Strona 1 z 1

Problem z Internetem

: 4 lip 2017, o 17:12
autor: dstraub221
Witam, posiadam plusha na kartę, od jakiegoś czasu internet działa z prędkością jak po wykorzystaniu transferu mimo że dopiero co zakupiłem pakiety. Próbowałem kilku rzeczy, kilkakrotnie resetowałem telefon, sprawdzałem na 2 innych telefonach czy to nie wina mojego telefonu, próbowałem konfiguracji (tej w Internecie gdzie dostajemy smsa z konfiguracją), sprawdzałem na 3G, włączyłem i wyłączyłem usługę LTE, próbowałem w wielu miejscach mimo że mieszkam blisko centrum Torunia więc z zasięgiem problemów być nie powinno. Niestety nic nie pomogło

Aktywne uslugi: LTE (APN atrybutu A:plus APN atrybutu B:mms), Roaming, Niski kredyt, SMS o koszcie, Wideorozmowy, GPRS, Nowe Uslugi Glosowe

Aktywne promocje: Internet, rozmowy bez limitu (3145728) 02-08-2017 16:13, UE DATA 29-07-2017 10:51, Pakiet 5 GB (5242880) 25-07-2017 20:08, Pakiet Internet 1GB (0) 11-07-2017 23:24, SMSy bez limitu do wszystkich 11-07-2017 23:24, Rabat Video 30 dni.

Re: Problem z Internetem

: 16 lis 2017, o 19:19
autor: jojo
Witam, mam podobny problem. Zostało mi ok 3gb internetu w pakiecie i dostałem SMS o ograniczeniu prędkości. Widzę że to nie tylko u mnie tak jest. Wie ktoś czemu się tak dzieje?

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka

Re: Problem z Internetem

: 29 sty 2018, o 11:31
autor: mmks423
Mam problem z transmisją danych. Po zasileniu konta za 50 PLN, włączyłem promocję na sms, połączenia i internet bez limitu za 25pln miesięcznie. Obecnie zaczął się drugi miesiąc promocji. Po trzech dniach brak transmisji danych. Sprawdziłem stany konta i włączone promocje i wg mnie wszystko jest OK.
Proszę o pomoc Plusa.