Teraz jest 21 mar 2019, o 12:32

Zostaw Kontakt





Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Bez konsekwencji dla młodych… oferta na kart, MIX
Offline
Avatar użytkownika

Pro3

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 24 lis 2017, o 19:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post19 gru 2018, o 21:37

Dziękuję za pomoc ;-)
Offline
Avatar użytkownika

closer95

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 30 lip 2011, o 09:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MixV
  • Model telefonu: HTC Wildfire

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post1 sty 2019, o 10:42

Witam

Mam problem z włączeniem promocji Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu
Posiadam taryfę Nowy Plush wpisuje kod *136*11*07# i przychodzi sms o treści: Usługa niedostępna. Sprawdz: 1) czy masz wymagane srodki 2) czy usługa nie wyklucza się z inna usługa 3) czy spelnione sa inne warunki w celu jej aktywacji.

Na koncie mam 29zł więc pkt 1 odpada.
Wyłączyłem już promocje Plush Internet Promo BS
Wyłączyłem też promocje Rozmowy,SMS/MMS

Moje aktywne promocje:
Aktywne promocje: Social free 31-01-2019 09:03, Plush Rok Waznosci Konta - znacznik 01-01-2020 09:03, Rok Waznosci Konta w Plushu 31-01-2019 08:57, Rabat Video 30 dni, Rabat 100% na 3 miesiace 08-04-2019 02:02.

Co jeszcze robie źle ? ? ?
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3725
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 280 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post1 sty 2019, o 11:33

Z tego co napisałeś to raczej nic już nie powinno kolidować z uruchomieniem promocji Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu.
Spróbuj jeszcze wyłączyć i włączyć telefon i jeśli nadal nie da rady uruchomić promocji kodem próbuj aktywować ją przez Plus online lub aplikację mobilną.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Offline
Avatar użytkownika

closer95

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 30 lip 2011, o 09:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MixV
  • Model telefonu: HTC Wildfire

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post1 sty 2019, o 11:46

Problem w tym, że w aplikacji mobilnej w zakładce usługi i pakiety nie ma promocji internet, rozmowy, sms/mms bez limitu.
Chyba, że nie widzę lub jest pod inną nazwą. Reset telefonu nic nie pomógł...
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3725
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 280 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post1 sty 2019, o 11:55

W zakładce Usługi i pakiety wejdź w Rozmowy i własnie tu powinieneś mieć Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu; u mnie promocja jest widoczna jako aktywna ponieważ korzystam z niej.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Offline
Avatar użytkownika

Kaziorek

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 4 mar 2019, o 23:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: Huawei Y6 2018

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post4 mar 2019, o 23:35

Witam, mam pewien problem.

Z taryfy korzystam długi okres, lecz dzisiaj postanowiłem wykupić pakiet za 25zł Darmowe sms, rozmowy, 10GB nie mam żadnych aktywnych promocji, pieniądze na koncie są w momencie gdy chce wykupić wyskakuje Usluga niedostepna. Sprawdz: 1) czy masz wymagane srodki 2) czy usluga nie wyklucza sie z inna usluga 3) czy spelnione sa inne warunki w celu jej aktywacji Jak to naprawić?
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3725
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 280 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post5 mar 2019, o 08:02

Kaziorek,

korzystasz konkretnie z taryfy Nowy Plush (*147#)?
Proszę również o weryfikację i podanie informacji odnośnie poniższych kwestii:
1) ważność konta - *100#
2) aktywne pakiety i promocje: *121#, *136#.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Offline
Avatar użytkownika

Kaziorek

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 4 mar 2019, o 23:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: Huawei Y6 2018

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post5 mar 2019, o 22:38

Stan konta :25,15zł
Konto ważne do dnia 03:04:2019

Aktywne promocje: Pakiet 5 GB (Limit 5 GB, w tym limit UE 0,42 GB). Pakiet DATA UE - bez dodatkowych oplat z decyzji Prezesa UKE (Limit 0,5 GB) 03-04-2019 23:20, Social free 03-04-2019 22:18, Facebook free 01-04-2019 21:27, Rabat Video 30 dni.


