Teraz jest 23 kwi 2019, o 18:54

Zostaw Kontakt





Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Roaming, Muzodajnia, Program 5Plus, Drogowskaźnik, Plus Online. Wszytko inne co związane z siecią Plus+...
Offline
Avatar użytkownika

jacek35

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 21 sie 2014, o 09:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: NOKIA

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post21 sie 2014, o 09:30

Po tych negatywnych postach widzę, że tutaj też jest olewka klientów PLUSA. Nikt za nic nie przeprasza. Brak jakiejkolwiek reakcji ze strony sklepu i samego operatora. Znaczy firma swoje, sklep swoje, choć działają pod jednym szyldem :( Nic się nie zmieniło :( W takim razie ja też wrzucę kamyczek do plusikowego ogródka: Składałem zamówienie 14.08.2014 r. Dziś mija tydzień :( 10 minut czekałem na połączenie z konsultantem e-sklepu i nikt nie odebrał. Do BOK nawet nie dzwonię, bo to zły adres, albo najzwyczajniej nikt nic nie wie. Pozostaje kontakt e-mailem. To średniowiecze, nie sklep internetowy z XXI wieku, chociaż sklep zainstalowano w Warszawie przy ul. Wołoskiej. Pozostaje ich olać, wycofać się z umowy, nie odebrać przesyłki i nigdy więcej nie zamawiać w tym sklepie. Pewnie i tak pojawi się jakiś złotousty, który odeśle mnie do salonu PLUSA, ale suma negatywnych doświadczeń odpycha, a nie zachęca do dalszych kontaktów z tą instytucją.
Offline
Avatar użytkownika

jacek35

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 21 sie 2014, o 09:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: NOKIA

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post21 sie 2014, o 10:01

Aktualizacja statusu ... dostałem SMSa (9 minut od chwili publikacji poprzedniego postu), że planowana dostawa w dniu 25.08.2014 r. tj. 11 dni od dnia złożenia zamówienia !!! Brawo ! Pozostaje podziękować i zwrócić się do konkurencji. Dziękuję Ci PLUSie.
Offline
Avatar użytkownika

komo

PlusManiak

  • Posty: 65
  • Dołączył(a): 6 paź 2014, o 17:06
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Model telefonu: Sony Xperia M2

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post6 paź 2014, o 17:29

Albo macie wymaganie nie wiadomo jakie albo zamówione rzeczy trzeba sprowadzac ze wschodnich Chin.

22.09 złozenie zamówienia - przeniesienie numeru + tel
26.09 podpisane papierki i nowa zabawka
02.10 numer tymczasowy aktywny

uzupełnienie danych =>> BOK sklepu czekałem moze 3 sygnały

jak dla mnie w normie
Offline

mikiasa

Szalony PlusManiak

  • Posty: 803
  • Dołączył(a): 14 lip 2014, o 16:16
  • Lokalizacja: Lublin
  • Podziękował : 71 razy
    Otrzymał podziękowań: 71 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: PowerLte
  • Model telefonu: B593s-22

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post6 paź 2014, o 17:35

To tak jak ja.
Zamówienie, wysyłka i odpalenie numeru OK, w sumie ok tygodnia.

Problem w tym, że od razu musiałem składać reklamację, bo uruchomili nie to co zamawiałem :)
Offline
Avatar użytkownika

Szybki913

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 10 lip 2018, o 05:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post10 lip 2018, o 05:30

Zamówienie złożone 1.07 do dzisiaj nie ma przesyłki status przygotowania do odbioru przez kuriera od 2.07
Offline
Avatar użytkownika

HABBEROWNY

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 18 sie 2018, o 23:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Przenoszę numer do P
  • Model telefonu: Samsung Galaxy A6+

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post18 sie 2018, o 23:34

Cześć nie wiem jak wy ale ja czekałem z tego sklepiku ponad miesiąc na telefon zamówienie 6.07 dotarło 8.08.br
w tym raz zawrócone z powodu nieobecności klienta(chodziarz był w domu) po wielu interwencjach dotarł w wyżej wymienionym czasie,ale z jakiego powodu został zawrócony tego obie strony nie wiedzą.Komentarz pozostawiam użytkownikom bo dla mnie szkoda palców na opis traktowania klientów.
POZDRAWIAM
Offline
Avatar użytkownika

Nadey6

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 4 kwi 2019, o 09:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka

Post4 kwi 2019, o 09:36

Oczywiście, że porażka, potwierdzam. Zamówiłam telefon z przedłużeniem umowy 27.03 i do tej pory go nie wysłali, a podobno czas oczekiwania to 4-5 dni. Dzwoniłam na infolinię sklepu internetowego to usłyszałam, że to dlatego, że mają inwentaryzację. I że w systemie jest informacja, że dostanę paczkę 4.04, ale że jej zdaniem to niemożliwe, bo leży u nich. Biorąc pod uwagę, że nie dostałam jeszcze wiadomości, że kurier z numerem przewozowym, zakładam, że w najlepszym wypadku telefon zostanie wysłany w pon, będzie w środę, czyli miną dwa tygodnie od złożenia zamówienia. W najlepszym wypadku. Bo przy inwentaryzacji to mogę się wszystkiego spodziewać. Pomijam fakt, że w śledzeniu zamówienia na stronie umieścili informację, że paczkę przekazali kurierowi już tydzień temu. Odradzam!
Poprzednia strona

Powrót do Inne Tematy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości