Teraz jest 20 wrz 2018, o 01:07

Zostaw Kontakt





Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Roaming, Muzodajnia, Program 5Plus, Drogowskaźnik, Plus Online. Wszytko inne co związane z siecią Plus+...
Offline
Avatar użytkownika

GUZIOL

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 15 lip 2011, o 09:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 39
  • Model telefonu: Wilfire S

Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post20 lip 2011, o 14:19

Złożone zamówienie dnia 15.07 w godzinach porannych.. w zamówieniu pisało że 19.07 ma się pojawić kurier z paczką... dzisiaj jest 20.07 i zero informacji odnośnie wysyłki... Po telefonie do BOK sklepu internetowego konsultant przekazał że do godziny będzie zakończona weryfikacja, po czym mija już 5 godzina i dalej nic...
Porównując to ze sklepem internetowym innego operatora jest to jedną wielką porażką... Może kto ma inne doświadczenia z w/w sklepem???
Offline
Avatar użytkownika

grzesiek.przybylski

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 26
  • Dołączył(a): 10 maja 2011, o 16:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: POS VOICE
  • Model telefonu: 5800

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post20 lip 2011, o 15:19

To nie zamawiaj przez sklep internetowy i idź do salonu, dostaniesz telefon od ręki. I na pewno będziesz wiedzieć wszystko o pozostałych taryfach, może nawet lepszych jakie zaproponował Ci konsultant przez telefon.
Offline
Avatar użytkownika

GUZIOL

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 15 lip 2011, o 09:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 39
  • Model telefonu: Wilfire S

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post20 lip 2011, o 17:37

[ad]Gdybym miał czas to poszedłbym, ale niestety godziny pracy na to nie pozwalają...
Reasumując, gdy otwiera się taki sklep trzeba się ze wszystkiego wywiązywać... a jeżeli sobie w D*** rady nie potrafią dać to po co oferują możliwość zamawiania przez internet...

Moim zdaniem gorszej obsługi nie widziałem... nie mówiąc już o tym że nawet konsultant nie potrafi pomóc i się odpowiednio zająć sprawą....

Pozdrawiam[/ad]
Offline
Avatar użytkownika

Przemysław Z.

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 20 lip 2011, o 23:56
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Taniorozmowna 300
  • Model telefonu: Samsung I900

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post21 lip 2011, o 00:03

grzesiek.przybylski napisał(a):To nie zamawiaj przez sklep internetowy i idź do salonu, dostaniesz telefon od ręki. I na pewno będziesz wiedzieć wszystko o pozostałych taryfach, może nawet lepszych jakie zaproponował Ci konsultant przez telefon.


Chyba nie wiesz człowieku co mówisz!!! Zamówiłem Samsunga Galaxy S II 14 czerwca i do dzisiaj chodzę i dalej go nie ma. Ebok nie potrafi pomóc i przez telefon i przez e-maila i przez chat on-linie. Nikt nic nie wie. Telefon będzie jak będzie....PORAŻKA!!!
Offline

kosa1127

Szalony PlusManiak

  • Posty: 602
  • Dołączył(a): 17 cze 2009, o 14:15
  • Lokalizacja: PlusForum.pl
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Demo, RP SMF
  • Model telefonu: Samsung F250, Sony Xperia T3

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post21 lip 2011, o 13:06

Przemysław Z. napisał(a):
grzesiek.przybylski napisał(a):To nie zamawiaj przez sklep internetowy i idź do salonu, dostaniesz telefon od ręki. I na pewno będziesz wiedzieć wszystko o pozostałych taryfach, może nawet lepszych jakie zaproponował Ci konsultant przez telefon.


Chyba nie wiesz człowieku co mówisz!!! Zamówiłem Samsunga Galaxy S II 14 czerwca i do dzisiaj chodzę i dalej go nie ma. Ebok nie potrafi pomóc i przez telefon i przez e-maila i przez chat on-linie. Nikt nic nie wie. Telefon będzie jak będzie....PORAŻKA!!!


Ten CZŁOWIEK ma rację, przed chwilą napisałem o tym w innym poście na forum. U mnie w punkcie czekaliśmy na telefon około 4 dni bo to akurat zamawiany przed wekendem był a Klient przyszedł po swój nowy telefon po wekendzie ;)
Obrazek
Do wszystkich taniej, a do Play drożej...absurdalnie proste.
Offline
Avatar użytkownika

rafal2119

Szalony PlusManiak

  • Posty: 616
  • Dołączył(a): 8 kwi 2010, o 11:40
  • Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: Rozmowna 39,90
  • Model telefonu: Nokia E72

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post21 lip 2011, o 14:04

Przemysław Z. napisał(a):Chyba nie wiesz człowieku co mówisz!!! Zamówiłem Samsunga Galaxy S II 14 czerwca i do dzisiaj chodzę i dalej go nie ma. Ebok nie potrafi pomóc i przez telefon i przez e-maila i przez chat on-linie. Nikt nic nie wie. Telefon będzie jak będzie....PORAŻKA!!!

