Reklamacja nowego sprzetu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 32
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 08:30
Reklamacja nowego sprzetu
Kupiłem przy przedłużaniu umowy nowy odu idu 300. 21 grudnia podpisana umowa podłączony 2 .01 i niestety nie sprawny.
Nie można wymienić z tytułu rękojmi. Konsultant twierdzi że tylko reklamacja i gwarancja. Czyli klient który z firmą jest 20 lat musi być kilka tygodni bez internetu z racji wadliwego sprzętu jaki został przesłany nowy.
Nie można wymienić z tytułu rękojmi. Konsultant twierdzi że tylko reklamacja i gwarancja. Czyli klient który z firmą jest 20 lat musi być kilka tygodni bez internetu z racji wadliwego sprzętu jaki został przesłany nowy.
Re: Reklamacja nowego sprzetu
Dodatkowo dzień wcześniej na infolini w dziale technicznym Pani powiedziała żebym udał się do punktu i nie powinno być problemu z wymiana na nowy.
Malo tego z tytułu rękojmi gdy dostaje się sprzęt i po podłączeniu jak okazuje sie nie sprawny to odrazu powinno się ją wymienic by klient był zadowolony. Teraz opłaca się za sprzęt jak i za internet którego nie ma.
Jak mogę dochodzić jakiejś rekompensaty za tą sytuację.
Malo tego z tytułu rękojmi gdy dostaje się sprzęt i po podłączeniu jak okazuje sie nie sprawny to odrazu powinno się ją wymienic by klient był zadowolony. Teraz opłaca się za sprzęt jak i za internet którego nie ma.
Jak mogę dochodzić jakiejś rekompensaty za tą sytuację.
Re: Reklamacja nowego sprzetu
maniek71,
- czy umowa była przedłużana przez sklep internetowy? Czy może zostawiałeś kontakt i konsultant oddzwaniał?
- czy umowa była przedłużana przez sklep internetowy? Czy może zostawiałeś kontakt i konsultant oddzwaniał?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Reklamacja nowego sprzetu
Umowa była przedłużana z DUK telefonicznie.Ewa_Plus pisze:maniek71,
- czy umowa była przedłużana przez sklep internetowy? Czy może zostawiałeś kontakt i konsultant oddzwaniał?
Papiery i sprzęt przywieziony przed świętami dopiero po nowym.roku próba podłączenia. Najgorsze ze stary sprzęt z cyfrowego.polsatu musimy zdać z racji kończącej się umowy.
Tak czy owak nie ładnie zostaliśmy potraktowani a BOK i konsultant w sklepie odpowiedzialność przeczuwają na Siebie w tym w oddziale chcieli mi.zaproponowac podpisanie umowy u nich.
Była opcja wzięcia sprzętu przy umowie 0 lecz stary musiałbym oddać jako odstąpienie i nigdzie nie było informacji ze zwracam ponieważ sprzęt jest nie sprawny. Konsultant przez telefon powiedzial ze wówczas sprzęt zweryfikują to tez wiązało się z tym że dzial do którego odsyłałem sprzęt mógł obarczać mnie zapłata za sprzęt niesprawny i uzywany ponieważ podłączyłem go na moment.
Re: Reklamacja nowego sprzetu
maniek71,
- gdyby to była umowa z Plusem, to konsultant Działu Obsługi Klienta powinien przyjąć od Ciebie zgłoszenie rękojmi i wysłać kuriera po odbiór sprzętu.
Nie wiem, jak to w Cyfrowym Polsacie wygląda, ale myślę, że chyba podobnie powinni to mieć zorganizowane.
- gdyby to była umowa z Plusem, to konsultant Działu Obsługi Klienta powinien przyjąć od Ciebie zgłoszenie rękojmi i wysłać kuriera po odbiór sprzętu.
Nie wiem, jak to w Cyfrowym Polsacie wygląda, ale myślę, że chyba podobnie powinni to mieć zorganizowane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Reklamacja nowego sprzetu
To jest umowa z plusem. Nowy sprzęt tez jest od plusa. Polsat to stara umowa z ktorej rezygnuje i zwracam sprzęt.
To proszę mi powiedzieć jak mogę to zareklamować i co mogę zyskać na tym.
To proszę mi powiedzieć jak mogę to zareklamować i co mogę zyskać na tym.
Re: Reklamacja nowego sprzetu
maniek71,
- w takim razie konsultant Działu Obsługi Klienta bez problemu powinien przyjąć od Ciebie zgłoszenie rękojmi .
Po zarejestrowani zgłoszenia, powinieneś poczekać na kontakt ze strony kuriera w celu umówienia odbioru sprzętu.
- w takim razie konsultant Działu Obsługi Klienta bez problemu powinien przyjąć od Ciebie zgłoszenie rękojmi .
Po zarejestrowani zgłoszenia, powinieneś poczekać na kontakt ze strony kuriera w celu umówienia odbioru sprzętu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Reklamacja nowego sprzetu
Czegoś takiego nie było i musiałem oddac sprzęt na gwarancję. Przez tą sytuację chce złożyć reklamację ponieważ nie jestem zadowolony z obsługi place raty za sprzęt który jest od nowości nie sprawny. Proszę mnie pokierować co mogę i jak to zrobić.
Re: Reklamacja nowego sprzetu
maniek71,
- reklamację możesz wysłać mailowo na bok@plus.pl"target="_blank
Jeśli podrzucisz numer zgłoszenia, to przyśpieszymy.
- reklamację możesz wysłać mailowo na bok@plus.pl"target="_blank
Jeśli podrzucisz numer zgłoszenia, to przyśpieszymy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Reklamacja nowego sprzetu
Ok dziekuje.