Bardzo wysoki rachunek za Internet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 sty 2022, o 14:04
Re: Zawyżony rachunek Plusa
Witam sprawę zgłosiłem również do Uokik tak nie można postępować z klientem
Edit: #2681899 Nr reklamacji
Edit: #2681899 Nr reklamacji
Ostatnio zmieniony 21 sty 2022, o 10:47 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połaczyłam Twoje posty
Powód: Połaczyłam Twoje posty
Re: Bardzo wysoki rachunek za Internet
Dariusz2312,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam już o przyśpieszenie Twojej reklamacji.
- dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam już o przyśpieszenie Twojej reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Bardzo wysoki rachunek za Internet
Jestem w podobnej sytuacji, w godzinach od 00:00 do 3:40 1 dnia nowego okresu rozliczeniowego podczas korzystania z usługi "Wakacje od Abonamentu" naliczono mi opłatę za transmisję danych w wysokości 789 złotych. Gdy o 3:18 dostałem informację sms "Wykorzystano 80% pakietu GPRS" zorientowałem się w sytuacji i NATYCHMIAST wyłączyłem transmisje danych.
Ale reklamacja została odrzucona bo przecież przestarzały system rozliczeniowy Plusa i wysyłane z kilkugodzinnym opóźnieniem smsy do klienta to jego problem ? Cytuję odpowiedź reklamacyjną "automatycznie aktywowany jest zabezpieczający Pakiet internetowy 250MB. Powyższy pakiet nie jest określony w żadnym Regulaminie ani cenniku (...) jest aktywowany w celu zabezpieczenia Klientów przed nieświadomym generowaniem kosztów". To jak działa ten pakiet ? Przed czym mnie zabezpieczył skoro natychmiast wyłączyłem transmisję danych czyli zrobiłem to po co był stworzony (??) ??
"Lider technologii" z pakietem zabezpieczającym 250MB przy działającym z opóżnieniem systemie rozliczeniowym ?? Śmiechu warte.
W odpowiedzi na reklamację celowo wpisano że dotyczy całego okresu rozliczeniowego co jest NIEPRAWDĄ bo korzystałem z usługi transmisji danych przez 3 godziny !
Pytam poważnie konsultantów Plusa czy naprawdę potrzebna wam taka antyreklama oferty ? Ile razy do BOK Plusa trzeba pisać reklamacje żeby znalazł się jeden myślący człowiek który tą głupotę zatrzyma ?
W 2022 roku 789 złotych za niecały 1GB danych pobranych w 3h 40m ? Lider technologii ??
Dodam jeszcze że podczas mojego korzystania z "Wakacji" wielokrotnie zdarzało się, że system mi dalej naliczał abonament i musiałem pisać reklamacje w tej sprawie. Czyli Plus WIELOKROTNIE mylił się na moją niekorzysć i zmuszał do poświęcania czasu na wyjaśnianie sprawy. A gdy raz ja pomyliłem się i natychmiast w momencie gdy otrzymałem od operatora informację o pomyłce na nią zareagowałem to nie ma przebacz, płać jak za zboże.
No i nie zapominajmy "Plush Abonament" jest reklamowany jako rozwiązanie dla oszczędnych. Dziękuję za takie
oszczędności Plushu !
#6778357
Ale reklamacja została odrzucona bo przecież przestarzały system rozliczeniowy Plusa i wysyłane z kilkugodzinnym opóźnieniem smsy do klienta to jego problem ? Cytuję odpowiedź reklamacyjną "automatycznie aktywowany jest zabezpieczający Pakiet internetowy 250MB. Powyższy pakiet nie jest określony w żadnym Regulaminie ani cenniku (...) jest aktywowany w celu zabezpieczenia Klientów przed nieświadomym generowaniem kosztów". To jak działa ten pakiet ? Przed czym mnie zabezpieczył skoro natychmiast wyłączyłem transmisję danych czyli zrobiłem to po co był stworzony (??) ??
"Lider technologii" z pakietem zabezpieczającym 250MB przy działającym z opóżnieniem systemie rozliczeniowym ?? Śmiechu warte.
