Strona 1 z 1

Zapytanie o Promocje 2 miesiące HBO GO

PostNapisane: 15 mar 2019, o 23:17
przez kala73
Witam,czy jeśli uruchomiłem ofertę plusa która dostałem w wiadomości sms 60 dni bez opłat HBO GO ,to czy przed zakończeniem okresu tych 2 miesięcy będę mógł wyłączyć usługę ,bo na razie nie widzę takiej opcji.

Re: Zapytanie o Promocje 2 miesiące HBO GO

PostNapisane: 18 maja 2019, o 20:38
przez largo
kala73 napisał(a):Witam,czy jeśli uruchomiłem ofertę plusa która dostałem w wiadomości sms 60 dni bez opłat HBO GO ,to czy przed zakończeniem okresu tych 2 miesięcy będę mógł wyłączyć usługę ,bo na razie nie widzę takiej opcji.


Owszem możesz wyłączyć ofertę zgodnie z regulaminem.

Re: Zapytanie o Promocje 2 miesiące HBO GO

PostNapisane: 26 maja 2019, o 13:05
przez iknow
Witam, mam pytanie, wysyłam SMS aby aktywować hbo go ale wraca mi SMS że niedostępny dla obecnej taryfy...wtf. mam abonament. To dla jakich taryf jest dostępny??

Re: Zapytanie o Promocje 2 miesiące HBO GO

PostNapisane: 26 maja 2019, o 13:06
przez largo
iknow napisał(a):Witam, mam pytanie, wysyłam SMS aby aktywować hbo go ale wraca mi SMS że niedostępny dla obecnej taryfy...wtf. mam abonament. To dla jakich taryf jest dostępny??


Sprawdz w regulaminie.

Re: Zapytanie o Promocje 2 miesiące HBO GO

PostNapisane: 11 wrz 2019, o 19:37
przez mkey
Czy jeśli aneksuję umowę to mam prawo do skorzystania z promocji na HBO pomimo skorzystania z promocji przy zawieraniu umowy?

Re: Zapytanie o Promocje 2 miesiące HBO GO

PostNapisane: 1 gru 2019, o 20:05
przez daniel_reds
Jest możliwość dobrania internetu mobilnego w smartDom, ale z laptopem? W sklepie online po zaznaczeniu opcji "smartDom" są tylko modemy do wyboru.