Brak 5G pomimo spełnienia warunków

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
3G_
Szalony PlusManiak
Posty: 445
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 mar 2009, o 11:09

Brak 5G pomimo spełnienia warunków

Post autor: 3G_ »

Witam!

Mam taryfę Nowy Plush na kartę oraz telefon ZTE Axon 11 5G. Włączyłem na próbę pakiet bez limitu + 5G w promocji za 20 zł. Oprócz tego mam pakiet promocyjny 200 GB.

Niestety pomimo przebywania w zasięgu 5G, internet działa tylko w LTE. Ani razu nie zaskoczyło 5G. Sprawdzałem to w lokalizacjach takich jak Piaseczno, Warszawa al. Krakowska i okolice lotniska, Raszyn, Janki, Nadarzyn, Urzut, Mszczonów. Próbowałem już chyba wszystkiego - wielokrotne instalowanie konfiguracji, APN plus oraz internet, restarty telefonu, próby jak najbliżej stacji bazowej itp. Pod *101# mam aktywne 5G, stan konta nie wynosi 0,00.

Nadmieniam, że dopóki 5G było dostępne dla wszystkich niezależnie od taryfy, usługa działała bez problemu na tym samym telefonie, tym samym numerze i w tych samych lokalizacjach - w każdej z wymienionych miejscowości, nawet tych mniejszych.

Problem zgłaszałem do BOK Plusa, ale mam wrażenie, że nie zostałem potraktowany poważnie - dyskusja sprowadza się do stwierdzenia "po naszej stronie działa" i koniec tematu.

Nr zgloszenia, które zostało zamknięte bez rozwiązania problemu: C00000001785773
oraz numer nowego zgłoszenia: C00000001787248

Proszę o pomoc w temacie.
elektryk
PlusManiak
Posty: 63
Rejestracja: 20 sie 2019, o 00:16

Re: Brak 5G pomimo spełnienia warunków

Post autor: elektryk »

Wygląda na to że masz wyłączoną usługę 5G na karcie ,numerze swoim.
Miałem podobny problem. Będąc w Pleyu przed przeniesieniem numeru do plusa. 5G śmigało bez problemu na karcie pleya, ale już na nowym telefonie z plusa. Czekałem tylko na przeniesienie numeru z pleja.
Jakie było moje zdziwienie jak po przejściu numeru z pleja do plusa nie łapało mi nigdzie 5G plusa.
Okazało się że w plusie 5G to jest prestiżowa,luksusowa i dla wybranych, za którą w mojej taryfie firmowej trzeba płacić co miesiąc 5 zł netto. Na próbę włączyłem, ale kwiatek jest taki że trzeba to zrobić tylko na ifolinii , a nie w aplikacji, lub plus online.
Po testowałem tego luksusu i prestiżu od plusa i czym prędzej wyłączyłem ten kosztowny przywilej dla wybranych firm, którą ja nie chcę być za 6 zł miesięcznie brutto.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak 5G pomimo spełnienia warunków

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj 3G_,
- wysłałam interwencję w sprawie tego nowego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
3G_
Szalony PlusManiak
Posty: 445
Rejestracja: 7 mar 2009, o 11:09

Re: Brak 5G pomimo spełnienia warunków

Post autor: 3G_ »

Podobno jest jakaś awaria 5G... Może Plus by wydał jakieś oficjalne oświadczenie?

Tymczasem... Dziś otrzymałem SMS, że usługa 5G została wyłączona. Jednak pod *101# jest aktywna do 8 grudnia do godz. 13:52. To by oznaczało, że usługa aż do dziś na moim koncie nie była aktywna , została aktywowana dziś o 13:52, ale o 19:17 została wyłączona. Czyli coraz lepiej ;) Pakiet "Bez limitu i 20GB 5G" włączyłem jak widać pod koniec października. Niestety dzisiaj miałem tę kartę w telefonie bez obsługi 5G, a teraz jestem raczej poza zasięgiem 5G, tak więc w tej chwili nie jestem w stanie zweryfikować działania 5G.

Obrazek
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak 5G pomimo spełnienia warunków

Post autor: Ewa_Plus »

3G_,
- podejrzewam, że to Dział Techniczny coś majstrował w ustawieniach tej usługi, resetował systemowo, czy jeszcze inne "czary" odprawiał. Koniec końców dostałam informację, że już powinno być u Ciebie OK.
Przeloguj proszę telefon i daj znać jak sytuacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
3G_
Szalony PlusManiak
Posty: 445
Rejestracja: 7 mar 2009, o 11:09

Re: Brak 5G pomimo spełnienia warunków

Post autor: 3G_ »

Wreszcie działa :)
Dziękuję za interwencję.
robbo2k
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Rejestracja: 31 paź 2021, o 19:41

Re: Brak 5G pomimo spełnienia warunków

Post autor: robbo2k »

Stawiam ze to awaria 5G... dziwnym trafem dzisiaj popołudniu wszystko zaczęło działać wszystkm co mieli problemy od piatku
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1245
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Brak 5G pomimo spełnienia warunków

Post autor: zbych_in_flames »

robbo2k pisze:Stawiam ze to awaria 5G... dziwnym trafem dzisiaj popołudniu wszystko zaczęło działać wszystkm co mieli problemy od piatku
Tylko co ma brak dostępu do 5G z wolnym transferm 5G, przecież to dwie różne sytuacje.
3G_
Szalony PlusManiak
Posty: 445
Rejestracja: 7 mar 2009, o 11:09

Re: Brak 5G pomimo spełnienia warunków

Post autor: 3G_ »

Ja nie miałem w ogóle dostępu od samego początku, tzn. od kiedy pakiet 5G włączyłem, a było to bodajże 30 października. Czyli nie od piątku 5.11 kiedy miała miejsce ta awaria.
ODPOWIEDZ