Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 lip 2011, o 10:55
Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka
Złożone zamówienie dnia 15.07 w godzinach porannych.. w zamówieniu pisało że 19.07 ma się pojawić kurier z paczką... dzisiaj jest 20.07 i zero informacji odnośnie wysyłki... Po telefonie do BOK sklepu internetowego konsultant przekazał że do godziny będzie zakończona weryfikacja, po czym mija już 5 godzina i dalej nic...
Porównując to ze sklepem internetowym innego operatora jest to jedną wielką porażką... Może kto ma inne doświadczenia z w/w sklepem???
Porównując to ze sklepem internetowym innego operatora jest to jedną wielką porażką... Może kto ma inne doświadczenia z w/w sklepem???
- grzesiek.przybylski
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Rejestracja: 10 maja 2011, o 17:32
Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka
To nie zamawiaj przez sklep internetowy i idź do salonu, dostaniesz telefon od ręki. I na pewno będziesz wiedzieć wszystko o pozostałych taryfach, może nawet lepszych jakie zaproponował Ci konsultant przez telefon.
Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka
[ad]Gdybym miał czas to poszedłbym, ale niestety godziny pracy na to nie pozwalają...
Reasumując, gdy otwiera się taki sklep trzeba się ze wszystkiego wywiązywać... a jeżeli sobie w D*** rady nie potrafią dać to po co oferują możliwość zamawiania przez internet...
Moim zdaniem gorszej obsługi nie widziałem... nie mówiąc już o tym że nawet konsultant nie potrafi pomóc i się odpowiednio zająć sprawą....
Pozdrawiam[/ad]
Reasumując, gdy otwiera się taki sklep trzeba się ze wszystkiego wywiązywać... a jeżeli sobie w D*** rady nie potrafią dać to po co oferują możliwość zamawiania przez internet...
Moim zdaniem gorszej obsługi nie widziałem... nie mówiąc już o tym że nawet konsultant nie potrafi pomóc i się odpowiednio zająć sprawą....
Pozdrawiam[/ad]
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 21 lip 2011, o 00:56
Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka
Chyba nie wiesz człowieku co mówisz!!! Zamówiłem Samsunga Galaxy S II 14 czerwca i do dzisiaj chodzę i dalej go nie ma. Ebok nie potrafi pomóc i przez telefon i przez e-maila i przez chat on-linie. Nikt nic nie wie. Telefon będzie jak będzie....PORAŻKA!!!grzesiek.przybylski pisze:To nie zamawiaj przez sklep internetowy i idź do salonu, dostaniesz telefon od ręki. I na pewno będziesz wiedzieć wszystko o pozostałych taryfach, może nawet lepszych jakie zaproponował Ci konsultant przez telefon.
Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka
Ten CZŁOWIEK ma rację, przed chwilą napisałem o tym w innym poście na forum. U mnie w punkcie czekaliśmy na telefon około 4 dni bo to akurat zamawiany przed wekendem był a Klient przyszedł po swój nowy telefon po wekendzie ;)Przemysław Z. pisze:Chyba nie wiesz człowieku co mówisz!!! Zamówiłem Samsunga Galaxy S II 14 czerwca i do dzisiaj chodzę i dalej go nie ma. Ebok nie potrafi pomóc i przez telefon i przez e-maila i przez chat on-linie. Nikt nic nie wie. Telefon będzie jak będzie....PORAŻKA!!!grzesiek.przybylski pisze:To nie zamawiaj przez sklep internetowy i idź do salonu, dostaniesz telefon od ręki. I na pewno będziesz wiedzieć wszystko o pozostałych taryfach, może nawet lepszych jakie zaproponował Ci konsultant przez telefon.
Do wszystkich taniej, a do Play drożej...absurdalnie proste.
- rafal2119
- Szalony PlusManiak
- Posty: 615
- Rejestracja: 8 kwie 2010, o 12:40
- Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)
Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka
No co ty. Składam zamówienia w Polkomtelu trzy razy w tygodniu. Jak jutro zamówie to w poniedziałek jest u mnie.Przemysław Z. pisze:Chyba nie wiesz człowieku co mówisz!!! Zamówiłem Samsunga Galaxy S II 14 czerwca i do dzisiaj chodzę i dalej go nie ma. Ebok nie potrafi pomóc i przez telefon i przez e-maila i przez chat on-linie. Nikt nic nie wie. Telefon będzie jak będzie....PORAŻKA!!!
Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka
Dokładnie tak samo u mnie w punkcie, wiadomo czasem zdarzy się taka sytuacja że chwilowo czegoś nie ma na magazynie, ale na pewno nie tyle czasu o którym piszesz (miesiąc). Tak jak kolega Rafał pisze 3x w tygodniu zamówienia idą i towar ładnie przyjeżdża.
Do wszystkich taniej, a do Play drożej...absurdalnie proste.
Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka
Paranoji ciąg dalszy... mija tydzieńod złożenia zamówienia... i nic... konsultant ze sklepu internetowego nie potrafi wyjaśnić dlaczego tak długo czekam na weryfikacje... dziwne i to strasznieee
Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka
Skorzystałem może dwa razy ze sklepu internetowego i takich problemów nie miałem.
Wszystko odbyło się sprawnie,z wyczerpującą i dokładną informacją o statusie realizacji zamówienia oraz dostawie.
Zupełnie nie rozumiem w czym tak dokładnie tkwi ten problem,jakiś dziwny przypadek
Wszystko odbyło się sprawnie,z wyczerpującą i dokładną informacją o statusie realizacji zamówienia oraz dostawie.
Zupełnie nie rozumiem w czym tak dokładnie tkwi ten problem,jakiś dziwny przypadek
""... życie upiornym oddechem pluskiew
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."
http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."
http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka
Dokładnie jaki czas ma dział aktywacji na weryfikacje??
Dziwny przypadek to mało powiedziane...
Skoro nie chce przyznać mi abonamentu to niech od razu mnie o tym poinformują.. a nie kręcić dookoła...
Dziwny przypadek to mało powiedziane...
Skoro nie chce przyznać mi abonamentu to niech od razu mnie o tym poinformują.. a nie kręcić dookoła...
Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka
O ile się nie mylę -7 dni.
Jak dotarł sprzęt i podpisałem umowę(ponoć odesłana tego samego dnia przez firmę kurierską) to maksymalnie mijały dwa dni i aktywacja była gotowa.
Jak dotarł sprzęt i podpisałem umowę(ponoć odesłana tego samego dnia przez firmę kurierską) to maksymalnie mijały dwa dni i aktywacja była gotowa.
""... życie upiornym oddechem pluskiew
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."
http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."
http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 paź 2013, o 08:32
Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka
Witam :) W środę tj. 16.10.2013 r. zamówiłam telefon poprzez sklep internetowy , dnia 18.10 . miał zapukać do mnie kurier w godz. 10 - 12 więc czekam . Czekam , czekam , czekam .... i nic . W końcu dzwonię na infolinię i co ? Konsultant informuje mnie , że przesyłka nie została zrealizowana , lecz niestety nie jest w stanie udzielić mi więcej informacji . W zamian za to podaje mi numer do sklepu internetowego . Więc dzwonię ... Faktycznie okazało się , że z przyczyn podobno technicznych telefon nie został wysłany " mieliśmy Panią uprzedzić lecz ubiegła nas Pani " . Pan bardzo przeprosił za zaistniałą sytuację i poinformował mnie , że przesyłka została przesunięta na 22.10 . W związku z tym poczekam jeszcze te parę dni i zobaczę jak sprawa będzie się rozwijać , nie ukrywam , że zależy mi na tym telefonie i na przedłużeniu umowy w wybranym przeze mnie planie taryfowym. Jak dalej będą mnie zbywać to rezygnuję z zamówienia i chyba z sieci również.
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 paź 2013, o 08:32
Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka
Przesyłkę otrzymałam 22.10 . , więc wszystko ok :)
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 30 kwie 2014, o 15:20
Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka
Potwierdzam, sklep internetowy Plusa to totalna porażka i brak kompetencji! Brak informacji o opóźnionym terminie realizacji (prawie miesiąc), telefon przyjechał do firmy (podobno) w wyznaczonych godzinach lecz nikt nie widział kuriera, na 100% nie był w administracji. Brak informacji o statusie zamówienia, a w razie rezygnacji 7 dni na to zanim będę mógł iść do punktu Plusa. Porównując do sklepów internetowych innych operatorów to sklep Plusa nie ma w ogóle prawa bytu z taką organizacją! Jeżeli szanujecie swój cenny czas i nerwy to nie korzystajcie z tego nędznego sklepiku tylko idźcie do salonu.
Wstyd!
Wstyd!
Re: Sklep Internetowy Plusa to jedna wielka porażka
Ale nawet ostatnio gdzieś było takie porównanie stron operatorów i plus wypadł najgorzej. Mało intuicyjny i łatwo się w nim pogubić nawet zaawansowanemu użytkownikowi.