Dezaktywacja pakietów ze starego Plusha

Bez konsekwencji dla młodych… oferta na kart, MIX
Ecuki
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 lut 2020, o 13:30

Dezaktywacja pakietów ze starego Plusha

Post autor: Ecuki »

Jakiś czas temu zmieniłem taryfę na Nowy Plush, nie zdezaktywowałem jednak aktywnych pakietów internetowych. Teraz automatycznie się odnawiają np. pakiet intenet 300MB, a kody dezaktywacyjne nie pomagają. W aplikacji mobilnej pakiety nie są widoczne. Widoczne są po wpisaniu kodu *136#.
Chciałem uzyskać dostęp do Plus Online, ale nie mam PUK, dzwoniłem więc na infolinie. Autoryzacja nie powiodła się, dane podałem raczej poprawnie.
Pytano mnie o kwote ostatniego doładowania, czy powinienem podać kwote ostatniego doładowania na TEN numer, czy ogólnie na numery zarejestrowane na mnie?
Czy mogę zdezaktywować stare pakiety jakimś kodem?
Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Dezaktywacja pakietów ze starego Plusha

Post autor: sl@w_es »

Ecuki pisze:(...) Chciałem uzyskać dostęp do Plus Online, ale nie mam PUK, dzwoniłem więc na infolinie. Autoryzacja nie powiodła się, dane podałem raczej poprawnie.
Pytano mnie o kwote ostatniego doładowania, czy powinienem podać kwote ostatniego doładowania na TEN numer, czy ogólnie na numery zarejestrowane na mnie?
Czy mogę zdezaktywować stare pakiety jakimś kodem?
Proszę o pomoc.
Skoro autoryzacja nie powiodła się to w którymś segmencie podałeś coś co niezgodne jest z tym co widział konsultant.
Pytanie o kwotę ostatniego doładowania oczywiście tyczyło się numeru w sprawie którego dzwoniłeś (po co mieliby pytać o doładowania innego telefonu?).
Pakietów ze starej taryfy nie dezaktywujesz kodem; jeśli nie będzie możliwości wyłączenia go przez Plus Online lub aplikację mobilną to pozostaje konsultant w DOK, ale jak sam napisałeś "Autoryzacja nie powiodła się". Nie podasz prawdziwych, zgodnych danych nic nie wskórasz.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Ecuki
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 18 lut 2020, o 13:30

Re: Dezaktywacja pakietów ze starego Plusha

Post autor: Ecuki »

Poza pytaniem o kwote doładowania konsultant pytał o imię, nazwisko i pesel. Stąd moje wątpliwości o jakie dołądowanie mógł pytać, pozostałych danych jestem pewny.
ODPOWIEDZ