Dzień dobry,
potrzebuję porady lub oferty przedstawiciela Plusa dotyczącej internetu. Jestem użytkownikiem smartfonu na kartę z internetem w Plusie oraz 2 zwykłych telefonów na kartę też w Plusie. Nie uznaję abonamentów.
Pytanie dotyczy jednak zupełnie innej kwestii. Mam w domu internet z kabla od dostawcy usług TV i Net. Wi-fi nie pokrywa jednak wszystkich pomieszczeń - typowy problem zawiłych mieszkań. Rozważyłam kupienie wzmacniacza sygnału, jednak z różnych przyczyn to nie rozwiązuje problemu. Ponieważ zupełnie nie znam się na technologii i nazewnictwie , nie umiem sama nic wybrać z ofert, stąd moje pytanie.
Potrzebuję dodatkowego źródła sprawnego internetu w jednym pokoju, gdzie korzysta się ze Smart tv (przez wi-fi) oraz tabletu, który nie ma wejścia na kartę sim Huawai. Głównie do oglądania filmów dla starszej osoby (w tym Netflix) oraz przeglądania internetu na tablecie. Czy jest jakaś oferta na kartę ( nie na abonament) ze sprzętem (Jakim? Nie wiem czym rózni się modem od routera) , który odpowiadałby moim potrzebom: w razie potrzeby włączyć sprzęt i korzystać z sprawnie działającego internetu przez około 6 godzin dziennie?
Mieszkam w Tarnowie, w Małopolsce.
porada/oferta
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 47
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 cze 2014, o 23:10
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: porada/oferta
vvvv, modem - łączenie z z internetem. Router - udostępnianie internetu na inne urządzenia. Za pomocą kabla lub WiFi. Router może mieć wbudowany modem.
Nie ma ofert na kartę ze sprzętem. Wielkość pakietu danych w ofertach prepaid zależy od kwoty doładowania i ewentualnych bonusów jeśli jest aktywna odpowiednia usługa. Pod tym linkiem znajduje się zestawienie ofert.vvvv pisze:Czy jest jakaś oferta na kartę ( nie na abonament) ze sprzętem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