Strona 6 z 8

Re: Program SmartDom

: 8 lut 2015, o 01:39
autor: radik79
Witam,

Chciałbym wziąć telewizję w Polsacie Cyfrowym, jak najlepiej zamówić taką telewizję, tak żeby skorzystać z oferty smart dom?

Pozdrawiam,
Radek

Smart Dom - podnoszenie Wartości Abonamentu

: 12 lut 2015, o 16:38
autor: krystian210177
Witam
Chciałbym skorzystać z oferty Smart Dom - Telewizja Cyfrowego Polsatu+Internet. Posiadam obecnie Abonament w Plusie o wartości 29.90 (umowa przeszła na czas nieokreślony, oferta tylko SIM). Czy podnosząc obecnie abonament do wartości 39.90 w ofercie Tylko SIM , będę spełniał warunki do skorzystania z promocji ? Czy umowa będzie traktowana jako zawarta po 30 września 2014 ? Regulamin oferty Smart Dom mówi, że abonament 39.90 w opcji tylko SIM jest tu wystarczający.
Dziękuję za odpowiedź.

Re: Program SmartDom

: 19 lut 2015, o 19:41
autor: Maluda2013
Witam,
Posiadam abonament na telefon w wysokości 99,90 i na internet w wysokości 59,90. Skorzystałam z usługi smartdom i posiadam abonament na telewizję w wysokości 99,90 ( płacę 49,95- 50% zniżki). Chciałbym się dowiedzieć czy mogłabym, gdy skończy mi się umowa na telefon lub internet ( zawarte w tym samym czasie) przedłużyć jedną z tych usług z rabatem 50%??

Re: Program SmartDom

: 25 lut 2015, o 11:37
autor: KoD997
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów :)

Ostatnio skorzystałem z Oferty SmartDom, usługą podstawową jest u mnie Cyfrowy Polsat w abonamencie 59,90 który mam już od dawna, bo od 2012 roku. Jako drugą usługę wybrałem telefon który przeniosłem z Play w abonamencie 70 zł (35zł ze zniżką) wraz ze smarfonem za 3 zł, trzecia usługa to internet za 1 zł wraz z tabletem za 20zł miesięcznie.

Naczytałem się w internecie mnóstwa negatywnych opinii i teraz się zastanawiam, czy naprawdę jest możliwość, że Plus leci sobie z nami w kulki i mimo, że w salonie pani powiedziała że spełniam warunki promocji, to tak naprawdę nie spełniam i będę płacił horrendalne rachunki? Na chłopski rozum, spełniam wszystkie warunki, nawet gdybym pierwszą usługę, czyli telewizję, miał 10 zł tańszą. Ale czy aby na pewno?

Najchętniej wysłuchałbym opinii kogoś, kto ma już SmartDom i pewne doświadczenia z tym związane.

Re: Program SmartDom

: 26 lut 2015, o 23:38
autor: luzak
KoD997 pisze:Witam serdecznie wszystkich forumowiczów :)

Ostatnio skorzystałem z Oferty SmartDom, usługą podstawową jest u mnie Cyfrowy Polsat w abonamencie 59,90 który mam już od dawna, bo od 2012 roku. Jako drugą usługę wybrałem telefon który przeniosłem z Play w abonamencie 70 zł (35zł ze zniżką) wraz ze smarfonem za 3 zł, trzecia usługa to internet za 1 zł wraz z tabletem za 20zł miesięcznie.

Naczytałem się w internecie mnóstwa negatywnych opinii i teraz się zastanawiam, czy naprawdę jest możliwość, że Plus leci sobie z nami w kulki i mimo, że w salonie pani powiedziała że spełniam warunki promocji, to tak naprawdę nie spełniam i będę płacił horrendalne rachunki? Na chłopski rozum, spełniam wszystkie warunki, nawet gdybym pierwszą usługę, czyli telewizję, miał 10 zł tańszą. Ale czy aby na pewno?

