Teraz jest 23 paź 2018, o 20:00

Zostaw Kontakt





Program SmartDom

Wszystko na temat nowości i promocje w sieci Plus
Offline
Avatar użytkownika

paulu

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 7 sty 2017, o 19:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 79,99
  • Model telefonu: LG

Duży problem SmartDom

Post7 sty 2017, o 19:37

Witam.
Kończyła mi się umowa na internet (była to usługa z 50% rabatem). Chcąc zmienić opcję SmartDom tak, aby drugą usługą był Cyfrowy Polsat, a trzecią internet zaproponowano mi rozwiązanie umowy z zachowaniem miesiąca. Oczywiście zgodziłem się. Kilka dni później zadzwonił Pan z działu utrzymania klienta proponując mi internet 40 GB za 19,90 poza jakąkolwiek ofertą SmartDom zapewniając, że najpóźniej 5 stycznia będę mógł podpisać umowę na telewizję jako drugi produkt. Niestety w systemie Plusa mój internet widnieje ciągle jako SmartDom. Na infolinii nic nie mogą zrobić tłumacząc, że chyba zniknie za miesiąc. W punkcie Plusa też nic nie wiedzą. Czary? Na razie zgłosiłem reklamację tylko szkoda tego czasu i nerwów...
Offline
Avatar użytkownika

keisyzrk

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 15 wrz 2016, o 16:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Program SmartDom

Post18 lip 2017, o 12:16

witam
a czy jest możliwość zmiany kolejności rabatowania usług?
np. zmiana z 1-TV, 2-TELEFON, 3-INTERNET NA 1.TELEFON, 2 -TV I 3 INTERNET?
Offline
Avatar użytkownika

habish

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5409
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 364 razy
    Otrzymał podziękowań: 467 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Program SmartDom

Post18 lip 2017, o 14:43

Nie
Offline
Avatar użytkownika

Tomo400

Prawie PlusManiak

  • Posty: 47
  • Dołączył(a): 12 lut 2013, o 17:20
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Program SmartDom

Post25 sie 2017, o 10:21

Cześć. Mam pytanie. Można zmienić kolejność naliczania rabatów smartdom? Pewnie musiałbym zerwać umowy na te dwie usługi, poczekać trochę :-D i po podpisywać nowe umowy według nowej kolejności. Napiszcie, dobrze myślę?? ;-)
Offline
Avatar użytkownika

pim4

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 17:59
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Nowy Smartdom od 14.02.18

Post11 lut 2018, o 09:36

Witam,
aktualnie korzystam ze smartdomu z pierwszej edycji, czy podczas przedłużania kolejnej umowy będzie obowiązywać mnie stara promocja czy nowa, która wchodzi od 14.02.18 ???
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

deprilept

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 12 mar 2018, o 19:03
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

SmartDom: kończąca się umowa drugiej usługi

Post12 mar 2018, o 19:28

Witam.
Posiadam 3 usługi w programie SMARTDOM (pierwsza odsłona).
Pierwsza usługa: MIX 50 zł, druga usługa (INTERNET 60 GB - płacę 50%, czyli 30 zł), trzecia usługa: CYFROWY POLSAT (zniżka 48,90 zł, płacę 1 zł).
W maju kończy mi się 24-miesięczna umowa na Internet. Dowiedziałem się, że jak przedłużę umowę, to przejdę do SMARTDOM 4, czyli stracę 50% zniżki na drugą usługę i 48,90 zł na trzecią i będę mieć tylko 10 zł zniżki na każdą usługę. Umowa na Internet po 24 miesiącach przechodzi na czas nieokreślony. Czy zostaną zachowane wszystkie dotychczasowe zniżki, jeżeli nic nie będę robić z tą umową?
Dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

habish

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5409
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 364 razy
    Otrzymał podziękowań: 467 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: SmartDom: kończąca się umowa drugiej usługi

Post12 mar 2018, o 20:05

Tak. Możesz zostawić wszystko tak jak jest.

Za ten post autor habish otrzymał podziękowanie od
deprilept(12 mar 2018, o 20:48)
Offline
Avatar użytkownika

deprilept

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 12 mar 2018, o 19:03
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDom: kończąca się umowa drugiej usługi

Post12 mar 2018, o 20:47

Dziękuję za błyskawiczną odpowiedź!
Offline
Avatar użytkownika

Grisza1984

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 6 lis 2014, o 15:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MixPlus
  • Model telefonu: K&M Driver 5

Re: Program SmartDom

Post17 maja 2018, o 15:03

Ja mam podobne pytanie jak kolega wyżej tylko z innymi produktami. Mam chyba odsłonę SmartDom3 ale dalej 50% na drugi produkt. Dwa lata temu podpisałem umowę na 36 doładowań w Mix po 50 złotych a druga usługa była telewizja ten full pakiet za 99 złotych czyli 50% dawało 49,99.

Pytanie jest takie umowa na telewizje kończy się w sierpniu, przejdzie na czas nieokreślony ale... czy na starych zasadach? Dalej będzie 50% czyli 49,99 czy jednak na nowych za 75 złotych (smartdom4 pozwala 25 złotych mniej płacić).

A drugie jeśli pierwszą usługa jest Mix, a umowa ta z telewizją przejdzie na czas nieokreślony, a potem tego Mix przedłużę to ta umowa zostaje dalej na SmartDom3?
Offline
Avatar użytkownika

Arkovianin

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 21 sie 2015, o 20:54
  • Lokalizacja: Łódź
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+abonament
  • Model telefonu: Huawei P20 lite

Re: Program SmartDom

Post19 paź 2018, o 20:29

Przedłużając jaką kolwiek usługę przechodzi Pan do Smartdomu 4 którego odsłona obowiązuje od 14 lutego tego roku, jeśli nie przedłuży Pan telewizji, to zostanie ona na takim samym poziomie do momentu przedłużenia natomiast jak wspomniałem w wypowiedzi zmigruje Pan do SD4 z Rabatem na telewizji 50%
Życie bywa nieprzewidywalne
Służę pomocą
Poprzednia strona

Powrót do Nowości i promocje



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości