DziękujęMichał_Plus pisze:mih_ael, postaram się przyspieszyć odpowiedz.
Bardzo wysoki rachunek za Internet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 sie 2019, o 18:11
Re: Bardzo wysoki rachunek za Plush Internet - 1260zł
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 3 wrz 2019, o 21:50
Re: Bardzo wysoki rachunek za Plush Internet - 1260zł
Chciałem dzisiaj wysłać smsa włączającego usługę wakacje od abonamentu na kolejny okres. Ku mojemu zdziwieniu, nie mogłem wysłać smsa, moja karta została zablokowana. Naliczyli mi 938 zł za korzystanie z GPRS, jak to zobaczyłem to dostałem zawału prawie. Błagam ratujcie, co robić aby uniknąć tej opłaty. Myślałem, że jak włączę usługę wakacje od abonamentu to będę płacił tylko za połączenia telefoniczne oraz wysłane smsy a internet będzie zblokowany, dlatego też nie wyciągałem nawet karty z routera.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Bardzo wysoki rachunek za Plush Internet - 1260zł
stanislaw1996, włączenie tej usługi powoduje nienaliczanie się abonamentu i zablokowanie pakietów wynikających z promocji. W tym czasie, w przypadku korzystania z takich usług jak transmisja danych, zastosowanie ma ogólny cennik dla taryfy. Możesz wysłać reklamację i odwołać się od naliczonej kwoty. Decyzję w tej sprawie podejmie Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 3 wrz 2019, o 21:50
Re: Bardzo wysoki rachunek za Plush Internet - 1260zł
Jestem studentem, to nie jest realne, abym zapłacił prawie 1000 zł rachunku, po prostu mnie na to nie stać. Czy komuś udało się wywalczyć coś? To jest chore, żeby za niecały 1 Gb danych płacić prawie 1000 zł, gdzie 5 Gb w pakiecie kosztuje 5 zł. Byłem przekonany, że podczas aktywnej usługi "Wakacje od abonamentu" transmisja danych będzie zablokowana. Gdybym o tym wiedział, że tak nie będzie, to bym od razu wyciągnął kartę z rutera, aby nie narażać się na takie koszty z kosmosu. Nikt mądry w takiej sytuacji by nie korzystał z internetu, bo za te ogromne pieniądze kupiłby sobie abonament z dużą ilością transferu. U większości oratorów jak się nie ma pakietu, to transmisja jest blokowana. Powinno to być wyraźnie napisane przy ofercie na stronie internetowej, tym bardziej że umowę podpisuję się tylko przy kurierze (nie ma możliwości w salonie). Czy odwołania komuś pomogły?
Re: Bardzo wysoki rachunek za Plush Internet - 1260zł
To akurat nie jest prawda.stanislaw1996 pisze: U większości oratorów jak się nie ma pakietu, to transmisja jest blokowana.
A odwołanie/reklamacje pisz, zdarzało się że umarzali. Powołaj się na niejasny regulamin tego wakacyjnego wyłączenia i na trudną sytuację studencką.
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 3 wrz 2019, o 21:50
Re: Bardzo wysoki rachunek za Plush Internet - 1260zł
Wczoraj napisałem reklamację logując się na plus online. Zobaczymy co odpiszą
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Bardzo wysoki rachunek za Plush Internet - 1260zł
stanislaw1996, podaj numer zgłoszenia, postaram się przyspieszyć odpowiedz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 3 wrz 2019, o 21:50
Re: Bardzo wysoki rachunek za Plush Internet - 1260zł
Dziś dostałem taką odpowiedź:
Znak: OKR/DoOl/5723203/06.09.19
Nr konta: XXXXXXXX, tel.48XXXXXXXXX
Szanowny Panie
Odpowiadając na zgłoszenie z 4.9.2019 r. informuję, że zapoznałam się z przedstawioną sprawą.
Na wstępie odnosząc się do kwestii opłat naliczonych dla Pana numeru zaznaczam, że zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel dla Abonentów, reklamacja może zostać złożona od dnia doręczenia faktury zawierającej nieprawidłowe obliczenie należności z tytułu świadczenia usługi telekomunikacyjnej.
Z treści zgłoszenia wynika, że dotyczy ono opłat, które zostaną uwzględnione w fakturze za aktualny okres rozliczeniowy, tj. 9.8.2019 – 8.9.2019 r., tym samym proszę o przesłanie nowego zgłoszenia po otrzymaniu faktury za ww. okres rozliczeniowy w przypadku zauważenia nieprawidłowości.
Ponadto potwierdzam, że dla numeru XXXXXXXXX na podstawie otrzymanej wiadomości SMS z dnia 11.7.2019 r. włączona została usługa „WAKACJE OD ABONAMENTU”. Usługa działa od nowego cyklu rozliczeniowego tj. od 9.8.2019 r. Nadmieniam, iż po włączeniu ww. usługi wszystkie dodatkowe usługi płatne pozostają nadal aktywne. W przypadku korzystania z usług telekomunikacyjnych podczas "Wakacji od abonamentu" będą one płatne zgodnie z Cennikiem dla Taryfy Plush Internet. Szczegóły w regulaminie na http://www.plushbezlimitu.pl
Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia przyjmie Pan ze zrozumieniem.
