Strona 712 z 838

Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg

PostNapisane: 26 lut 2018, o 16:02
przez berbec69
ok, to już mamy wszystko jasne ;) a jak to możliwe że połączyło mnie z BT13878? jaka jest dokładna lokalizacja tego BTS?

Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg

PostNapisane: 26 lut 2018, o 16:52
przez tical
Michał_Plus napisał(a):berbec69, wklej screen z tym numerem. Być może Twój sprzęt pokazuje ten parametr w jakiś inny sposób.

3G_, na razie nic nie mam.

quattro1985, BT24548 dodamy LTE1800 w Q2.

tical, na BT42153 nie ma LTE800 od nas.
Witam

Najmocniej przepraszam, chodziło mi o L900, nie wiem czemu pisałem o L800.

ALE, dziwnym zbiegiem okoliczności, po napisaniu tego tutaj, L900 w końcu się pojawiło na BTSie i jest 3xCA.

Czyli suma sumarum, ktoś w końcu wcisnął guzik.

Dziękuję.



Obrazek

Wysłane z mojego Pixel XL przy użyciu Tapatalka

Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg

PostNapisane: 26 lut 2018, o 17:46
przez Daniel_Plus
berbec69, stacja znajduje się w Warszawie, więc oczywiście niemożliwe, abyś się z nią połączył. Podejrzewam, że jest to błąd odczytu urządzenia.

tical, zgadza się, na BT42153 działa już LTE900, LTE1800 i LTE2600 ;-)

Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg

PostNapisane: 26 lut 2018, o 19:49
przez tical
Daniel_Plus napisał(a):
tical, zgadza się, na BT42153 działa już LTE900, LTE1800 i LTE2600 ;-)


No i muszę przyznać, że dołożenie L2600 i L900 do L1800 poprawiło sytuację na tej stacji kolosalnie.
Tak jak na samym L1800 download był w okolicach 2Mb/s w godzinach wieczornych, teraz jest to około 20Mb/s.
Całkiem inaczej się korzysta z sieci, normalnie.

Wysłane z mojego Pixel XL przy użyciu Tapatalka

Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg

PostNapisane: 26 lut 2018, o 21:00
przez berbec69
Daniel_Plus napisał(a):berbec69, stacja znajduje się w Warszawie, więc oczywiście niemożliwe, abyś się z nią połączył. Podejrzewam, że jest to błąd odczytu urządzenia.


Też tak myślę, ale ciekawe czym jest to spowodowane. :idea:
Dziś rano pomyślałem że to błąd jednorazowy bo gdy sprawdzałem był już inny Cell ID a teraz już znów jest ten 909520947. Router z którego korzystam to "DWR-921 Wersja HW: C3 Wersja SW: V1.00(CPG)b06"
Gdy złapię router na tym innym Cell ID to sprawdzę z jakim wtedy BTS się łączy i czy wtedy będzie wskazywało na nadajnik z "mojej okolicy".
Jakieś pomysły czemu wskazuje na nadajnik z Warszawy? :roll:

Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg

PostNapisane: 27 lut 2018, o 10:02
przez Stan49
Witam,

Jaki jest status prac modernizacyjnych na BT33262 Jelenia Góra, ul. Pocztowa ? Czy będzie zwiększona ilość sektorów ? Czy też pozostanie tam omni ?

:mrgreen:

Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg

PostNapisane: 27 lut 2018, o 10:20
przez Michał_Plus
tical, super. :-)

berbec69, być może sprzęt, z jakiegoś powodu, odczytuje CID pasma. Te nie są tożsame z CID stacji.

Stan49, prace właśnie trwają. ;-) GSM900, U900 i LTE900. Co do rozszerzenia liczby sektorów to pisałem 2 lutego.
Michał_Plus napisał(a):Stan49, plany są: :-)
BT33262 - dodanie sektorów do GSM900 i U900 do końca Q2.

Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg

PostNapisane: 27 lut 2018, o 10:45
przez quattro1985
Proszę wybaczyć lecz nie znam się na waszych oznaczeniach i nie wiem co to znaczy Q2 i BT24548
prosiłbym o jakieś rozwiniecie ...

Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg

PostNapisane: 27 lut 2018, o 11:02
przez Michał_Plus
quattro1985, BT24548 to numer stacji. Q oznacza kwartał w jakim będzie wykonywana modernizacja. Q2 czyli 2 kwartał tego roku.

Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg

PostNapisane: 27 lut 2018, o 13:37
przez berbec69
Michał_Plus napisał(a):

berbec69, być może sprzęt, z jakiegoś powodu, odczytuje CID pasma. Te nie są tożsame z CID stacji.



ok, sprawdziłem inny CID, dziś pokazuje taki 909326386 co dawało by BT13875 więc chyba jednak sprzęt nie podaje chyba CID stacji.
Jest jakiś sposób na "namierzenie" nadajnika z którego korzystam na moim routerze? (DWR-921 Wersja HW: C3)

Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg

PostNapisane: 27 lut 2018, o 14:17
przez Michał_Plus
berbec69, jeśli podaje błędny CID to nie.

Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg

PostNapisane: 27 lut 2018, o 17:01
przez sql
Czy są jakieś informacji w sprawie braku zasięgu LTE w gminie Radoszyce w paśmie LTE1800 ?
To niestety trwa już 2 tygodnie. Zrobiłem zgłoszenie na koncie abonenckim o numerze C00000001479605

Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg

PostNapisane: 27 lut 2018, o 17:29
przez Daniel_Plus
sql, ponownie przekazałem interwencję w tej sprawie łącznie z numerem zgłoszenia, który podałeś.

Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg

PostNapisane: 27 lut 2018, o 19:10
przez muchakk
Proszę o informacje na temat dostępnych pasm na stacjach:
22758
20243
22501
BT20841
22284
20242
24470
BT22170 oraz 22170
BT20774
24111
BT20673
22866
24181

Czy są plany rozbudowy tych stacji? Jak tak to o jakie technologie?

Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg

PostNapisane: 28 lut 2018, o 01:50
przez Mikkel8606
Witam. Jakie obecnie działają częstotliwości i technologie na stacji 26153 w Rędzinach dołożonej do stacji P4 i czy są jakieś plany rozbudowy i uruchomienie agregacji? :-)