Witam. W sobotę zadzwonilam na infolinię, wzięłam internet mobilny 250gb z routerem, po rozmowie na Email przysłali mi "proponowane warunki umowy" od razu podpisałam.
we wtorek był kurier z routerem,
w środę na pocztę Email przyszło "potwierdzenie zawarcie umowy"
Czwartek miałam nadzieję że dziś już będę mieć internet, ale to teraz nic nie mam
Pytałam się sąsiada on miał internet następnego dnia, siostrzeniec to samo, czemu tak długo się czeka na aktywację karty?
Internet mobilny 250gb
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- dariutka
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 lis 2018, o 22:40
- Lokalizacja: Łódź
Internet mobilny 250gb
Ostatnio zmieniony 27 sty 2022, o 15:22 przez mariusz9a, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Proszę nie pisać całych postów pogrubieniem.
Powód: Proszę nie pisać całych postów pogrubieniem.
Re: Internet mobilny 250gb
Witaj dariutka,
- wyłącz i włącz urządzenie, w którym jest karta SIM. Czy dalej nie łapie sieci?
- wyłącz i włącz urządzenie, w którym jest karta SIM. Czy dalej nie łapie sieci?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet mobilny 250gb
@Ewa_Plus dziękuję bardzo, pomogło