Reklamacja Plush Pakiet Atlantycki ,działanie aplikacji PLUS

Bez konsekwencji dla młodych… oferta na kart, MIX
stalinojohn
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 kwie 2020, o 10:39

Reklamacja Plush Pakiet Atlantycki ,działanie aplikacji PLUS

Post autor: stalinojohn »

Witam Wszystkich.
Nie wierzyłem w większość komentarzy że w Plus Gsm to tylko płać i płacz. Niestety przeniosłem abonament do nich i się przekonałem.
Druga faktura przychodzi a tam ZONK: doliczony "pakiet Atlantycki" za 200 zł. Stwierdziłem że się pomylili.Napisałem reklamację
wyjaśniłem co i jak , że pakietu nie aktywowałem , że i owszem przebywałem za granicą ale mam nielimitowane połączenia i pakiet 3,7 GB na transmisję ,że to mi starczy , że aplikacja PLus online działa bardzo źle ,zawiesza się , pokazuje dziwne numerki , i wiadomości itd.Zaznaczyłem że Pakiet Atlantycki nie został naruszony bo nie ma takiej możliwości żebym z niego skorzystał mimo że jest aktywny.
Otrzymałem odpowiedź:
Szanowny Panie

Odpowiadając na zgłoszenie z 24.3.2020 r. informuję, że z uwagą zapoznałam się z opisaną sprawą.

Przeprowadzona analiza wykazała, że w dniu 11.3.2020 r. za pośrednictwem Plus Online została zlecona aktywacja usługi Pakiet Atlantycki 2,5 GB dla numeru ********. Aktywacja usługi nastąpiła w dniu 12.3.2020 r. Aktywowany Pakiet jest dostępny przez jeden pełny okres rozliczeniowy, przy czym w przypadku, gdy aktywacja Pakietu nastąpi w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, to Pakiet jest dostępny od dnia jego aktywacji do ostatniego dnia pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego następującego po aktywacji Pakietu. Opłata za Pakiet Atlantycki 2,5 GB wynosi 200 zł brutto.

Tym samym potwierdzam poprawność reklamowanej opłaty uwzględnionej w fakturze za okres rozliczeniowy 21.2.2020 r. – 20.3.2020 r. i nie ma podstaw do jej anulowania.

Biorąc pod uwagę powyższe wyjaśnienia reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego.

Z poważaniem

Beata *******
Doradca Klienta

A więc ręce opadają.Sprawdzili w systemie że aktywowałem więc nie ma wytłumaczenia.PLAĆ.Pakiet będzie nienaruszony i wygaśnie ja biedniejszy o 200 zł. A że aplikacja itp NIE. NIE ich wina. Ja to przeżyję ,zmienię operatora ale chciałbym Was przestrzec.Uważajcie .Dla niektórych gospodarstw domowych 200 zł to naprawdę duża kwota.Mozek ktoś z was miał podobne niemiłe przygody z naszym narodowym operatorem?
Pozdrawiam
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1239
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Reklamacja Plush Pakiet Atlantycki ,działanie aplikacji

Post autor: zbych_in_flames »

No pewnie dlatego, że opłata jest za aktywacje, a nie za samo korzystanie? Skoro miałeś te pakiety to po co go aktywowałeś?
stalinojohn
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 1 kwie 2020, o 10:39

Re: Reklamacja Plush Pakiet Atlantycki ,działanie aplikacji

Post autor: stalinojohn »

Czytaj co napisane.Nie aktywowałem.
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1239
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Reklamacja Plush Pakiet Atlantycki ,działanie aplikacji

Post autor: zbych_in_flames »

stalinojohn pisze:rzeprowadzona analiza wykazała, że w dniu 11.3.2020 r. za pośrednictwem Plus Online została zlecona aktywacja usługi Pakiet Atlantycki 2,5 GB dla numeru ********. Aktywacja usługi nastąpiła w dniu 12.3.2020 r.
Czyli sam się aktywował?
stalinojohn pisze:Zaznaczyłem że Pakiet Atlantycki nie został naruszony bo nie ma takiej możliwości żebym z niego skorzystał mimo że jest aktywny.
Tutaj podałeś, że wiedziałeś o tym ze był aktywny.
stalinojohn pisze:że aplikacja PLus online działa bardzo źle ,zawiesza się , pokazuje dziwne numerki , i wiadomości itd
Pokaż screen
stalinojohn
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 1 kwie 2020, o 10:39

Re: Reklamacja Plush Pakiet Atlantycki ,działanie aplikacji

Post autor: stalinojohn »

1. Zakladajac ze wiekszosc z nas nie chce placic 200 pln za cos czego nie potrzebuje , posiada podstawowa umiejetnosc jaka jest czytanie ze zrozumieniem komunikatow na ekranie telefonu i potrafi przewidziec konsekwencje jakie niesie nacisniecie ikony AKTYWUJ odpowiem ze nie aktywowalem tego pakietu.Przypominam ze chodzi o podejscie POLKOMTELU do klienta.Nawet jak by aktywacja nastapila swiadomie a pakiet nie zostal naruszony kazdy szanujacy sie dostawca uslug powinien pozytywnie rozpatrzec prosbe o redukcje faktury.Jakikolwiek inny zakup w internecie posiada klauzule odstapienia od umowy w przeciagu 14 dni.

2.Jak bys dostal fakture za telefon o 200 zl za wysoka to tez bys wiedzial ze masz cos tam nie tak.
3. A tu screen fatalnie działającej aplikacji
Załączniki
A tu screen fatalnie działającej aplikacji
A tu screen fatalnie działającej aplikacji
ODPOWIEDZ