Strona 6 z 7

Re: Plush ABO - pytania

: 28 gru 2019, o 20:28
autor: torre24
Czy jest możliwość ograniczenia pakietu internetowego w Plush Abo L do 2-3 GB/ mies.? Muszę ograniczyć net dzieciom, a nie chce mi się przenosić numeru do innego operatora.

Re: Plush ABO - pytania

: 25 sty 2020, o 11:29
autor: clf
Dlaczego w Plush Abo L pomimo pakietów internetu i darmowych minut w plus online i aplikacji naliczane mam przekroczenia i kwoty wg. cennika?

Re: Plush ABO - pytania

: 20 maja 2020, o 21:41
autor: marano
Mam pytanie, pozostało mi 4 miesiące do końca umowy abonamentowej Plus i chciałbym przeemigrować na ofertę Plush Abo z telefonem, lecz wyskakuje mi że nie ma dla mojego numeru oferty z telefonem, mogę wybrać ofertę bez telefonu (24 miesiące + 4 miesiące pozostałe). W takim wypadku muszę złożyć wypowiedzenie obecnej umowy i czekać do końca jej obowiązywania i dopiero przenieść numer do Plush Abo, czy da się to zrobić przez konsultanta Plusa lub w salonie?

Re: Plush ABO - pytania

: 30 maja 2020, o 08:29
autor: marta_b45
Witam.

Może tutaj ktoś będzie w stanie mi doradzić co zrobić.
23 maja telefonicznie zawarłam dwie umowy na przejście z plusa na kartę na PLUSH ABo . Dostałam jeden mail na potwierdzenie pod który podpięte były obie umowy. I jeden numer jest przeniesiony a drugi nie. Dzwonię tam przyjmują zgłoszenie obiecują wysłać drugi mail aktywacyjny i cisza . Co mam teraz zrobić? Zrezygnować z tej umowy która jest już zawarta? Czekać?

Re: Plush ABO - pytania

: 2 lip 2020, o 14:02
autor: Plush'ak
Witam,

Przeniosłem numer z Orange (na kartę) do PlushABO na czas określony bez telefonu. W dniu wczorajszym kurier dostarczył umowę wraz z kartą sim nr. tymczasowego. Dziś dostałem SMS na który odpowiedziałem tym samym potwierdzając chęć przeniesienia i rozpoczęcia świadczenia usług przez Plus.
Moje pytanie brzmi. Dlaczego nr. tymczasowy nadal jest nieaktywny i kiedy mogę się spodziewać korzystania z nr. przenoszonego?

Pozdrawiam

Re: Plush ABO - pytania

: 2 lip 2020, o 21:53
autor: Ron
Najczęściej do 2-3 dni jak dokumenty wrócą do Plusa. Sprawdzaj restartując telefon. Daj znać jak numer będzie aktywny lub dalej będą problemy.

Re: Plush ABO - pytania

: 3 lip 2020, o 06:23
autor: Plush'ak
Dziękuję tak zrobię........

.....Właśnie numer został aktywowany. Otrzymałem również informacje o aktywacji e-faktury.
Mam jednak problem z zalogowaniem się do aplikacji plus online na telefonie> ogarnięte :-)

Czekam już tylko na przejście z nr tymczasowego na docelowy

Pozdrawiam

Re: Plush ABO - pytania

: 10 wrz 2021, o 13:00
autor: miery
Nieaktualne

Re: Plush ABO - pytania

: 21 wrz 2021, o 21:56
autor: toow1110
Mam pytanie:
aktualnie mam abonament w Plusie, umowa na czas nieokreślony.
Czy jest jakiś prosty sposób aby przejść na Plush abonament bez przechodzenia najpierw na Plus na kartę i dopiero zmiana na Plush? Myślę o rozwiązaniu typu telefon do Plusa/wizyta w salonie i zmiana taryfy na Plush bez zbędnego przeciągania tematu.

Re: Plush ABO - pytania

: 22 wrz 2021, o 08:08
autor: imarcin0409
toow1110, nie masz innej opcji, jak opisana przez ciebie. Miesiąc temu to przerabiałem dla kogoś, wątpię, żeby coś w tym temacie uległo zmianie.