No co ty. Składam zamówienia w Polkomtelu trzy razy w tygodniu. Jak jutro zamówie to w poniedziałek jest u mnie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline

kosa1127

Szalony PlusManiak

  • Posty: 602
  • Dołączył(a): 17 cze 2009, o 14:15
  • Lokalizacja: PlusForum.pl
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Demo, RP SMF
  • Model telefonu: Samsung F250, Sony Xperia T3

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post21 lip 2011, o 14:13

Dokładnie tak samo u mnie w punkcie, wiadomo czasem zdarzy się taka sytuacja że chwilowo czegoś nie ma na magazynie, ale na pewno nie tyle czasu o którym piszesz (miesiąc). Tak jak kolega Rafał pisze 3x w tygodniu zamówienia idą i towar ładnie przyjeżdża.
Obrazek
Do wszystkich taniej, a do Play drożej...absurdalnie proste.
Offline
Avatar użytkownika

GUZIOL

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 15 lip 2011, o 09:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 39
  • Model telefonu: Wilfire S

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post22 lip 2011, o 14:21

Paranoji ciąg dalszy... mija tydzieńod złożenia zamówienia... i nic... konsultant ze sklepu internetowego nie potrafi wyjaśnić dlaczego tak długo czekam na weryfikacje... dziwne i to strasznieee
Offline
Avatar użytkownika

vod

Moderator

  • Posty: 1062
  • Dołączył(a): 24 lut 2009, o 19:48
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Firmowa
  • Model telefonu: HTC,Galaxy Note3

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post22 lip 2011, o 20:59

Skorzystałem może dwa razy ze sklepu internetowego i takich problemów nie miałem.
Wszystko odbyło się sprawnie,z wyczerpującą i dokładną informacją o statusie realizacji zamówienia oraz dostawie.
Zupełnie nie rozumiem w czym tak dokładnie tkwi ten problem,jakiś dziwny przypadek :roll:
""... życie upiornym oddechem pluskiew
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."

http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
Offline
Avatar użytkownika

GUZIOL

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 15 lip 2011, o 09:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 39
  • Model telefonu: Wilfire S

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post23 lip 2011, o 06:37

Dokładnie jaki czas ma dział aktywacji na weryfikacje??
Dziwny przypadek to mało powiedziane...
Skoro nie chce przyznać mi abonamentu to niech od razu mnie o tym poinformują.. a nie kręcić dookoła...
Offline
Avatar użytkownika

vod

Moderator

  • Posty: 1062
  • Dołączył(a): 24 lut 2009, o 19:48
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Firmowa
  • Model telefonu: HTC,Galaxy Note3

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post24 lip 2011, o 18:52

O ile się nie mylę -7 dni.
Jak dotarł sprzęt i podpisałem umowę(ponoć odesłana tego samego dnia przez firmę kurierską) to maksymalnie mijały dwa dni i aktywacja była gotowa.
""... życie upiornym oddechem pluskiew
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."

http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
Offline
Avatar użytkownika

Katarzyna1988

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 20 paź 2013, o 07:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post20 paź 2013, o 07:45

Witam :) W środę tj. 16.10.2013 r. zamówiłam telefon poprzez sklep internetowy , dnia 18.10 . miał zapukać do mnie kurier w godz. 10 - 12 więc czekam . Czekam , czekam , czekam .... i nic . W końcu dzwonię na infolinię i co ? Konsultant informuje mnie , że przesyłka nie została zrealizowana , lecz niestety nie jest w stanie udzielić mi więcej informacji . W zamian za to podaje mi numer do sklepu internetowego . Więc dzwonię ... Faktycznie okazało się , że z przyczyn podobno technicznych telefon nie został wysłany " mieliśmy Panią uprzedzić lecz ubiegła nas Pani " . Pan bardzo przeprosił za zaistniałą sytuację i poinformował mnie , że przesyłka została przesunięta na 22.10 . W związku z tym poczekam jeszcze te parę dni i zobaczę jak sprawa będzie się rozwijać , nie ukrywam , że zależy mi na tym telefonie i na przedłużeniu umowy w wybranym przeze mnie planie taryfowym. Jak dalej będą mnie zbywać to rezygnuję z zamówienia i chyba z sieci również.
Offline
Avatar użytkownika

Katarzyna1988

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 20 paź 2013, o 07:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post24 paź 2013, o 14:42

Przesyłkę otrzymałam 22.10 . , więc wszystko ok :)
Offline
Avatar użytkownika

dkarwowski

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 30 kwi 2014, o 14:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post30 kwi 2014, o 14:26

Potwierdzam, sklep internetowy Plusa to totalna porażka i brak kompetencji! Brak informacji o opóźnionym terminie realizacji (prawie miesiąc), telefon przyjechał do firmy (podobno) w wyznaczonych godzinach lecz nikt nie widział kuriera, na 100% nie był w administracji. Brak informacji o statusie zamówienia, a w razie rezygnacji 7 dni na to zanim będę mógł iść do punktu Plusa. Porównując do sklepów internetowych innych operatorów to sklep Plusa nie ma w ogóle prawa bytu z taką organizacją! Jeżeli szanujecie swój cenny czas i nerwy to nie korzystajcie z tego nędznego sklepiku tylko idźcie do salonu.
Wstyd!
Offline
Avatar użytkownika

olaf23

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 9 sty 2014, o 14:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Sami Swoi
  • Model telefonu: HTC One

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post9 maja 2014, o 09:15

Ale nawet ostatnio gdzieś było takie porównanie stron operatorów i plus wypadł najgorzej. Mało intuicyjny i łatwo się w nim pogubić nawet zaawansowanemu użytkownikowi.
Następna strona

Powrót do Inne Tematy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości