Teraz jest 29 lis 2021, o 10:40



Plush ABO - pytania

Bez konsekwencji dla młodych… oferta na kart, MIX
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

zbych_in_flames

V.I.P.

  • Posty: 909
  • Dołączył(a): 8 lis 2012, o 18:06
  • Podziękował : 25 razy
    Otrzymał podziękowań: 72 razy

Re: Plush ABO - pytania

Post5 paź 2021, o 14:49

mariusz9a napisał(a):No i wszystko jasne. Ale już obsługa na infolinii powinna być bardziej zorientowana

No bo to jest niby oddzielna marka z własnymi zasadami obsługi, wydaje mi się, że u konkurencji jest tak samo z ich markami, które działają na takich samych zasadach co Plush.
Offline
Avatar użytkownika

tuxowolf

PlusManiak

  • Posty: 71
  • Dołączył(a): 17 wrz 2021, o 22:10
  • Lokalizacja: /home
  • Podziękował : 12 razy
    Otrzymał podziękowań: 13 razy

Re: Plush ABO - pytania

Post5 paź 2021, o 19:44

mariusz9a, jest dokładnie tak jak napisałeś, wszystko da się zrobić przez internet, przejście z Plus/Plush na kartę na Plush Abo, z MNP też nie ma kłopotów, poza ewentulanymi, o których wspomniałeś. Przeniosłem tak kilka numerów i działa to sprawnie, tak z karty na abo, jak i z innej sieci na abo. Jest tylko utrudnienie, gdy masz numer w Plus Abonament i chciałbyś przejść na Plush Abo, musisz najpierw przejść na ofertę na kartę, innej drogi nie ma.

zbych_in_flames, nie wydaje ci się, tak właśnie jest z Plush'em, submarki mają swoje strony www, e-sklep, często też oddzielną obsługę itd.
Znikomą ilość spraw załatwisz w salonie marki-matki, powody są różne, submarki są tańsze, sprzedawane przez internet/infolinię - kierowane są do innej grupy...
Без труда не выловишь и рыбку из пруда.
Obrazek

Za ten post autor tuxowolf otrzymał podziękowanie od
zbych_in_flames(6 paź 2021, o 11:28)
Offline
Avatar użytkownika

g-rs

Szalony PlusManiak

  • Posty: 375
  • Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 17:54
  • Podziękował : 46 razy
    Otrzymał podziękowań: 20 razy

Re: Plush ABO - pytania

Post6 paź 2021, o 09:22

mariusz9a napisał(a):A nie prościej będzie to zrobić przez internet? Tzn na stronie Plush'a wybrać abonament, który Cię interesuje i w następnym kroku zaznaczyć, że chcesz przejść z Plusa/Plusha na kartę na abonament? Przyjedzie kurier z umową i po problemie.

Widzę, że jest taka opcja i prawdopodobnie tak zrobię po wyczerpaniu środków na koncie. Czy procedura wymaga przesyłania skanów dokumentów drogą internetową? Jak operator weryfikuje czy numer faktycznie należy do mnie?

mariusz9a napisał(a):Tzn po problemie - jeśli to nadal firma kurierska TNT to się niestety zacznie w nieskończoność zabawa z kurierem w kotka i myszkę, ale to temat na osobny wątek :-/

A mógłbyś w dwóch zdaniach przybliżyć temat?
Offline

mariusz9a

Administrator

Administrator

  • Posty: 5745
  • Dołączył(a): 20 lip 2008, o 12:42
  • Lokalizacja: Sosnowiec
  • Podziękował : 35 razy
    Otrzymał podziękowań: 80 razy

Re: Plush ABO - pytania

Post6 paź 2021, o 09:33

g-rs napisał(a):
mariusz9a napisał(a):A nie prościej będzie to zrobić przez internet? Tzn na stronie Plush'a wybrać abonament, który Cię interesuje i w następnym kroku zaznaczyć, że chcesz przejść z Plusa/Plusha na kartę na abonament? Przyjedzie kurier z umową i po problemie.

Widzę, że jest taka opcja i prawdopodobnie tak zrobię po wyczerpaniu środków na koncie. Czy procedura wymaga przesyłania skanów dokumentów drogą internetową? Jak operator weryfikuje czy numer faktycznie należy do mnie?

Nie pamiętam dokładnie jak to wyglądało gdy ja przechodziłem z karty na abonament właśnie przez internet, ale chyba weryfikacja następowała przez kod SMS wysłany na numer telefonu który chcesz przenieść. Dokumentów żadnych nie trzeba skanować. Wszelkie dane weryfikuje kurier (stąd pewnie ta nieszczęsna firma TNT bo pewnie oni mają jakieś certyfikaty do obrotu dokumentami).

g-rs napisał(a):
mariusz9a napisał(a):Tzn po problemie - jeśli to nadal firma kurierska TNT to się niestety zacznie w nieskończoność zabawa z kurierem w kotka i myszkę, ale to temat na osobny wątek :-/

A mógłbyś w dwóch zdaniach przybliżyć temat?

Firma ma bardzo złe opinie. Potrafi w ogóle nie przyjechać i zostawić bezczelnie informacje że nie było klienta w domu. Ja się z tym kurierem mordowałem ponad tydzień. Napisałem na nich kilka skarg. Wielokrotnie w moim imieniu interweniował sklep internetowy Plusa. Nie dało się z nimi dogadać. Nawet urlop specjalnie wziąłem żeby być w domu to zaś mimo zapewnień że będą, nikt nie przyjechał - katastrofa totalna. Już miałem jechać do ich siedziby w Katowicach zrobić im awanturę i samemu zabrać te dokumenty, ale w końcu po którejś skardze przyjechali do mnie do pracy z tą umową :-/
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek

Za ten post autor mariusz9a otrzymał podziękowanie od
g-rs(6 paź 2021, o 09:39)
Poprzednia strona

Powrót do Plush



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości