Bardzo wysoki rachunek za Internet

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Dariusz2312
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 sty 2022, o 14:04

Re: Zawyżony rachunek Plusa

Post autor: Dariusz2312 »

Witam sprawę zgłosiłem również do Uokik tak nie można postępować z klientem

Edit: #2681899 Nr reklamacji
Ostatnio zmieniony 21 sty 2022, o 10:47 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połaczyłam Twoje posty
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Bardzo wysoki rachunek za Internet

Post autor: Ewa_Plus »

Dariusz2312,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam już o przyśpieszenie Twojej reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
skalarek
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 7 lis 2022, o 20:36

Re: Bardzo wysoki rachunek za Internet

Post autor: skalarek »

Jestem w podobnej sytuacji, w godzinach od 00:00 do 3:40 1 dnia nowego okresu rozliczeniowego podczas korzystania z usługi "Wakacje od Abonamentu" naliczono mi opłatę za transmisję danych w wysokości 789 złotych. Gdy o 3:18 dostałem informację sms "Wykorzystano 80% pakietu GPRS" zorientowałem się w sytuacji i NATYCHMIAST wyłączyłem transmisje danych.

Ale reklamacja została odrzucona bo przecież przestarzały system rozliczeniowy Plusa i wysyłane z kilkugodzinnym opóźnieniem smsy do klienta to jego problem ? Cytuję odpowiedź reklamacyjną "automatycznie aktywowany jest zabezpieczający Pakiet internetowy 250MB. Powyższy pakiet nie jest określony w żadnym Regulaminie ani cenniku (...) jest aktywowany w celu zabezpieczenia Klientów przed nieświadomym generowaniem kosztów". To jak działa ten pakiet ? Przed czym mnie zabezpieczył skoro natychmiast wyłączyłem transmisję danych czyli zrobiłem to po co był stworzony (??) ??
"Lider technologii" z pakietem zabezpieczającym 250MB przy działającym z opóżnieniem systemie rozliczeniowym ?? Śmiechu warte.

W odpowiedzi na reklamację celowo wpisano że dotyczy całego okresu rozliczeniowego co jest NIEPRAWDĄ bo korzystałem z usługi transmisji danych przez 3 godziny !

Pytam poważnie konsultantów Plusa czy naprawdę potrzebna wam taka antyreklama oferty ? Ile razy do BOK Plusa trzeba pisać reklamacje żeby znalazł się jeden myślący człowiek który tą głupotę zatrzyma ?
W 2022 roku 789 złotych za niecały 1GB danych pobranych w 3h 40m ? Lider technologii ??

Dodam jeszcze że podczas mojego korzystania z "Wakacji" wielokrotnie zdarzało się, że system mi dalej naliczał abonament i musiałem pisać reklamacje w tej sprawie. Czyli Plus WIELOKROTNIE mylił się na moją niekorzysć i zmuszał do poświęcania czasu na wyjaśnianie sprawy. A gdy raz ja pomyliłem się i natychmiast w momencie gdy otrzymałem od operatora informację o pomyłce na nią zareagowałem to nie ma przebacz, płać jak za zboże.

No i nie zapominajmy "Plush Abonament" jest reklamowany jako rozwiązanie dla oszczędnych. Dziękuję za takie
oszczędności Plushu !

#6778357
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3125
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Bardzo wysoki rachunek za Internet

Post autor: Marta_Plus »

skalarek,

z pozycji forum nie mamy możliwości weryfikacji opisanej sprawy. Na podany przez Ciebie numer zgłoszenia już została udzielona odpowiedź. Jeśli budzi ona Twoją wątpliwość, możesz kontynuować sprawę np. za pomocą formularza, podając niezbędne dane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
skalarek
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 7 lis 2022, o 20:36

Re: Bardzo wysoki rachunek za Internet

Post autor: skalarek »

Proszę bardzo: CASE/221108/1726
Akurat macie akcję partnerską z telepolis.pl
O jak fajnie, nie omieszkałem w komentarzach zrelacjonować swojej historii, jak i na facebooku.

W dobie social mediów tak sobie pogrywacie z klientem, dinozaury.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3125
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Bardzo wysoki rachunek za Internet

Post autor: Marta_Plus »

skalarek,
skalarek pisze: 9 lis 2022, o 20:20 Proszę bardzo: CASE/221108/1726
Dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia podanego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
skalarek
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 7 lis 2022, o 20:36

Re: Bardzo wysoki rachunek za Internet

Post autor: skalarek »

Dziękuję za przyspieszenie, otrzymałem pozytywną odpowiedź dzisiaj, zatem dziękuję za pomoc chociaż uważam, że najlepiej by było gdyby Plus coś zrobił w kwestii tych 12 gr/100kB i wprowadził bardziej "dzisiejsze" stawki.
To był oczywiście mój błąd ale sieć też myliła się kilkukrotnie jak wspominałem i stąd oczekiwałem bardziej "ludzkiego" podejścia za pierwszą reklamacją. Raczej zrezygnuję z oferty "Plush Internet L" bo takie przeciąganie klienta uważam za męczące dla obu stron a jak mi zasugerowano umorzenie ma charakter jednorazowy. Więc nie będę już kusił losu.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3125
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Bardzo wysoki rachunek za Internet

Post autor: Marta_Plus »

skalarek,

bardzo dziękuję za dobrą wiadomość i nadesłane uwagi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