Brak LTE iPhone X abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 lip 2021, o 10:35
Brak LTE iPhone X abonament
Dzień dobry,
od dluższego czasu usiłuję uruchomić LTE na moim numerze na abonament w ramach oferty Prestiż II dla Firm (109PLN).
Początkowo wierzyłem, że to kwestia niepoprawnej konfiguracji APN w moim iPhone X ale po przełożeniu karty do innych aparatów obslugujących lte w tym na androidzie sytuacja jest twka sama. 4G jest aktywowane zarówno w aplikacji plus online jak i z poziomu menu w telefonie, ale ten (telefon) jak i każdy inny zessztą długo szuka sieci i wyświetla tylko 3G. Gotowy byłem nawet uwierzyc, ze to kwestia niewlasciwej kart stim (mimo tego ze mialem LTE 01 i kiedys ten internet mi działał), dlatego wczoraj wykonałem duplikat ale to na nic bo własnie przeszlo 5 minut temu nowa karta sie aktywowała i struacja bez zmian.
Podsumowujac:
Pacjent: iPhone X
Problem: brak lte abonamencie
Wg aplikacji - lte aktywne
Ustawienia apn - poprawne
Karta sim - wczoraj wydana nowa lte 01 świeżutka
Co moge z tym fantwm zrobić, nie ukrywam ze w czasach niemalże wszechobecnego 5G to smieszne ze niezmienjie od paru lat mam tylko 3G.
P.S. AKT LTE i inne kody nie działają
od dluższego czasu usiłuję uruchomić LTE na moim numerze na abonament w ramach oferty Prestiż II dla Firm (109PLN).
Początkowo wierzyłem, że to kwestia niepoprawnej konfiguracji APN w moim iPhone X ale po przełożeniu karty do innych aparatów obslugujących lte w tym na androidzie sytuacja jest twka sama. 4G jest aktywowane zarówno w aplikacji plus online jak i z poziomu menu w telefonie, ale ten (telefon) jak i każdy inny zessztą długo szuka sieci i wyświetla tylko 3G. Gotowy byłem nawet uwierzyc, ze to kwestia niewlasciwej kart stim (mimo tego ze mialem LTE 01 i kiedys ten internet mi działał), dlatego wczoraj wykonałem duplikat ale to na nic bo własnie przeszlo 5 minut temu nowa karta sie aktywowała i struacja bez zmian.
Podsumowujac:
Pacjent: iPhone X
Problem: brak lte abonamencie
Wg aplikacji - lte aktywne
Ustawienia apn - poprawne
Karta sim - wczoraj wydana nowa lte 01 świeżutka
Co moge z tym fantwm zrobić, nie ukrywam ze w czasach niemalże wszechobecnego 5G to smieszne ze niezmienjie od paru lat mam tylko 3G.
P.S. AKT LTE i inne kody nie działają
-
- V.I.P.
- Posty: 1249
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Brak LTE iPhone X abonament
Czyli jakie? Co masz w APN?techniawa pisze:Ustawienia apn - poprawne
Re: Brak LTE iPhone X abonament
DANE SIECI KOMÓRKOWEJ:
APN: plus
użytkownik:
hasło:
APN: plus
użytkownik:
hasło:
-
- V.I.P.
- Posty: 1249
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Brak LTE iPhone X abonament
To rozumiem jest aktywne?Na telefonie iPhone przejdź do opcji Ustawienia > Sieć komórkowa > Opcje danych kom. albo Ustawienia > Mobile Data (Dane mobilne), a następnie stuknij opcję Włącz LTE.
A na pewno jesteś w zasięgu LTE? Sprawdzałeś w innych lokalizacjach dla pewności?techniawa pisze:ale ten (telefon) jak i każdy inny zessztą długo szuka sieci i wyświetla tylko 3G.
Wyłącz LTE w Plus online przeloguj telefon (tryb samolotowy na chwilę), uruchom ponownie i jeszcze raz przelogowanie. Daj znać czy coś się zmieniło.techniawa pisze:4G jest aktywowane zarówno w aplikacji plus online
Jeszcze jedno na koniec, ręczny wybór operatora czy tam znajduje/widzi sieć Plus w opcji LTE czy tylko 3G?
Re: Brak LTE iPhone X abonament
TakTo rozumiem jest aktywne?
Nie zmieniło/nie pomogłoWyłącz LTE w Plus online przeloguj telefon (tryb samolotowy na chwilę), uruchom ponownie i jeszcze raz przelogowanie. Daj znać czy coś się zmieniło
iPhone nie daje mi takich informacji jaka to sieć konkretnie, ale łączy się tak samo jak w opcji automatycznej muli muli i pokazuje 3GJeszcze jedno na koniec, ręczny wybór operatora czy tam znajduje/widzi sieć Plus w opcji LTE czy tylko 3G?
-
- V.I.P.
- Posty: 1249
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Brak LTE iPhone X abonament
A to?zbych_in_flames pisze:A na pewno jesteś w zasięgu LTE? Sprawdzałeś w innych lokalizacjach dla pewności?
Re: Brak LTE iPhone X abonament
testowałem dziś na Targówku w Warszawie a teraz łączę się z centrum. Siostra na Targówku w tej samej lokalizacji łączy się z LTE w plusie bez problemuA to?
-
- V.I.P.
- Posty: 1249
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Brak LTE iPhone X abonament
Ok to stawiam jednak problem po stronie operatora, albo coś blokuje LTE w systemach operatora albo usługa aktywowała się z jakimś błędem. Zgłoś tutaj do Specjalisty to może pójdzie szybciej. Bo pakietu internetowego nie wykorzystałeś jeszcze ( bo wtedy teoretycznie też będziesz logował się max do 3G) ?
Re: Brak LTE iPhone X abonament
Wykorzystałem jakieś 30% transferuOk to stawiam jednak problem po stronie operatora, albo coś blokuje LTE w systemach operatora albo usługa aktywowała się z jakimś błędem. Zgłoś tutaj do Specjalisty to może pójdzie szybciej. Bo pakietu internetowego nie wykorzystałeś jeszcze ( bo wtedy teoretycznie też będziesz logował się max do 3G) ?
Re: Brak LTE iPhone X abonament
techniawa ,
- podeślij mi swój numer telefonu na maila: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank w temacie wiadomości podając swój nick oraz dopisek "forum". Podrzucimy do działu technicznego żeby sprawdzili co tam się dzieje.
- podeślij mi swój numer telefonu na maila: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank w temacie wiadomości podając swój nick oraz dopisek "forum". Podrzucimy do działu technicznego żeby sprawdzili co tam się dzieje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE iPhone X abonament
Dziękuje, poszło
Re: Brak LTE iPhone X abonament
techniawa,
- wyłącz i włącz teraz telefon. Powinno już być OK.
- wyłącz i włącz teraz telefon. Powinno już być OK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE iPhone X abonament
już śmiga pięknie, dziękuje <3