Witam,
Zauważyłem ostatnio, że nie zrezygnowałem z pakietu ipla 3 z 3. Co powoduje, nieustannie od prawie 2 lat, obciążanie mojego rachunku o 10 zł. Niby, nic.
Jakiś czas temu dodałem numer z wyżej wspomnianego rachunku do konta ipla w celu skorzystania z pakietu HBO.
Bądź co bądź, dodanie numeru najprostszy sposób na płatność za pakiety.
Ale. Wracając do tematu. Po zorientowaniu się o aktywnej usłudze, zalogowaniem się na konto, a tam, aktywny tylko pakiet ipla plus. Na owych trzech obiecanych w usłudze są kłódeczki i możliwość zamówienia pakietów za odpłatnością.
Co począć, co począć, co począć, co.
Pozdrawiam;)
Ipla 3 z 3 - wyłączone pakiety
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- tokarq
- PlusManiak
- Posty: 70
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 lip 2013, o 11:55
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
Ipla 3 z 3 - wyłączone pakiety
Ostatnio zmieniony 27 lis 2020, o 17:15 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zdublowny post został usuniety.
Powód: Zdublowny post został usuniety.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Ipla 3 z 3 - wyłączone pakiety
tokarq, sprawdź wersje pakietu IPLA jaką posiadasz. Jeśli jest to IPLA 3 z 3 to powinieneś mieć dostęp do pakietów Sport, Filmy i Seriale, oraz Dzieci. Sprawdź czy numer, z aktywna usługą, został poprawnie dodany do konta IPLA (Strefa Plus).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Ipla 3 z 3 - wyłączone pakiety
Na fakturze widnieje płatność za pakiet ipla 3 z 3. Numer jest dodany prawidłowo ponieważ jak wykupywalem subskrypcje HBO to normalnie rachunek był obciążony.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Ipla 3 z 3 - wyłączone pakiety
tokarq, w takim wypadku sugeruję złożyć reklamacje na brak pakietów. Informacje jak ją złożyć znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