Aktywne pakiety: Video na maxa (10370260 KBYTES) 03-04-2019 22:18, Nowy Plush BIG (999999999 KBYTES) 03-04-2019 22:18, Plush10GB (8387260 KBYTES) 03-04-2019 22:18, Plush1GB (0 KBYTES) 01-04-2019 21:27, Plush100MB (0 KBYTES) 27-03-2019 17:50, Plush1GB (0 KBYTES) 22-03-2019 21:24, Plush1GB (0 KBYTES) 20-03-2019 15:54, Plush1GB (0 KBYTES) 13-03-2019 11:46, Plush1GB (0 KBYTES) 11-03-2019 18:38, 30 bezplatnych wizytowek (30 SMS)
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3725
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 280 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post6 mar 2019, o 00:31

Kaziorek,

w pierwszym poście napisałeś:
nie mam żadnych aktywnych promocji

Zapoznając się z treścią Twojej kolejnej wypowiedzi widzę całą ich listę.
Zgodnie z Regulaminem PromocjiPlush Internet Promo BS§ 2 pkt 2:
Promocja „Plush Internet Promo BS” wyklucza się z Promocjami: „Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu”, „Internet, rozmowy bez limitu”, „Internet, SMS, MMS bez limitu”.

Chcąc aktywować promocję Internet, rozmowy, SMS i MMS bez limitu musisz wyłączyć promocję Plush Internet Promo BS.
Wyłączenia dokonasz:
- kodem *136*00*01#
- w Plus Online
- aplikacji mobilnej
- kontakt z BOK
Wyłączenie Promocji nie ma wpływu na aktywny na koncie Bonus, Pakiet Facebook, Pakiet Social Media i Pakiet Video na maxa, które można wykorzystać do końca Okresu ważności.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Offline
Avatar użytkownika

Kaziorek

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 4 mar 2019, o 23:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: Huawei Y6 2018

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post6 mar 2019, o 12:08

Promocja jest już nieaktywna lub nie była aktywowana.

To mi przyszło. Dalej wykupić nie mogę.

EDIT:
Dodam, że mam telefon na kartę.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3725
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 280 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post6 mar 2019, o 12:54

Jeśli możesz to sprawdź czy ta promocja jest widoczna w Plus Online lub aplikacji mobilnej; jeżeli będzie to ją wyłączysz.
W przypadku, gdy nie będzie widoczna to pozostaje tylko kontakt z BOK - 601 102 601 (opłata zgodna z posiadaną taryfą) lub
Joanna_Plus napisał(a):(...) możesz skorzystać również z tego formularza. Opisz proszę sytuację i podaj numer telefonu oraz dane (imię, nazwisko i numer PESEL). Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, dezaktywują wspomnianą usługę.

Dopuszczalne jest również zgłoszenie na adres e-mail bok@plus.pl
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Offline
Avatar użytkownika

Kaziorek

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 4 mar 2019, o 23:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: Huawei Y6 2018

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post6 mar 2019, o 16:10

Na te plus online nie zaloguję się ponieważ zgubiłem kod puk, gdzie mam to wysłać dane itp?

EDIT:
Dobra zalogowałem się i jest wyłączone?
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3725
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 280 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post6 mar 2019, o 16:31

Kaziorek napisał(a):(...) gdzie mam to wysłać dane itp?
(...) zalogowałem się i jest wyłączone?

Gdzie i co wysłać masz podane we wcześniejszym poście, a czy jest wyłączone to skąd ja mam to wiedzieć?
To Ty masz telefon w ręku, dostęp do konta - ja nie mam technicznej możliwości, żeby cokolwiek sprawdzać poza swoimi numerami.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Offline
Avatar użytkownika

Kaziorek

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 4 mar 2019, o 23:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: Huawei Y6 2018

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

Post6 mar 2019, o 16:42

Wysłałem im już, poniewaz po zalogowaniy na plus online nie ma wspomnianej przezemnie promocji
Poprzednia strona

Powrót do Plush



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości