Strona 1 z 1

Przeniesienie numeru a aktywacja abonamentu

: 8 mar 2019, o 17:59
autor: blazikg
Cześć
18 lutego zawarłem umowe z Plusem na taryfe Plush ABO25,3 miesiące za darmo po przeniesieniu numeru.Jednak po podpisaniu umowy okazało się ,że nastąpiła odmowa ponieważ numer jest na moją mamę a nie na mnie.Wydawało mi się to jednoznaczne z nierozpoczęciem umowy.Jednakże dzisiaj otrzymałem fakturę na 30zł i pomyślałem ,że to jakaś pomyłka więc udałem się do salonu żeby wyjaśnić całą sytuacje.Dostałem informację iż abonament i przeniesienie numeru to dwie inne usługi niezależne od siebie,14 dni minęło i mogę anulować umowę ale zapłacę dużą karę.W tym czasie wziąłem abonament w innej sieci.Co mogę zrobić w takiej sytuacji?Moim zdaniem tutaj jest wina Plusa a nie moja ponieważ mnie nie poinformowali o szczegółach a nie widzi mi się płacenie 30zł za coś czego nie używam,tym bardziej ,że nie dostałem żadnej karty sim w paczce.Pozdrawiam i liczę na odpowiedź.