Teraz jest 23 paź 2018, o 18:53

Zostaw Kontakt





Odstąpienie / rezygnacja z umowy

Roaming, Muzodajnia, Program 5Plus, Drogowskaźnik, Plus Online. Wszytko inne co związane z siecią Plus+...
Offline
Avatar użytkownika

issa0402

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 29 maja 2013, o 11:49
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Odstąpienie / rezygnacja z umowy

Post29 maja 2013, o 12:03

Skorzystałam z opcji "testuj" internet LTE. Nie minęło jeszcze 7 dni od dostarczenia modemu przez kuriera i chciałabym go zwrócić. Pisząc tu chcę dowiedzieć się jakie czynności mam wykonać? Wiem, że muszę napisać odstąpienie od umowy, tylko nie mogę znaleźć wniosku odstąpienia od umowy.
Czy mam zamówić tego samego kuriera który mi dostarczył przesyłkę z modemem?
Offline
Avatar użytkownika

Axed

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 24 mar 2014, o 13:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Odstąpienie od umowy

Post5 kwi 2014, o 20:07

Dobry wieczór ;)
Mam dosyć ważne pytanie...(wiem,że pewno było na forum z milion razy,ale potrzebuję jak najszybciej wiedzieć.)
We czwartek podpisałem nowa umowę na internet 15GB na okres 24miesięcy
Czy jest możliwość zerwania umowy bez żadnych konsekwencji ?? Nie minął jeszcze tydzień,,..
Pozdrawiam i dzięki za pomoc z góry
Offline
Avatar użytkownika

habish

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5409
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 364 razy
    Otrzymał podziękowań: 467 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Odstąpienie od umowy

Post6 kwi 2014, o 08:14

Jeśli podpisałeś w salonie to nie ma szans.
Offline
Avatar użytkownika

pepcia2

Szalony PlusManiak

  • Posty: 2900
  • Dołączył(a): 21 sty 2013, o 16:54
  • Lokalizacja: małopolska
  • Podziękował : 57 razy
    Otrzymał podziękowań: 327 razy
  • Moja taryfa: Ja+ mix
  • Model telefonu: Honor 7x

Re: Odstąpienie od umowy

Post6 kwi 2014, o 10:47

Możesz odtąpić od umowy tylko zawartej na odległość ( internet, telefon )
Jeśli podpisywałeś w salonie nie ma takiej mozliwości :-/
Offline
Avatar użytkownika

maxiunda

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 9 lip 2014, o 10:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Anulowanie zamówienia

Post9 lip 2014, o 10:42

Witam, wiem że nie ma głupich pytań wieć pytam śmiało.
Czy ktoś może mi pomóc w anulowaniu internetowego zamówienia w sklepie plus?
Odpowiedzi na stronie BOK-u są ... mało informujące jak tego dokonać. Pisałem na podany tam mail. Byłem odsyłany na stronę BOK, gdzie ponownie czytałem mało informujące informacje. Z na podany numer telefonu... czekałem 30 min na zgłoszenie się konsultanta i nie doczekałem się. Czy ktoś może mi doradzić ?

PS. Nie dostałem żadnej wiadomości na maila o zamówieniu.
I czy gdy już kurier przyjedzie czy wtedy będę mógł anulować/ odmówić zamówienia ?
Offline
Avatar użytkownika

pepcia2

Szalony PlusManiak

  • Posty: 2900
  • Dołączył(a): 21 sty 2013, o 16:54
  • Lokalizacja: małopolska
  • Podziękował : 57 razy
    Otrzymał podziękowań: 327 razy
  • Moja taryfa: Ja+ mix
  • Model telefonu: Honor 7x

Re: Anulowanie zamówienia

Post9 lip 2014, o 22:07

Możesz po prostu nie odbierac przesyłki. Umowa zostanie anulowana, bez żadnych konsekwencji ;-)
Offline
Avatar użytkownika

dreamless

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 18 lis 2015, o 12:47
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE 2.0
  • Model telefonu: B315 / Note 3

Odstąpienie od umowy w czasie 7 dni, a nowa umowa

Post18 lis 2015, o 13:07

Witam.
W piątek w poprzednim tygodniu zawarłem umowę z Plusem na internet LTE 2.0 na testy. Wziąłem pakiet 40 GB z oferty smartdom za około 35 zł/m-c z routerem B315. Ogólnie jestem dość zadowolony (30/40 w godzinach szczytu, 65/40 w nocy, z odległości ok 4,5-5 km od BTS i anteną zewnętrzną), ale chciałbym oddać tą ofertę i zamówić przez internet ofertę za 50 zł (100 GB oraz ten sam router).
Czy mogę tak zrobić? W regulaminie jest zapis, iż mogę odmówić jedną umowę na 12 miesięcy, jeśli dobrze zrozumiałem, to mogę zamówić drugą, ale nie mogę z niej zrezygnować w ciągu pierwszych 7 dni, tak?

