Teraz jest 24 wrz 2018, o 23:56

Zostaw Kontakt





RODO - wezwanie do salonu Plusa

Roaming, Muzodajnia, Program 5Plus, Drogowskaźnik, Plus Online. Wszytko inne co związane z siecią Plus+...
Offline
Avatar użytkownika

szpalerakacji

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 16 maja 2018, o 10:03
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

RODO - wezwanie do salonu Plusa

Post16 maja 2018, o 10:32

zadzwonili do mnie właśnie z salonu Plusa i wezwali do przybycia celem "uaktualnienia danych osobowych" w związku z RODO. czy wszyscy tak mają? bo znam jeszcze jeden taki przypadek. nie wiem za bardzo, co niby mieliby uaktualniać, skoro mają już wszystkie niezbędne dane (jestem abonentem już od lat), można dokonać pewnych zmian online w ustawieniach konta (np. zmiana adresu). czy chodzi o jakieś zgody marketingowe? to też jest przecież w ustawieniach konta i można to zrobić online, jeżeli jest to rzeczywiście konieczne, w co jakoś wątpię (mam tam włączone tylko dwie pierwsze zgody, pozostałe cztery są "zabronione"). powiedziano mi jednak, że nie da się tego zrobić telefonicznie ani przez internet, tylko muszę stawić się osobiście... wcale nie uśmiecha mi się fatygować ponad 20 kilometrów tylko po to, żeby tracić czas w salonie, przy okazji wysłuchiwać pewnie jakichś pierdół o ofercie, w rodzaju ipla, prąd w plusie, dodatkowy numer za pół ceny, itp. umowę mam aktualną jeszcze przez rok, więc mnie to nie interesuje, niedawno przedłużałem inne usługi (internet i tv cyfrowa) i tamci dostawcy nie zawracali gitary, były standardowe formułki o zgodzie marketingowej na potzreby operatora, jak zwykle. i żadnego "proszimy stawić się w salonie". o co tu biega? i co się stanie, jeśli nie pojadę, bo wcale nie mam ochoty.
Offline
Avatar użytkownika

TomPL

PlusManiak

  • Posty: 118
  • Dołączył(a): 12 cze 2013, o 08:59
  • Lokalizacja: Warmia
  • Podziękował : 11 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Model telefonu: NOKIA 700 Symbian Belle

Re: RODO - wezwanie do salonu Plusa

Post16 maja 2018, o 10:58

Znajomy też dostał takie "wezwanie" z info, że jak nie będzie do 25 maja to mu zablokują rozmowy itd. Co to ma być???
Offline
Avatar użytkownika

NinaJaka

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 20 cze 2018, o 19:31
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus.40
  • Model telefonu: Huawei

Re: RODO - wezwanie do salonu Plusa

Post20 cze 2018, o 20:02

szpalerakacji napisał(a):zadzwonili do mnie właśnie z salonu Plusa i wezwali do przybycia celem "uaktualnienia danych osobowych" w związku z RODO. czy wszyscy tak mają? bo znam jeszcze jeden taki przypadek. nie wiem za bardzo, co niby mieliby uaktualniać, skoro mają już wszystkie niezbędne dane (jestem abonentem już od lat), można dokonać pewnych zmian online w ustawieniach konta (np. zmiana adresu). czy chodzi o jakieś zgody marketingowe? to też jest przecież w ustawieniach konta i można to zrobić online, jeżeli jest to rzeczywiście konieczne, w co jakoś wątpię (mam tam włączone tylko dwie pierwsze zgody, pozostałe cztery są "zabronione"). powiedziano mi jednak, że nie da się tego zrobić telefonicznie ani przez internet, tylko muszę stawić się osobiście... wcale nie uśmiecha mi się fatygować ponad 20 kilometrów tylko po to, żeby tracić czas w salonie, przy okazji wysłuchiwać pewnie jakichś pierdół o ofercie, w rodzaju ipla, prąd w plusie, dodatkowy numer za pół ceny, itp. umowę mam aktualną jeszcze przez rok, więc mnie to nie interesuje, niedawno przedłużałem inne usługi (internet i tv cyfrowa) i tamci dostawcy nie zawracali gitary, były standardowe formułki o zgodzie marketingowej na potzreby operatora, jak zwykle. i żadnego "proszimy stawić się w salonie". o co tu biega? i co się stanie, jeśli nie pojadę, bo wcale nie mam ochoty.


Jak nie masz po drodze to nigdzie nie chodź, jak będzie im cś potrzeba to napewno sami sie odezwą :)
Jak związane z RODO to pewnie o jakieś zgody chodzi

Powrót do Inne Tematy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


cron