Re: Plush ABO - pytania

: 5 paź 2021, o 13:28
autor: g-rs
O co właściwie chodzi z ofertą Plush? Zawsze byłem przekonany, że to marka należąca do Plusa, jednak w czasie dzisiejszej wizyty w salonie Plusa okazało się, że nie ma on nic wspólnego z Plushem i niczego w salonie nie załatwię. Widzę zresztą, że w tym wątku również nie ma co liczyć na odpowiedź specjalisty Plusa.
Rozważam po prostu przeniesienie numeru z Plusha na kartę do Plush abo i nie bardzo wiem jak się do tego zabrać by cały proces był szybki, skuteczny i przede wszystkim bezproblemowy.
Zadzwoniłem na infolinię podaną na stronie Plusha, niestety sam proces połączenia z konsultantem już zwiastuje problemy. Po którymś przekierowaniu na odpowiedni temat (po piątym razie straciłem rachubę) wreszcie udało mi się porozmawiać z konsultantem, który dłuższą chwilę szukał gdzieś odpowiedzi na proste pytanie. W tej sytuacji straciłem ochotę na dalszą rozmowę.
Czy ktoś już przerabiał ten temat? Czy są inne sposoby niż rozmowa przez infolinię. Zależy mi na utrzymaniu numeru telefonu.

Re: Plush ABO - pytania

: 5 paź 2021, o 13:42
autor: mariusz9a
A nie prościej będzie to zrobić przez internet? Tzn na stronie Plush'a wybrać abonament, który Cię interesuje i w następnym kroku zaznaczyć, że chcesz przejść z Plusa/Plusha na kartę na abonament? Przyjedzie kurier z umową i po problemie. Tzn po problemie - jeśli to nadal firma kurierska TNT to się niestety zacznie w nieskończoność zabawa z kurierem w kotka i myszkę, ale to temat na osobny wątek :-/
g-rs pisze:O co właściwie chodzi z ofertą Plush? Zawsze byłem przekonany, że to marka należąca do Plusa, jednak w czasie dzisiejszej wizyty w salonie Plusa okazało się, że nie ma on nic wspólnego z Plushem i niczego w salonie nie załatwię. Widzę zresztą, że w tym wątku również nie ma co liczyć na odpowiedź specjalisty Plusa.
Specjaliści Plusa udzielają się tylko w oficjalnych wątkach. A Plush jak najbardziej nadal jest częścią Plusa, więc chyba trafiłeś na jakąś niezbyt zorientowaną obsługę :-/

Re: Plush ABO - pytania

: 5 paź 2021, o 13:53
autor: zbych_in_flames
mariusz9a pisze:A Plush jak najbardziej nadal jest częścią Plusa, więc chyba trafiłeś na jakąś niezbyt zorientowaną obsługę
Tak, ale w punktach nie kupisz/nie przedłużysz umowy, tylko przez internet lub na infolinii. Więc wejdź na stronię i najłatwiej zostaw swój numer i odpowiedni konsultat si ęz Tobą skontaktuje, bo nie jestem pewien czy można przejść na abonament przez stronę (ale sprawdź może też jest taka opcja).

Re: Plush ABO - pytania

: 5 paź 2021, o 13:58
autor: mariusz9a
zbych_in_flames pisze:Tak, ale w punktach nie kupisz/nie przedłużysz umowy
No i wszystko jasne. Ale już obsługa na infolinii powinna być bardziej zorientowana :-D
zbych_in_flames pisze:nie jestem pewien czy można przejść na abonament przez stronę
Sprawdzałem i się da (a przynajmniej jest taka opcja do wyboru). jest opcja przejścia z Plusa na kartę i z Plusha na kartę :-)

Re: Plush ABO - pytania

: 5 paź 2021, o 14:49
autor: zbych_in_flames
mariusz9a pisze:No i wszystko jasne. Ale już obsługa na infolinii powinna być bardziej zorientowana
No bo to jest niby oddzielna marka z własnymi zasadami obsługi, wydaje mi się, że u konkurencji jest tak samo z ich markami, które działają na takich samych zasadach co Plush.