Strona 1 z 1

Problem z przeniesieniem numeru z Play

: 22 wrz 2017, o 12:10
autor: AnyTime
Może tu ktoś będzie w stanie mi pomóc.
Mam play na kartę i chciałem przenieść nr do plush.
System wysłał wniosek postpaid zamiast prepaid i play nie chce wydać numeru pomimo interwencji działu technicznego plish...
Akcja trwa już tydzień od decyzji o nie wydaniu numeru przez play

Re: Problem z przeniesieniem numeru z Play

: 9 paź 2017, o 13:27
autor: ciekawy
Chyba najlepiej będzie anulować wniosek i po anulowaniu złżyć go jeszcze raz

Re: Problem z przeniesieniem numeru z Play

: 25 lis 2017, o 10:59
autor: Pro3
Mam pyt. Przejście z Play dostaję 3 miesiące po 12.50 zł Plush na kartę.
Jak faktycznie jest z tym doładowaniem? W salonie Plus powiedziano mi, że najlepiej na starcie zasilić ROK Ważności konta za min 5 zł, ale później mi mówi, że za 5 zł nie można trzeba więcej (a ja się pytam czy jak zrobię przelanie za 5 zł z banku to nie da rady? Następnie opcja 25 zł/30 dni w salonie informują, że minimalna kwota do tego pakietu to 30 zł i znów pytanie, a przez bank nie można za 25 zł.
W Play jak miałem to za 5, 15 zł itd. szło doładować. Pracownik nie umiał odpowiedzieć.
I mam dylemat czy jeśli pakiet 25/30 dni który chce uruchomić, a mam 3 miesiące 12,50 zł i doładuję za np. 13 zł lub za 15 zł to nie zadziała?

Proszę o pomoc.

Re: Problem z przeniesieniem numeru z Play

: 25 lis 2017, o 13:51
autor: habish
Zasilasz przez bank na dowolną kwotę.
Włącz sobie RWK bo wówczas nie musisz pilnować terminu ważności.
Utrzymuj taki stan środków aby wystarczył na odnowienie pakietu.
Możesz włączyć promocje dzięki której do pierwszego doładowania online dostaniesz +40%. Pamiętaj również o promocji 5 doładowanie gratis.

Re: Problem z przeniesieniem numeru z Play

: 26 lis 2017, o 21:46
autor: Pro3
Bardzo Dziekuję.
Jeszcze pytanko czy jeśli mam w Plush karta opcje 25zł/30dni to dodatkowo musze wpisać jakiś kod na internet LTE?
Czy w Plush na Karte jest opcja korzystania z konta online (tak miałem np.w Play na karte) ustawiałem blokowanie rozmów, smsów o podwyższonej kwocie itp.Pani w salonie nie wiedziała tego niestety. Dodam, że na umowie-tj. rejestracji żadnego hasła nie mam