W odpowiedzi na reklamację celowo wpisano że dotyczy całego okresu rozliczeniowego co jest NIEPRAWDĄ bo korzystałem z usługi transmisji danych przez 3 godziny !
Pytam poważnie konsultantów Plusa czy naprawdę potrzebna wam taka antyreklama oferty ? Ile razy do BOK Plusa trzeba pisać reklamacje żeby znalazł się jeden myślący człowiek który tą głupotę zatrzyma ?
W 2022 roku 789 złotych za niecały 1GB danych pobranych w 3h 40m ? Lider technologii ??
Dodam jeszcze że podczas mojego korzystania z "Wakacji" wielokrotnie zdarzało się, że system mi dalej naliczał abonament i musiałem pisać reklamacje w tej sprawie. Czyli Plus WIELOKROTNIE mylił się na moją niekorzysć i zmuszał do poświęcania czasu na wyjaśnianie sprawy. A gdy raz ja pomyliłem się i natychmiast w momencie gdy otrzymałem od operatora informację o pomyłce na nią zareagowałem to nie ma przebacz, płać jak za zboże.
No i nie zapominajmy "Plush Abonament" jest reklamowany jako rozwiązanie dla oszczędnych. Dziękuję za takie
oszczędności Plushu !
#6778357
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Bardzo wysoki rachunek za Internet
skalarek,
z pozycji forum nie mamy możliwości weryfikacji opisanej sprawy. Na podany przez Ciebie numer zgłoszenia już została udzielona odpowiedź. Jeśli budzi ona Twoją wątpliwość, możesz kontynuować sprawę np. za pomocą formularza, podając niezbędne dane.
z pozycji forum nie mamy możliwości weryfikacji opisanej sprawy. Na podany przez Ciebie numer zgłoszenia już została udzielona odpowiedź. Jeśli budzi ona Twoją wątpliwość, możesz kontynuować sprawę np. za pomocą formularza, podając niezbędne dane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Bardzo wysoki rachunek za Internet
Proszę bardzo: CASE/221108/1726
Akurat macie akcję partnerską z telepolis.pl
O jak fajnie, nie omieszkałem w komentarzach zrelacjonować swojej historii, jak i na facebooku.
W dobie social mediów tak sobie pogrywacie z klientem, dinozaury.
Akurat macie akcję partnerską z telepolis.pl
O jak fajnie, nie omieszkałem w komentarzach zrelacjonować swojej historii, jak i na facebooku.
W dobie social mediów tak sobie pogrywacie z klientem, dinozaury.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Bardzo wysoki rachunek za Internet
skalarek,
Dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia podanego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Bardzo wysoki rachunek za Internet
Dziękuję za przyspieszenie, otrzymałem pozytywną odpowiedź dzisiaj, zatem dziękuję za pomoc chociaż uważam, że najlepiej by było gdyby Plus coś zrobił w kwestii tych 12 gr/100kB i wprowadził bardziej "dzisiejsze" stawki.
To był oczywiście mój błąd ale sieć też myliła się kilkukrotnie jak wspominałem i stąd oczekiwałem bardziej "ludzkiego" podejścia za pierwszą reklamacją. Raczej zrezygnuję z oferty "Plush Internet L" bo takie przeciąganie klienta uważam za męczące dla obu stron a jak mi zasugerowano umorzenie ma charakter jednorazowy. Więc nie będę już kusił losu.
To był oczywiście mój błąd ale sieć też myliła się kilkukrotnie jak wspominałem i stąd oczekiwałem bardziej "ludzkiego" podejścia za pierwszą reklamacją. Raczej zrezygnuję z oferty "Plush Internet L" bo takie przeciąganie klienta uważam za męczące dla obu stron a jak mi zasugerowano umorzenie ma charakter jednorazowy. Więc nie będę już kusił losu.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Bardzo wysoki rachunek za Internet
skalarek,
bardzo dziękuję za dobrą wiadomość i nadesłane uwagi.
bardzo dziękuję za dobrą wiadomość i nadesłane uwagi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