Teraz jest 18 lis 2018, o 00:51

Zostaw Kontakt





Plush Abo pakiet Youtube

Bez konsekwencji dla młodych… oferta na kart, MIX
Offline
Avatar użytkownika

analyzer65

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 3 lis 2018, o 12:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush Abo Duet
  • Model telefonu: P9 Lite

Plush Abo pakiet Youtube

Post3 lis 2018, o 12:05

Witam.
Posiadam Plush Abo Duet.
Umowa na czas nieokreślony, abonament 20zł/osoba.
W pakiecie standardowo nielimitowane rozmowy/sms/mms oraz 10Gb pakietu podstawowego oraz comiesięcznie 10gb na serwis Youtube.

Na 2 numerach jakie są w duecie jest ten sam problem – korzystanie z Youtube (niezależnie czy to przez stronę www czy aplikację), pobierane są dane z podstawowego pakietu.

Składałem reklamację.
Po kilku dniach otrzymałem odpowiedź, że wszystko jest rozliczane poprawnie, pakiet Youtube extra 10Gb jest aktywny.
Nic poza taką odpowiedzią nie uzyskałem.

Zastanawiam się czy taki pakiet na YT jeśli jest aktywny i jest to 10Gb ale czy nie dotyczy to określonych materiałów na YT?

Zapis z umowy:
" Pakietem video extra nie są objęte transmisje danych przez serwery proxy, aplikacje korzystające z mechanizmów kompresji danych (np. przeglądarka Opera Mini), , transmisje danych pochądzące od reklamodawców zewnętrznych zamieszczających swoje filmy reklamowe w serwisie Youtube pochodzące z innych serwerów, które to transmisje pomniejszają podstawowy limit transmisji danych w pakiecie internetowym właściwym dla wybranego Promocyjnego Planu Cenowego ".

Dzieje się tak jeśli wejdę na youtube z poziomu przeglądarki, a także z poziomu aplikacji.
Ani pakiet podstawowy, ani pakiet extra na YT 10Gb nie są wyczerpane.

Może tutaj uzyskam sensowaną odpowiedź na ten temat?
Byłbym wdzięczny, ponieważ z BOK plusa nie uzyskałem satysfakcjonującej odpowiedzi, poza tym że sprawa rozpatrzona, sprawdzone przez dział techniczny. Wszystko w porządku, a na YT włączę obojętnie co to pobiera dane z pakietu podstawowego, a nie tego na YT.

Po wejściu w aplikację Plus online, widzę tylko pakiet podstawowy i ile go zostało. Pakiet extra YT 10Gb widzę tylko z opcją że jest aktywny. Ale ile go zostało to już nie ma. Może to taki pic na wodę ten pakiet? Wirutalny jakiś?
Offline
Avatar użytkownika

zbych_in_flames

Szalony PlusManiak

  • Posty: 297
  • Dołączył(a): 8 lis 2012, o 17:06
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 27 razy

Re: Plush Abo pakiet Youtube

Post6 lis 2018, o 11:24

analyzer65 napisał(a):Po wejściu w aplikację Plus online, widzę tylko pakiet podstawowy i ile go zostało. Pakiet extra YT 10Gb widzę tylko z opcją że jest aktywny. Ale ile go zostało to już nie ma. Może to taki pic na wodę ten pakiet? Wirutalny jakiś?

A sprawdzałeś w MPO (mobile plus oniine -> http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online )
Offline
Avatar użytkownika

analyzer65

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 3 lis 2018, o 12:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush Abo Duet
  • Model telefonu: P9 Lite

Re: Plush Abo pakiet Youtube

Post6 lis 2018, o 11:27

Tak.
Pisałem wyżej o tej aplikacji.
Offline
Avatar użytkownika

analyzer65

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 3 lis 2018, o 12:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush Abo Duet
  • Model telefonu: P9 Lite

Re: Plush Abo pakiet Youtube

Post8 lis 2018, o 17:39

Nagle pakiet zaczął działać.
Nie wiem czy powodem było nagminne pisanie reklamacji mimo ich zakończenia oraz twarde obstawanie przy swoim bo nie działało to na pewno, czy coś przez 3 mce musiało się przemielić w systemie.

Powrót do Plush



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości