Od około 3 tygodni nie mogę nawiązywać połączeń wideo ale tylko i wyłącznie do sieci Play. W drugą stronę wszystko działa bez zarzutu. Czyli z Play do Plusa.
Do Plusa, Orange - wszystko bezproblemowo. Mogę nawiązywać połączenia wideo jak i je odbierać.
Do Play wcześniej również nie było problemów, korzystałam z rozmów wideo codziennie.
Jednak od 3 tygodni jest to niemożliwe.
Sprawa została zgłoszona, mam podany numer zgłoszenia jednak do chwili obecnej nie mam informacji zwrotnej. W BOK również nikt nie umie udzielić mi informacji. Bardzo proszę o jakąś odpowiedź. Nie ukrywam, że brak informacji i reakcji zaczyna mnie niepokoić i nieco irytować.
Brak możliwości nawiązania połączenia wideo do sieci Play
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 lip 2017, o 14:52