Strona 1 z 1

Zapytanie o Promocje 2 miesiące HBO GO

: 16 mar 2019, o 00:17
autor: kala73
Witam,czy jeśli uruchomiłem ofertę plusa która dostałem w wiadomości sms 60 dni bez opłat HBO GO ,to czy przed zakończeniem okresu tych 2 miesięcy będę mógł wyłączyć usługę ,bo na razie nie widzę takiej opcji.

Re: Zapytanie o Promocje 2 miesiące HBO GO

: 18 maja 2019, o 21:38
autor: largo
kala73 pisze:Witam,czy jeśli uruchomiłem ofertę plusa która dostałem w wiadomości sms 60 dni bez opłat HBO GO ,to czy przed zakończeniem okresu tych 2 miesięcy będę mógł wyłączyć usługę ,bo na razie nie widzę takiej opcji.
Owszem możesz wyłączyć ofertę zgodnie z regulaminem.

Re: Zapytanie o Promocje 2 miesiące HBO GO

: 26 maja 2019, o 14:05
autor: iknow
Witam, mam pytanie, wysyłam SMS aby aktywować hbo go ale wraca mi SMS że niedostępny dla obecnej taryfy...wtf. mam abonament. To dla jakich taryf jest dostępny??

Re: Zapytanie o Promocje 2 miesiące HBO GO

: 26 maja 2019, o 14:06
autor: largo
iknow pisze:Witam, mam pytanie, wysyłam SMS aby aktywować hbo go ale wraca mi SMS że niedostępny dla obecnej taryfy...wtf. mam abonament. To dla jakich taryf jest dostępny??
Sprawdz w regulaminie.

Re: Zapytanie o Promocje 2 miesiące HBO GO

: 11 wrz 2019, o 20:37
autor: mkey
Czy jeśli aneksuję umowę to mam prawo do skorzystania z promocji na HBO pomimo skorzystania z promocji przy zawieraniu umowy?

Re: Zapytanie o Promocje 2 miesiące HBO GO

: 1 gru 2019, o 21:05
autor: daniel_reds
Jest możliwość dobrania internetu mobilnego w smartDom, ale z laptopem? W sklepie online po zaznaczeniu opcji "smartDom" są tylko modemy do wyboru.