Z poważaniem
Znak: OKR/DoOl/5723203/06.09.19
Nr konta: XXXXXXXX, tel.48XXXXXXXXX
Szanowny Panie
Odpowiadając na zgłoszenie z 4.9.2019 r. informuję, że zapoznałam się z przedstawioną sprawą.
Na wstępie odnosząc się do kwestii opłat naliczonych dla Pana numeru zaznaczam, że zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel dla Abonentów, reklamacja może zostać złożona od dnia doręczenia faktury zawierającej nieprawidłowe obliczenie należności z tytułu świadczenia usługi telekomunikacyjnej.
Z treści zgłoszenia wynika, że dotyczy ono opłat, które zostaną uwzględnione w fakturze za aktualny okres rozliczeniowy, tj. 9.8.2019 – 8.9.2019 r., tym samym proszę o przesłanie nowego zgłoszenia po otrzymaniu faktury za ww. okres rozliczeniowy w przypadku zauważenia nieprawidłowości.
Ponadto potwierdzam, że dla numeru XXXXXXXXX na podstawie otrzymanej wiadomości SMS z dnia 11.7.2019 r. włączona została usługa „WAKACJE OD ABONAMENTU”. Usługa działa od nowego cyklu rozliczeniowego tj. od 9.8.2019 r. Nadmieniam, iż po włączeniu ww. usługi wszystkie dodatkowe usługi płatne pozostają nadal aktywne. W przypadku korzystania z usług telekomunikacyjnych podczas "Wakacji od abonamentu" będą one płatne zgodnie z Cennikiem dla Taryfy Plush Internet. Szczegóły w regulaminie na http://www.plushbezlimitu.pl
Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia przyjmie Pan ze zrozumieniem.
Z poważaniem
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2019, o 10:16 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukryto dane osobowe.
Powód: Ukryto dane osobowe.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Bardzo wysoki rachunek za Plush Internet - 1260zł
stanislaw1996, odwołać się można po wystawieniu faktury za reklamowany okres. Złóż ponową reklamację po jej wystawieniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 3 wrz 2019, o 21:50
Re: Bardzo wysoki rachunek za Plush Internet - 1260zł
Dostałem dzisiaj taką odpowiedź . Pomóżcie, co dalej robić?
Szanowny Panie
W odpowiedzi na zgłoszenie otrzymane 11.9.2019 r. informuję, że zapoznałem się z opisaną sprawą.
Potwierdzam, że dla numeru .......... zawarł Pan Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w Promocji „Plush Internet LTE”. Zgodnie z Regulaminem ww. Promocji Abonent może korzystać z Usługi „Wakacje do Abonamentu”, w ramach której Abonent może zawiesić korzystanie w danym Okresie rozliczeniowym z posiadanego Promocyjnego Planu Cenowego i usług/pakietów dodatkowych w nim dostępnych oraz nie płacić abonamentu. Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych jest dokumentem wiążącym. Zawierając Umowę zaświadczył Pan o otrzymaniu i dokładnym zapoznaniu się z zakresem usług, postanowieniami i warunkami zawartej Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
Zgodnie z Regulaminem ww. Promocji § 12 w Okresie rozliczeniowym, w którym aktywna jest Usługa Wakacje od Abonamentu, Abonent nie będzie mógł korzystać z wybranego Promocyjnego Planu Cenowego ani usług/pakietów dodatkowych w nim dostępnych, Abonent może korzystać z Usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Polkomtel zgodnie z Cennikiem.
Opierając się na danych zawartych w komputerowym systemie obsługi Abonentów 11.7.2019 r. z Pana numeru została wysłana wiadomość o treści „WAKACJE” pod numer 80666. Tym usługa „Wakacje od Abonamentu” została aktywowana poprawnie w okresie rozliczeniowym 9.8.2019 – 8.9.2019 r.
Przeprowadzona analiza wykazała, że kwestionowane przez Pana opłaty zostały naliczone za połączenia pakietowej transmisji danych GPRS. Zostały one wykonane z ww. numeru i poprawnie rozliczone w fakturze. Opłaty zostały naliczone zgodnie z obowiązującym Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla posiadanej przez Pana taryfy.
Ponadto informuję, że analiza zrealizowanych pakietowej transmisji danych GPRS nie wykazała nieprawidłowości. Dział techniczny nie stwierdził nieprawidłowości po stronie sieci Plus. Wszystkie usługi zostały zrealizowane poprawnie i nie budzą wątpliwości pod względem technicznym. Wszelkie czynności wykonane przy użyciu telefonu i karty SIM traktowane są jako dokonane przez Abonenta bądź za jego zgodą.
Reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.
Na podstawie § 7 ust. 2 pkt 5 rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z 2014 r. poz. 284) uprzejmie informujemy, że zgodnie z przysługującymi uprawnieniami po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego istnieje możliwość dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym. W przypadku, gdy reklamującym jest konsument, przysługuje także możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu konsumenckiego do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub innego podmiotu uprawnionego, wpisanego do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (podstawa prawna art. 109 ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne ( Dz. U. z 2018, poz. 1954 t. j.) oraz ustawa z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016 r., poz. 1823).