Najchętniej wysłuchałbym opinii kogoś, kto ma już SmartDom i pewne doświadczenia z tym związane.
bez obaw, wszystko powinno być bez problemu. Osobiście korzystam, na wszelki wypadek sprawdzaj fakturę a jeśli się coś nie zgadza pisz reklamacje - pamiętaj pisząc reklamacje dajesz prace :)

Re: Program SmartDom

: 2 mar 2015, o 10:49
autor: ilona.kierepka
Witam,
Posiadam w Plusie:
- Internet mobilny LTE z abo 59,90 od ok roku
- mix 60 zł (dodatkowo pakiety doładowań kwotowych po 60 zł na każde doładowanie) - umowa była przedłużana w grudniu 2013 r.

Jeśli teraz zawrę umowę na tv w cyfrowym Polsacie na kwotę około 70 zł, to czy otrzymam tę usługę z rabatem 50% ?

Re: Program SmartDom

: 2 mar 2015, o 11:17
autor: KoD997
Tak, przy czym usługą uprawniającą będzie internet. Z tego co się orientuję, mix nie ma żadnego znaczenia w SmartDomie.

Re: Program SmartDom

: 29 mar 2015, o 11:53
autor: KoD997
Jako że mam już SmartDom od jakiegoś czasu, postanowiłem że podzielę się swoimi wrażeniami.
U mnie usługą podstawową był Cyfrowy Polsat w abonamencie za 59,90 zł umowa zawiązana jeszcze w 2012 roku. Ponad miesiąc temu przeniosłem numer z Play w abonament za 69,90 zł i dostałem rabat w wysokości 50% na ten numer i smartfona za 3 zł :) Do tego wziąłem sobie tablet za 20zł miesięcznie przez 3 lata i internet do niego za złotówkę. A i jeszcze na telefon dostałem 3 miesiące rabatu 100%, za przeniesienie numeru :)

Pierwsza faktura była z błędem, za internet policzyli nie 38,90 zł rabatu tylko 50% rabatu. Napisałem do działu obsługi klienta, oni to przesłali do działu reklamacji i na drugiej fakturze już nadpłata była odliczona i za internet jest już rabat kwotowy, a nie procentowy.

Poza tym małym incydentem wszystko wydaje się być w porządku, więc chyba mogę śmiało polecić SmartDom, ale dla bezpieczeństwa lepiej mieć te 10zł droższą usługę podstawową niż minimalna. Zawsze to dodatkowe bezpieczeństwo że nie zabraknie paru złotych do promocji ;)

A i zdaję sobie sprawę, że Cyfrowy Polsat będę musiał przedłużyć bo inaczej stracę zniżki, to dosyć oczywista sprawa ;)

Re: Program SmartDom

: 7 kwie 2015, o 21:37
autor: asotek
Moją pierwszą usługą jest mix za 50 zł . Dodatkową jest cyfrowy polsat z rabatem 50% i rzeczywiście pocztą wysyłają rachunek na pełną kwotę - ale polecam logować się na icok - gdzie można opłacić i widnieje rzeczywista kwota do zapłaty oczywiście która już uwzględnia rabat .

Ogólnie cały ten smartdom to naprawdę świetna oferta . Polecam

Re: Program SmartDom

: 24 kwie 2015, o 23:53
autor: Astos
Witam. Mam pytanie. Chciałbym przenieść nr do plusa. Aktualnie mam CP do sierpnia. Jeżeli wziąłbym usługę smart dom 50% taniej w abonamencie, to jeżeli nie przedłużę umowy z CP, a ona się już skończy, będę płacił 100% abonamentu czy 50% ?
Liczę na szybką odpowiedz.
Pozdrawiam.

