Strona 32 z 73

Re: 5G w Plusie

: 14 wrz 2021, o 17:45
autor: miery
Basia_Plus pisze:miery,
miery pisze:#2424555
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Przez chwilę było 5G, a później przyszedł SMS od Plusa że reklamację będą rozpatrywać i już nie ma.
Obrazek

---- EDIT ----
Podmieniłem też w systemie pliki odpowiadające za wybór pasm do 5G. Ponoć OnePlus ma coś pomieszane, a rzeczywiście na koniec sierpnia aktualizacja była. Jutro dam znać czy coś działa na stałe bo na mojej ulicy wg mapy taka dziura w środku zasięgu jest.

Re: 5G w Plusie

: 15 wrz 2021, o 12:42
autor: tomi81
Dzień dobry,

Proszę o informację czy dla poniższych stacji pojawiły się już terminy dodania pasma 5G:

BT13679 - brak ustalonej daty.
BT13037 - brak ustalonej daty.
BT13042 - brak ustalonej daty.
BT11154 - brak ustalonej daty.
BT13685 - brak ustalonej daty.
BT14603 - brak ustalonej daty.
BT11618 - brak ustalonej daty.

Być może są kolejne plany na dodanie pasma 5G w województwie podlaskim?

Pozdrawiam

Re: 5G w Plusie

: 15 wrz 2021, o 13:27
autor: Michał_Plus
tomi81, BT13685 - modernizacja była pod koniec sierpnia. Dla pozostałych nie mam podanych terminów. Nie mam nic potwierdzonego.

Re: 5G w Plusie

: 16 wrz 2021, o 14:28
autor: joopla
Witam. Posiadam Xiaomi Mi 10T Lite 5G i od jakiegoś czasu to 5G nie działa na moim telefonie. Otóż w miejscu pracy jestem w zasięgu nadajnika 5G, a mimo to nie "łapie" sieci w tym trybie (tryb sieci ustawiony na preferowane sieci 5G). Dla porównania kupiłem kartę startową z Play dla sprawdzenia czy może jednak nadajnik został wyłączony, ale w Play również nie działa na moim telefonie. Kolega, który posiada kartę w Play korzysta z 5G w swoim telefonie, a mimo tego, że stałem obok, mój telefon nie "złapał" wyżej wymienionego trybu sieci nawet korzystając z karty SIM Play. Co może być przyczyną?

Re: 5G w Plusie

: 16 wrz 2021, o 14:35
autor: mariusz9a
Masz w swojej taryfie dostęp do sieci 5G? Obstawiam, że raczej w tym jest problem. Możesz zapytać BOK przez formularz kontaktowy na stronie Plusa czy Twoja taryfa nadal powinna mieć aktywny dostęp do 5G.

Re: 5G w Plusie

: 16 wrz 2021, o 14:52
autor: joopla
mariusz9a pisze:Masz w swojej taryfie dostęp do sieci 5G? Obstawiam, że raczej w tym jest problem. Możesz zapytać BOK przez formularz kontaktowy na stronie Plusa czy Twoja taryfa nadal powinna mieć aktywny dostęp do 5G.
O tym nie miałem pojęcia, ale wcześniej działało to 5G przez 3-4 tygodni. Posiadam abonament jeśli to ma jakieś znaczenie. Mimo to zadzwonię zaraz do BOK

Edit:
W BOK dowiedziałem się, że sieć 5G jest w tej chwili niedostępna dla mojej oferty (była dostępna dla wszystkich na próbę, dlatego wcześniej działało). Aby była dostępna musiałbym zmienić taryfę, co wiąże się z wyższym kosztem abonamentu lecz w tej chwili nie jest to dla mnie dostępne, ponieważ w czerwcu zmieniłem taryfę. Szkoda, że wtedy pani w salonie Plusa nie poinformowała mnie o tym.
Pozdrawiam

Re: 5G w Plusie

: 17 wrz 2021, o 16:01
autor: krupniok200
Trochę słabo że wyłączają 5g dla tych co wolą mieć swój pakiet teraźniejszy, przy LTE nie było takich rzeczy i każdy mógł korzystać z nowego pasma. Teraz zakupiłem nowy telefon i się dowiedziałem że testem 5g mogę się obejść "smakiem" bo mogę mieć zablokowany dostęp. Chyba że ktoś z Plusa wie może czy taryfa: PLUS.RODZINA+ 135 też ma już zablokowany dostęp do 5g?

Re: 5G w Plusie

: 20 wrz 2021, o 14:07
autor: Adam253
Kiedy 5G zostanie uruchomione komercyjnie na nadajniku BT33175?

Re: 5G w Plusie

: 20 wrz 2021, o 15:00
autor: Mic2
Chciałem zapytać o 5G na BT20019 i BT22331. Czy już działa tam 5G lub czy są takie plany, a jeżeli tak, to kiedy?

Re: 5G w Plusie

: 20 wrz 2021, o 17:41
autor: Ewa_Plus
krupniok200,
- w tej taryfie nie ma 5G.

Adam253,
- spróbuje to ustalić i dam znać.

Mic2,
- na BT22331 już działa. Dla BT20019 również jest w planach, jednak terminu jeszcze nie ustalono.

Re: 5G w Plusie

: 20 wrz 2021, o 18:56
autor: rywin
witam ,
czy dla BT44538 , BT43230,BT43746 ,BT44174 oraz BT44178 są widoczne plany na doposażenie w 5G?

Re: 5G w Plusie

: 21 wrz 2021, o 10:54
autor: Ewa_Plus
Adam253,
- jeśli chodzi o BT33175 [Karpacz] - na ten moment spodziewamy się na przełomie października/listopada.


Witaj rywin,
- obecnie 5G zaplanowane jest dla tych dwóch stacji: BT44538, BT43230 - jednak terminu na razie nie ustalono.

Re: 5G w Plusie

: 22 wrz 2021, o 16:15
autor: pixbirt
Witam
W dziale Internet LTE poruszyliśmy trochę wraz z innymi temat współpracy pomiędzy Polkomtelem a Apple, rozpoczęty od kwestii korzystania z 5G na iPhone'ach. Dodatkowo chcę skierować pytanie do piszących tu specjalistów Plusa, czy cokolwiek wiadomo w tym temacie. Czy mówi się gdzieś o potencjalnym podjęciu wreszcie takiej współpracy? A może o wręcz czymś odwrotnym? Oczywiście nie spodziewam się oficjalnego stanowiska w imieniu Polkomtela, a po prostu odpowiedzi w ramach obecnej wiedzy specjalistów. Pozdrawiam

Re: 5G w Plusie

: 30 wrz 2021, o 13:00
autor: dawid1302
pixbirt pisze:Witam
W dziale Internet LTE poruszyliśmy trochę wraz z innymi temat współpracy pomiędzy Polkomtelem a Apple, rozpoczęty od kwestii korzystania z 5G na iPhone'ach. Dodatkowo chcę skierować pytanie do piszących tu specjalistów Plusa, czy cokolwiek wiadomo w tym temacie. Czy mówi się gdzieś o potencjalnym podjęciu wreszcie takiej współpracy? A może o wręcz czymś odwrotnym? Oczywiście nie spodziewam się oficjalnego stanowiska w imieniu Polkomtela, a po prostu odpowiedzi w ramach obecnej wiedzy specjalistów. Pozdrawiam

Iphone to najgorsza rzecz która może plus spotkać, po co mają sobie robić problemy rękojmiami, serwisami itd sięc dystrybucyjna i serwisowa Iphone to porażka, współczuję ludziom którzy to sprzedają.

Re: 5G w Plusie

: 2 paź 2021, o 14:14
autor: pixbirt
dawid1302 pisze:Iphone to najgorsza rzecz która może plus spotkać, po co mają sobie robić problemy rękojmiami, serwisami itd sięc dystrybucyjna i serwisowa Iphone to porażka, współczuję ludziom którzy to sprzedają.
Chociaż moje pytanie dotyczyło pogłosek na temat podjęcia współpracy Polkomtela z Apple, to jednak odpowiem. Nie mam pojęcia, skąd aż taka negatywna opinia. Mnie wystarczy, że ja jestem zadowolony z iPhone'a. I tylko chcę nadmienić, że po przejściu przez szereg innych producentów, spokojnie i z pełnym obiektywizmem mogę stwierdzić, że sieć serwisową i politykę prokliencką to mają chyba niemalże najlepiej rozwiniętą. Bezproblemowe naprawy czy wymiany gwarancyjne (czasem nawet całego urządzenia i to błahego powodu, z reguły ekspresowy czas wykonania usługi. A po uzyskaniu nowego urządzenia, biegnie dla niego nowy, odrębny okres gwarancyjny, jak przy dopiero co zakupionym.
Nie twierdzę, że np. Huawei jest zły, a wręcz uważam, że taki Samsung wyprzedza w kilku kwestiach iPhone'a o kilometry, które osobiście są dla mnie bez znaczenia. Tylko po co robić na siłę czarny PR i to akurat w najmniej trafionym aspekcie :roll:

Wracając do meritum..drodzy specjaliści, niech ktoś chociaż mrugnie okiem, by potwierdzić dopiero co poczynione kroki w podjęciu współpracy przez Polkomtel z Apple :-D tajemnic handlowych nikt znać nie potrzebuje :-D a jedynie aktywne 5G w kieszeni na iPhonie