wypowiedzenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
ola87
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 sty 2013, o 14:51

wypowiedzenie umowy

Post autor: ola87 »

Pod koniec listopada wysłałam mailem wypowiedzenie umowy iPlus, które zostało przekazane do działu Reklamacji. Po pewnym czasie dostałam listownie negatywne rozpatrzenie reklamacji i informację o wysłaniu wypowiedzenia drogą listowną. Tak też zrobiłam, jakiś miesiąc temu wysłałam wypowiedzenie umowy, tym samym prosząc o przysłanie faktury z karą umowną. Od tego momentu cisza, normalne faktury przychodzą, jednak chciałabym już zrezygnować z internetu i wpłacić karę umową. Czy w ogóle otrzymaliście Państwo to wypowiedzenie? Nr tel. to 789542xxx, nr umowy 1-179878391.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 7 sty 2013, o 15:01 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę nie podawaj na forum numerów tel.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: wypowiedzenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

Witam ola87!

Niestety nie ma wglądu w takie inforamcje. Proszę podaj numer kontaktowy poprzez szablon
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ciekawy
Szalony PlusManiak
Posty: 274
Rejestracja: 25 gru 2012, o 22:55

Re: wypowiedzenie umowy

Post autor: ciekawy »

ola87

jak się sprawa rozwiązała ?

doszło to wypowiedzenie ?
ola87
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 7 sty 2013, o 14:51

Re: wypowiedzenie umowy

Post autor: ola87 »

Na razie czekam na kontakt, listownie jeszcze nic nie dostałam.
ola87
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 7 sty 2013, o 14:51

Re: wypowiedzenie umowy

Post autor: ola87 »

Mam jeszcze jedno pytanie, czy wypowiedzenie można wysłać tylko listownie, czy również faksem? I ma być wysłane na Wołoską 16? Chyba wysłałam na zły adres, mianowicie Postępu 3...
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: wypowiedzenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

Rezygnacje można złożyć poprzez

List polecony wysłany na adres:

Departament Kompleksowej Obsługi Klienta

Polkomtel Sp. z o.o ul. Wołoska 16 02-675 Warszawa

Wniosek powinien zawierać: nr telefonu, dane osobowe, czytelny podpis właściciela (w przypadku firm prawnego reprezentanta) oraz informację na temat zlecenia.

lub poprzez punkt/salon
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ola87
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 7 sty 2013, o 14:51

Re: wypowiedzenie umowy

Post autor: ola87 »

Dziękuję
ola87
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 7 sty 2013, o 14:51

Re: wypowiedzenie umowy

Post autor: ola87 »

Wczoraj dostałam listownie informację, że umowa została rozwiązana 5 stycznia 2013 i trzeba uwzględnić okres wypowiedzenia. I teraz pytanie, ile trwa ten okres wypowiedzenia, miesiąc i potem przyślą mi fakturę z karą umowną do zapłacenia czy jakoś inaczej to wygląda?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: wypowiedzenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni.

Czyli dezaktwyacja numeru nastąpi 04/02/2012. Nastepnie zostanie wystawiona faktura z naliczoną karą. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ola87
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 7 sty 2013, o 14:51

Re: wypowiedzenie umowy

Post autor: ola87 »

Ok, dziękuję :)
ciekawy
Szalony PlusManiak
Posty: 274
Rejestracja: 25 gru 2012, o 22:55

Re: wypowiedzenie umowy

Post autor: ciekawy »

mam też pytanie o naliczanie kasy po rozwiązaniu umowy gdzie już nie trzeba płacić kary i faktura jest elektroniczna.

więc tak

1 po deaktywacji klient traci opcje zalogowania na konto na stronie Plusa żeby np. sprawdzić ile trzeba zapłacić za fakturę ?

2 jak odpiwiedź na pytanie 1 jest tak że klient traci opcje zalogowania się to jak się ma dowiedzieć na ile zł jest wystawiona faktura po deaktywacji ?

3 gdyby się klient sam nie dowiedział ile ma zapłacić kiedy nie jest klientem i Plus skoro może nie być dostępu do zalogowania się, to w razie niezapłacenia od razu Plus uruchamia windykacje czy może wcześniej ktoś z Plusa raczy zadzwonić na numer kontaktowy w innej sieci komórkowej albo wysłać sms z info ile klient ma zapłacić czy nie ma takiego kontaktu z Plusa i od razu windykacja bez informacji o tym ile zł jest do zapłaty ?
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: wypowiedzenie umowy

Post autor: luki »

W przypadku rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, ostatnia
faktura zostanie wystawiona Abonentowi w formie pisemnej i dostarczona drogą
pocztową.

http://www.plus.pl/indywidualna/regulam ... ulamin.pdf
ODPOWIEDZ