Re: Program SmartDom

: 25 kwie 2015, o 07:56
autor: habish
100%

Re: Program SmartDom

: 18 maja 2015, o 16:03
autor: grz3slaw
Trzecią usługę można zamówić jedynie w salonie czy również przez internet (internet lte mobilny)?
Umowa na drugą usługę została podpisana 9 maja - czas na złożenie zamówienia mam do 19 maja, tak?

Program SmartDom - ceny

: 5 cze 2015, o 21:51
autor: Grzegor1922
Witam.

Chciałbym wziąć mixa w Plusie za 50/60 zł i mam kilka pytań:

1. Posiadam telewizję w CP i płacę 39.90 gdy wezmę mixa czy rachunek za telewizję mi się obniży czy potrzebuję dobrać kolejny pakiet / przedłużyć umowę?

2. Ile wziąć pieniędzy do salonu nie posiadam karty w Plusie? Przyjmując, że wezmę telefon w najniższej cenie i doładowania 50/60 zł.

3. Cena telefonów w salonie doładowania 50/60 mix elastyczny:

- Lumia 640 LTE
- Lumia 535
- Xperia E4G
- LG Leon 4G

Re: Program SmartDom

: 8 cze 2015, o 17:46
autor: bramowicz1
Witam. Posiadam uslugę internet LTE bez limitu w najwyższej taryfie, w salonie zostalem poinformowany, że moge skorzystać z SmartDom. 50% zniżki w tym przeniesienie telefonu co daje -10 zł, pierwsze 3 miesiące 100% zniżki. Wszystko ładnie pięknie, jest tylko jeden haczyk w umowie, pierwsze dwie faktury mogą przyjść bez zniżek 100% płatne, jesli i trzecia usługę należy reklamować. Sprzedawca szczerze wyznał, że coraz cześciej są reklamacje w związku z tym punktem w umowie a więc są naliczane normalne opłaty. Miał już ktoś z forumowiczów z tym problem? Zaryzykować i podpisać umowę? Proszę o poradę doświadczonych tym punktem (klauzulą).

Re: Program SmartDom

: 3 lip 2015, o 17:49
autor: Koloryzowanie
Witam,
jako, że jestem "szczęśliwą" posiadaczką pakietu SmartDOM, pragnę z całego serca podzielić się moim "mega zadowoleniem" z tego bardzo przejrzystego pakietu. Otóż w jednym dniu podpisałam trzy umowy: 1 telefon abonament za 59,90; 2 internet za 1zł, ponieważ bez modemu; 3 telewizja Cyfrowy Polsat pakiet za 89,90. Pani Agnieszka z salonu Plus z GeminiPark w Tarnowie poinformowała mnie, że podstawą będzie telefon za 59,90 zł + 50% telewizji 89,90 + 1 zł internet, jakież było moje zdziwienie jak przyszedł rachunek po 6 miesiącach za darmo telewizji na kwotę 89,90zł! Została sporządzona reklamacja w Cyfrowym Polsacie w Galerii Rondo w Bochni przez Pana, który nawet nie raczył dać mi kopii reklamacji. Reklamacja została odrzucona, ponieważ jeżeli w jednym dniu podpisywane są umowy na trzy usługi to podstawą jest najdroższa z nich! Ja o tym nie wiedziałam, czyt. nie zostałam poinformowana przez niedoszkolonych pracowników Plusa, jeżeli posiadałabym taką informację nie zgodziłabym się na ten twór krętaczy i oszustów. I teraz przez swoją niewiedzę i niedouczonych pracowników firmy Polkomtel czuję się oszukana i za nie swoje błędy będę bulić jak za woły za cały pakiet, dodatkowo bez możliwości oglądania meczów żużlowych, bo Cyfrowy Polsat ich nie posiada. DLATEGO JESTEM MEGA NIEZADOWOLONA Z TEGO KŁAMLIWEGO STUPIDDOMU I NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ AŻ SKOŃCZĄ SIĘ UMOWY I WYKRĘCĘ SIĘ Z TEGO MAŁO ŚMIESZNEGO CYRKU.


NIE POLECAM!