywać.
Podsumowując:
W mojej miejscowości są duże problemy z zasięgiem sieci Plus. Znam wiele osób, co od jakiegoś czasu ma ten sam problem. Czy naprawdę nie można tego poprawić ?
Ewa_Plus pisze:mariusz9a,
- dostałam info że już powinno na Twoim numerze dziać. Wyłącz/włącz i przetestuj proszę.
Proszę o pomoc w podobnej sprawie. Od soboty mam przeniesiony numer do oferty Plush ABO40+ i ikonka 5G się nie pojawia. Wcześniej w ofercie na kartę do czasu wyłączenia 5G w tych ofertach działało bez problemu we wszystkich lokalizacjach.
Nadajnik 5G Plus'a mam około 500m od domu i działo mi nawet w toalecie.
Odpowiadając na pytania i skargi posiadaczy telefonów Apple - byłem w tej sprawie w urzędzie ochrony praw konsumenta.
Konsultant plusa ( specjalnie z małej litery bo byłem klientem 6-7 lat i straciłem resztki szacunku do tej firmy) sprzedał mi abonament i nawet nie raczył poinformować że 5G nie działa na iphonach.
W umowie nie ma słowem wskazane jakie telefony obsługuje plus z marki! Jest tylko wartość częstotliwości w jakiej działa plus i taka właśnie obsługuje mój iphone pro max.
Na rozwiązanie umowy miałem 14 dni... Umowa i internet został włączony dopiero po 3 tygodniach ponieważ tak naliczany był nowy okres rozliczeniowy więc z automatu nie przysługiwało mi prawo do reklamacji.
Próbowałem dogadać się w BOK, składać reklamację, dzwonić. Nic z tego, widać właśnie w takich momentach jak szanujecie klienta który płacił wam od 7 lat. Skoro nie można załatwić z wami sprawy polubownie i dalej być zadowolonym klientem który powrócił do starego planutaryfowego jednak bez konieczności płacenia 70 zł miesięcznie tylko dlatego że mam iphona i internet 5G widzę tylko na umowie i w reklamach.
Mój prawnik szykuje pozew dla plusa o zatajanie w umowie kluczowych informacji, działanie na niekorzyść nieświadomego klienta I pewnie podciągnie kilka innych rzeczy. Do tego od 1 stycznia br weszło w życie prawo chroniące przedsiębiorców przed umowami zawieranymi przez internet.
Jeśli ktoś ma taką samą sytuację i chcialby dołączyć się do pozwu mogę zmienić go na pozew zbiorowy.
Nie dam się oszukiwać korporacji tyło dlatego że Solorz skąpi jako jedyny w Polsce kasy na licencję. Typowa polska cebula
Plus dobrze że podaje częstotliwość bo to jest istotne z technicznego punktu widzenia. Operator sam w sobie nie blokuje telefonów które są z nim kompatybilne pod względem technicznym. Z Apple jest tak, że to nie Plus go blokuje, a zupełnie odwrotnie - Apple blokuje Plusa bo ten nie chce mu bulić haraczu.
Weźmiesz dowolny telefon z pasmem n41 i będzie działać oprócz Apple (i Google? - tego nie jestem pewien). Nic z tym nie zrobisz, taka polityka Apple.
Ok nie mam z tym problemu. To przejdę to konkurencji. To że nie będę miec 5g nie jest dla mnie problemem, kara za zerwanie umowy również nie jest, mam pieniądze.
Chodzi mi tylko o to że nikt nawet nie nabąknął o tym problemie podczas rozmowy z konsultantem, nie wyszczególnił tego w umowie i nie pomógł mi rozwiązać problemu. Jak miałem zareklamować w ciągu 14 dni umowę, ktora była aktywna po 21 dniach i dopiero wtedy dowiedziałem się że plus jednak nie wspiera iphonow. Każda konkurencyjna siec w Polsce nie ma z tym problemu, nigdy nawet o tym problemie nie słyszałem, w umowie częstotliwość plusa zgadzała się z tą w jakich pracują iphony. Byłem kompletnie nieświadomy zakupu i mam teraz usługę z której nie mogę skorzystać ale muszę płacić przez 2 najbliższe lata.
No ale skoro nikt w plusie tego nie rozumie z chęcią wytłumaczę im to w sądzie. A z moją kancelaria, nieświadomym zakupu konsumentem i zawarciem umowy telefonicznie, raczej nie wygrają
choć pewnie gdybym miał znajomego w BOK pchnął by to bez problemu i z dnia na dzień zmienił abonament.
Wystarczyło tylko zrozumieć klienta, co zaszło, powrócić do starej umowy i wtedy dalej płacił bym za usługi, mieliby dalej klienta i nie mieli by antyreklamy, a tak przez najbliższe kilka lat swojego życia będę odradzać usługi plusa każdemu komu będę mógł.
Do zobaczenia w sądzie plusie
Nie pozdrawiam