Z poważaniem
Szanowny Panie
W odpowiedzi na zgłoszenie otrzymane 11.9.2019 r. informuję, że zapoznałem się z opisaną sprawą.
Potwierdzam, że dla numeru .......... zawarł Pan Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w Promocji „Plush Internet LTE”. Zgodnie z Regulaminem ww. Promocji Abonent może korzystać z Usługi „Wakacje do Abonamentu”, w ramach której Abonent może zawiesić korzystanie w danym Okresie rozliczeniowym z posiadanego Promocyjnego Planu Cenowego i usług/pakietów dodatkowych w nim dostępnych oraz nie płacić abonamentu. Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych jest dokumentem wiążącym. Zawierając Umowę zaświadczył Pan o otrzymaniu i dokładnym zapoznaniu się z zakresem usług, postanowieniami i warunkami zawartej Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
Zgodnie z Regulaminem ww. Promocji § 12 w Okresie rozliczeniowym, w którym aktywna jest Usługa Wakacje od Abonamentu, Abonent nie będzie mógł korzystać z wybranego Promocyjnego Planu Cenowego ani usług/pakietów dodatkowych w nim dostępnych, Abonent może korzystać z Usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Polkomtel zgodnie z Cennikiem.
Opierając się na danych zawartych w komputerowym systemie obsługi Abonentów 11.7.2019 r. z Pana numeru została wysłana wiadomość o treści „WAKACJE” pod numer 80666. Tym usługa „Wakacje od Abonamentu” została aktywowana poprawnie w okresie rozliczeniowym 9.8.2019 – 8.9.2019 r.
Przeprowadzona analiza wykazała, że kwestionowane przez Pana opłaty zostały naliczone za połączenia pakietowej transmisji danych GPRS. Zostały one wykonane z ww. numeru i poprawnie rozliczone w fakturze. Opłaty zostały naliczone zgodnie z obowiązującym Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla posiadanej przez Pana taryfy.
Ponadto informuję, że analiza zrealizowanych pakietowej transmisji danych GPRS nie wykazała nieprawidłowości. Dział techniczny nie stwierdził nieprawidłowości po stronie sieci Plus. Wszystkie usługi zostały zrealizowane poprawnie i nie budzą wątpliwości pod względem technicznym. Wszelkie czynności wykonane przy użyciu telefonu i karty SIM traktowane są jako dokonane przez Abonenta bądź za jego zgodą.
Reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.
Na podstawie § 7 ust. 2 pkt 5 rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z 2014 r. poz. 284) uprzejmie informujemy, że zgodnie z przysługującymi uprawnieniami po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego istnieje możliwość dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym. W przypadku, gdy reklamującym jest konsument, przysługuje także możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu konsumenckiego do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub innego podmiotu uprawnionego, wpisanego do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (podstawa prawna art. 109 ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne ( Dz. U. z 2018, poz. 1954 t. j.) oraz ustawa z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016 r., poz. 1823).
Z poważaniem
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 3 wrz 2019, o 21:50
Re: Bardzo wysoki rachunek za Plush Internet - 1260zł
Napisałem kolejne odwołanie, tym razem wysłałem listem poleconym. List skierowałem do dyrektora departamentu reklamacji. Udało mi się wynegocjować anulowanie 50 % naliczonych opłat .
Re: Bardzo wysoki rachunek za internet
Witam, czy mogę prosić o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Bardzo wysoki rachunek za Plush Internet - 1260zł
OxC, proszę o numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Bardzo wysoki rachunek za Plush Internet - 1260zł
Masz Kodeks Karny:stanislaw1996 pisze:Napisałem kolejne odwołanie, tym razem wysłałem listem poleconym. List skierowałem do dyrektora departamentu reklamacji. Udało mi się wynegocjować anulowanie 50 % naliczonych opłat .
Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
Tu mamy do czynienia z wyzyskaniem błędu (oczywistym nie spodziewaniem się, że gdy 1 GB kosztuje typowo 10-100 gr w abonamencie to tu wyjdzie 1200 zł - co jest oczywistym polowaniem na frajera, bo nikt normalny w takich cenach nie korzysta), ponadto wprowadzeniem w błąd, że pozostało 20 GB z 20 GB. Teoretycznie sprawa wygrana, praktycznie telekomy mają swoich nieuczciwych prawników, którzy przegrane sprawy zmieniają w wygrane.
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 3 wrz 2019, o 21:50
Re: Bardzo wysoki rachunek za Plush Internet - 1260zł
Nie ukrywam, że mimo wywalczenia anulowania 50 procent naliczonych opłat zostaje mi do zapłacenia około 600 zł- jest to dla mnie chore . Czy może ktoś mi poradzić czy warto walczyć dalej? Czy są jakieś szanse, żeby całkowicie umorzyć opłatę? Dziękuję wszystkim za pomoc