Proszę o odpowiedź.

Pozdrawiam

EDIT :
Tak można wziąć kolejną umowę, ale może wskoczyć kaucja.
Offline
Avatar użytkownika

Grzegorz666

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 7 lis 2015, o 13:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE30GB

Szybsze zerwanie umowy

Post19 gru 2015, o 14:55

Witam.
Czy jest możliwość szybszego odstąpienia od umowy? Przykładowo umowa kończy się w lutym, więc czy mogę zerwać umowę już w grudniu?
Offline
Avatar użytkownika

habish

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5409
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 364 razy
    Otrzymał podziękowań: 467 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Odstąpienie / rezygnacja z umowy

Post19 gru 2015, o 15:44

Możesz.
Składasz wypowiedzenie umowy, płacisz karę i jesteś wolny.
Offline
Avatar użytkownika

Michał93

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 28 wrz 2017, o 20:08
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush Abo
  • Model telefonu: TP-Link Neffos C5 Max

Odstąpienie od umowy

Post28 wrz 2017, o 20:16

Witam .
Tydzień temu zamówiłem 2 przeniesienia numeru do Plush Abo przez internet lecz pomyliłem się i tylko jeden numer został przeniesiony drugi dostałem nowy . Teraz chciał bym zrezygnować z tego nowego numery żeby móc przenieść stary numer .
1 Czy wypowiedzenia mogę wypowiedzenie złożyć w salonie Plus jeśli nie czy mogę wysłać e-mailem i na jaki adres
2 Proszę o jakiś wzór wypowiedzenia .
Z góry dziękuje .
Offline
Avatar użytkownika

habish

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5409
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 364 razy
    Otrzymał podziękowań: 467 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Odstąpienie od umowy

Post28 wrz 2017, o 21:35

W salonie Plusa złożysz.
Napisz własnymi słowami że chcesz zrezygnować z umowy dla numeru telefonu .... zgodnie z warunkami wypowiedzenia umowy.

Za ten post autor habish otrzymał podziękowanie od
Michał93(28 wrz 2017, o 21:38)
Offline
Avatar użytkownika

bellaisa

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 20 cze 2018, o 10:56
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Anulowanie umowy zawartej przez telefon

Post20 cze 2018, o 11:02

Witam.
19 czerwca zadzwoniono do mnie z numeru 607 727 409 i przedstawiono rzekomą ofertę Plusa (według której miałabym płacić 30 zł na miesiąc od stycznia przyszłego roku, mając zagwarantowane darmowe rozmowy, SMSy oraz 4 GB internetu). Wyraziłam ustną zgodę na zmianę swojej dotychczasowej oferty na wyżej opisaną. W najbliższy poniedziałek miałby zjawić się u mnie kurier abym podpisała umowę, ale już teraz wiem, że jednak chciałabym zrezygnować i nie przechodzić na nową ofertę. Czy w tym przypadku już w obecnej chwili jest możliwa anulacja?
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3652
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 275 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Odstąpienie / rezygnacja z umowy

Post20 cze 2018, o 19:00

@ bellaisa,

umowa zaczyna obowiązywać, gdy znajdzie się na niej podpis osoby na którą dokumenty zostały wystawione. Nie musisz więc nic anulować; po prostu jak zawita do Ciebie kurier poinformujesz go, że jednak nie chcesz tej umowy. I nie podpisuj niczego, bo kurierzy próbują różnych sztuczek.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Offline
Avatar użytkownika

krisuu373

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 26 cze 2018, o 19:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Odstąpienie od umowy plush

Post26 cze 2018, o 20:14

Witam :)

Dnia 15.06.2018 "podpisałem umowę telefoniczną" z pluSHem. Dnia 20.06.2018 przyjechał do mnie kurier z umową fizyczną.

Chciałbym z tej umowy zrezygnować (14 dni na odstąpienie) i mam kilka pytań

- czy mogę przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy na bok@plus.pl - chodzi mi o sam fakt odstąpienia od umowy, ponieważ wiem, że muszę jeszcze odesłać kartę sim *** zależy mi na tym, żeby odstąpić od tej umowy jak najszybciej, dlatego pytam o tą możliwość

-czy jeżeli wysyłam oświadczenie pocztą, to oprócz karty sim (tylko tyle dostałem), muszę wysłać jeszcze umowę?

może to głupie pytanie, ale w umowie jest to tak sformułowane, że nie jestem pewien, a konsultanci co drugi to lepszy i człowieka wprowadzają non stop w błąd.

- czy dostanę potwierdzenie, że umowa została rozwiązana? jeżeli tak, to czy będzie to drogą pisemną.


Jeżeli temat już był, lub zły dział to przepraszam :)

Powrót do Inne Tematy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości