Strona 2 z 4

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

: 19 gru 2018, o 22:37
autor: Pro3
Dziękuję za pomoc ;-)

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

: 1 sty 2019, o 11:42
autor: closer95
Witam

Mam problem z włączeniem promocji Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu
Posiadam taryfę Nowy Plush wpisuje kod *136*11*07# i przychodzi sms o treści: Usługa niedostępna. Sprawdz: 1) czy masz wymagane srodki 2) czy usługa nie wyklucza się z inna usługa 3) czy spelnione sa inne warunki w celu jej aktywacji.

Na koncie mam 29zł więc pkt 1 odpada.
Wyłączyłem już promocje Plush Internet Promo BS
Wyłączyłem też promocje Rozmowy,SMS/MMS

Moje aktywne promocje:
Aktywne promocje: Social free 31-01-2019 09:03, Plush Rok Waznosci Konta - znacznik 01-01-2020 09:03, Rok Waznosci Konta w Plushu 31-01-2019 08:57, Rabat Video 30 dni, Rabat 100% na 3 miesiace 08-04-2019 02:02.

Co jeszcze robie źle ? ? ?

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

: 1 sty 2019, o 12:33
autor: sl@w_es
Z tego co napisałeś to raczej nic już nie powinno kolidować z uruchomieniem promocji Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu.
Spróbuj jeszcze wyłączyć i włączyć telefon i jeśli nadal nie da rady uruchomić promocji kodem próbuj aktywować ją przez Plus online lub aplikację mobilną.

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

: 1 sty 2019, o 12:46
autor: closer95
Problem w tym, że w aplikacji mobilnej w zakładce usługi i pakiety nie ma promocji internet, rozmowy, sms/mms bez limitu.
Chyba, że nie widzę lub jest pod inną nazwą. Reset telefonu nic nie pomógł...

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

: 1 sty 2019, o 12:55
autor: sl@w_es
W zakładce Usługi i pakiety wejdź w Rozmowy i własnie tu powinieneś mieć Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu; u mnie promocja jest widoczna jako aktywna ponieważ korzystam z niej.

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

: 5 mar 2019, o 00:35
autor: Kaziorek
Witam, mam pewien problem.

Z taryfy korzystam długi okres, lecz dzisiaj postanowiłem wykupić pakiet za 25zł Darmowe sms, rozmowy, 10GB nie mam żadnych aktywnych promocji, pieniądze na koncie są w momencie gdy chce wykupić wyskakuje Usluga niedostepna. Sprawdz: 1) czy masz wymagane srodki 2) czy usluga nie wyklucza sie z inna usluga 3) czy spelnione sa inne warunki w celu jej aktywacji Jak to naprawić?

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

: 5 mar 2019, o 09:02
autor: sl@w_es
Kaziorek,

korzystasz konkretnie z taryfy Nowy Plush (*147#)?
Proszę również o weryfikację i podanie informacji odnośnie poniższych kwestii:
1) ważność konta - *100#
2) aktywne pakiety i promocje: *121#, *136#.

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

: 5 mar 2019, o 23:38
autor: Kaziorek
Stan konta :25,15zł
Konto ważne do dnia 03:04:2019

Aktywne promocje: Pakiet 5 GB (Limit 5 GB, w tym limit UE 0,42 GB). Pakiet DATA UE - bez dodatkowych oplat z decyzji Prezesa UKE (Limit 0,5 GB) 03-04-2019 23:20, Social free 03-04-2019 22:18, Facebook free 01-04-2019 21:27, Rabat Video 30 dni.


Aktywne pakiety: Video na maxa (10370260 KBYTES) 03-04-2019 22:18, Nowy Plush BIG (999999999 KBYTES) 03-04-2019 22:18, Plush10GB (8387260 KBYTES) 03-04-2019 22:18, Plush1GB (0 KBYTES) 01-04-2019 21:27, Plush100MB (0 KBYTES) 27-03-2019 17:50, Plush1GB (0 KBYTES) 22-03-2019 21:24, Plush1GB (0 KBYTES) 20-03-2019 15:54, Plush1GB (0 KBYTES) 13-03-2019 11:46, Plush1GB (0 KBYTES) 11-03-2019 18:38, 30 bezplatnych wizytowek (30 SMS)

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

: 6 mar 2019, o 01:31
autor: sl@w_es
Kaziorek,

w pierwszym poście napisałeś:
nie mam żadnych aktywnych promocji
Zapoznając się z treścią Twojej kolejnej wypowiedzi widzę całą ich listę.
Zgodnie z Regulaminem PromocjiPlush Internet Promo BS§ 2 pkt 2:
Promocja „Plush Internet Promo BS” wyklucza się z Promocjami: „Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu”, „Internet, rozmowy bez limitu”, „Internet, SMS, MMS bez limitu”.
Chcąc aktywować promocję Internet, rozmowy, SMS i MMS bez limitu musisz wyłączyć promocję Plush Internet Promo BS.
Wyłączenia dokonasz:
- kodem *136*00*01#
- w Plus Online
- aplikacji mobilnej
- kontakt z BOK
Wyłączenie Promocji nie ma wpływu na aktywny na koncie Bonus, Pakiet Facebook, Pakiet Social Media i Pakiet Video na maxa, które można wykorzystać do końca Okresu ważności.

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

: 6 mar 2019, o 13:08
autor: Kaziorek
Promocja jest już nieaktywna lub nie była aktywowana.

To mi przyszło. Dalej wykupić nie mogę.

EDIT:
Dodam, że mam telefon na kartę.

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

: 6 mar 2019, o 13:54
autor: sl@w_es
Jeśli możesz to sprawdź czy ta promocja jest widoczna w Plus Online lub aplikacji mobilnej; jeżeli będzie to ją wyłączysz.
W przypadku, gdy nie będzie widoczna to pozostaje tylko kontakt z BOK - 601 102 601 (opłata zgodna z posiadaną taryfą) lub
[color=#00BF00]Joanna_Plus[/color] pisze:(...) możesz skorzystać również z tego formularza. Opisz proszę sytuację i podaj numer telefonu oraz dane (imię, nazwisko i numer PESEL). Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, dezaktywują wspomnianą usługę.
Dopuszczalne jest również zgłoszenie na adres e-mail bok@plus.pl

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

: 6 mar 2019, o 17:10
autor: Kaziorek
Na te plus online nie zaloguję się ponieważ zgubiłem kod puk, gdzie mam to wysłać dane itp?

EDIT:
Dobra zalogowałem się i jest wyłączone?

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

: 6 mar 2019, o 17:31
autor: sl@w_es
Kaziorek pisze:(...) gdzie mam to wysłać dane itp?
(...) zalogowałem się i jest wyłączone?
Gdzie i co wysłać masz podane we wcześniejszym poście, a czy jest wyłączone to skąd ja mam to wiedzieć?
To Ty masz telefon w ręku, dostęp do konta - ja nie mam technicznej możliwości, żeby cokolwiek sprawdzać poza swoimi numerami.

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

: 6 mar 2019, o 17:42
autor: Kaziorek
Wysłałem im już, poniewaz po zalogowaniy na plus online nie ma wspomnianej przezemnie promocji

Re: Taryfa Nowy Plush - kilka pytań

: 17 kwie 2019, o 17:51
autor: nindustrialny
Czy są jakieś dodatkowe pakiety internetowe poza standardowym 10 GB?
Jak to aktywować?