Teraz jest 11 gru 2018, o 00:01

Zostaw Kontakt





Oszukany przez konsultanta

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
Offline
Avatar użytkownika

maclin

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 11 lis 2011, o 23:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: do usług bis
  • Model telefonu: c7

Oszukany przez konsultanta

Post11 lis 2011, o 23:34

Witam. Spotkała mnie taka niemiła sytuacja, gdy podpisując umowę z konsultantem na abonament 99 zł nie poinformował mnie, że dorzuca mi pakiet 20 zł za internet non-stop, czy coś tam i faktycznie mam do zapłaty 120 zł, a nie 99 zł. Składałem już reklamację. Pan, który ją przyjmował rozpatrzył ją negatywnie, napisałem do pani/pana prezes departamentu z odwołaniem, ale do dziś nie dostałem odpowiedzi, a było to dosyć dawno. Już i nie wiem co robić? W dzisiejszych czasach 20 zł to dużo dla człowieka. Może macie jakieś pomysły?
Offline
Avatar użytkownika

vod

Moderator

  • Posty: 1062
  • Dołączył(a): 24 lut 2009, o 19:48
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Firmowa
  • Model telefonu: HTC,Galaxy Note3

Re: Oszukany przez konsultanta

Post12 lis 2011, o 10:26

Wiele razy już informowaliśmy że mimo wszelkich zapewnień konsultantów należy dokładnie i wnikliwie czytać umowy zanim je podpiszemy.
Jeżeli był w niej taki zapis o pakiecie który będziesz miał włączony na cały czas trwania umowy i podpisałeś ją to nic nie zrobisz.
Sprawdź dokładnie umowę,może jest to pakiet który możesz wyłączyć w trakcie jej trwania.
""... życie upiornym oddechem pluskiew
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."

http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
Offline

Pit

V.I.P.

  • Posty: 24
  • Dołączył(a): 12 lis 2011, o 10:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Back Office II
  • Model telefonu: Nokia E72

Re: Oszukany przez konsultanta

Post12 lis 2011, o 11:53

vod napisał(a):Sprawdź dokładnie umowę,może jest to pakiet który możesz wyłączyć w trakcie jej trwania.


W taryfach dla osób indywidualnych nie występuje taryfa, która opiewa na 99,90 zł a do niej doliczany jest dodatkowy (przymusowy) płatny pakiet internetowy. Dopiero promocja "Oswajacz Internetowy" w tym przypadku z abonamentem 119,90 ma wliczoną usługę o której mowa.

Wniosek z tego taki: Sprawdź na umowie, jaką konkretnie masz włączona promocję. Jeśli "Do Usług" to będziesz mógł wyłączyć pakiet, jeśli "Oswajacz Internetowy" to niestety nie będzie takiej możliwości.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

maclin

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 11 lis 2011, o 23:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: do usług bis
  • Model telefonu: c7

Re: Oszukany przez konsultanta

Post12 lis 2011, o 14:01

mam "do usług ... " ale napisano mi ze nie moge tego wyłączyć
Offline

Pit

V.I.P.

  • Posty: 24
  • Dołączył(a): 12 lis 2011, o 10:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Back Office II
  • Model telefonu: Nokia E72

Re: Oszukany przez konsultanta

Post12 lis 2011, o 14:35

Ciężko do końca ocenić sytuację, gdy nie mam przed sobą odpowiedzi z departamentu reklamacji oraz samej umowy. Według mojej wiedzy tak jak pisałem wyżej, istnieje możliwość wyłączenia dodatkowego pakietu internetowego.

Rozumiem, że był wystosowany z Pana strony kontakt do DOK.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

maclin

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 11 lis 2011, o 23:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: do usług bis
  • Model telefonu: c7

Re: Oszukany przez konsultanta

Post12 lis 2011, o 15:12

Oczywiście , że tak może podam jak wygląda moja umowa

"
Opłata aktywacyjna za 1 kartę SIM 24,99 pln (z Vat)

Pakiet taryfowy : Do Usług bis 99,90
taryfa/promocyjna plan cenowy :

Promocja : Sat Mon bis internet post ind D (DUS_01D)
Przydzielony nr. tel. ......

żadnej zmiance o oswajaczu internetowym , zdaje mi sie ze powinno to pisać w lini " taryfa/promocja plan cenowy " ale tego nie ma , jest puste miejsce , chyba ze sie myle , mogę zrobic skana umowy .
Offline

Pit

V.I.P.

  • Posty: 24
  • Dołączył(a): 12 lis 2011, o 10:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Back Office II
  • Model telefonu: Nokia E72

Re: Oszukany przez konsultanta

Post12 lis 2011, o 16:21

Promocja : Sat Mon bis internet post ind D (DUS_01D)


I wszystko jasne :-/

Niestety odsłona tej promocji charakteryzuje się dodatkowo płatnym 2GB pakietem internetowym.

Ehhh ... O rzetelności konsultantów telefonicznych, przygotowujących umowy, można by kilka grubych książek napisać :-( a dział reklamacji zawsze w odpowiedzi powoła się na podpisaną umowę oraz dołączony regulamin.

Jeśli złożyłeś odwołanie do dyrektora departamentu reklamacji, to nie jestem do końca pewny ale najprawdopodobniej jej aktualny status możesz sprawdzić poprzez kontakt z DOK.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

maclin

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 11 lis 2011, o 23:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: do usług bis
  • Model telefonu: c7

Re: Oszukany przez konsultanta

Post12 lis 2011, o 17:34

Najwyżej jeszcze przejdę się do konsultanta tego i powiem zeby on to wszystko załatwiał bo mu urwe łeb w najgorszym przypadku . Jak nabroił to niech teraz naprawia
Offline
Avatar użytkownika

eciu

V.I.P.

  • Posty: 81
  • Dołączył(a): 26 paź 2009, o 14:55
  • Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: bez limitu
  • Model telefonu: Lg G4

Re: Oszukany przez konsultanta

Post14 lis 2011, o 11:37

Problem rozchodzi też również o cenę aparatu, która w przypadku z pakietem internetowym jest niższa.
Pozostaje Tobie walka i ponowna reklamacja z prośbą odsłuchania rozmowy handlowej pomiędzy Tobą a konsultantem i w przyszłości korzystać z miejscowego POS zawsze to może mniej wygodne, ale przynajmniej nie dorzucają wbrew klientom pakietów
Offline
Avatar użytkownika

omega16

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 6 lis 2018, o 20:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Oszukany przez konsultanta

Post6 lis 2018, o 20:53

eciu napisał(a):Problem rozchodzi też również o cenę aparatu, która w przypadku z pakietem internetowym jest niższa.
Pozostaje Tobie walka i ponowna reklamacja z prośbą odsłuchania rozmowy handlowej pomiędzy Tobą a konsultantem i w przyszłości korzystać z miejscowego POS zawsze to może mniej wygodne, ale przynajmniej nie dorzucają wbrew klientom pakietów


Odkopię temat, ale nie masz racji. Zostałem oszukany w punkcie stacjonarnym przez samego kierownika punktu.

W tamtym roku przedłużałem umowę abonamentową 6 miesięcy szybciej biorąc do tego telefon na raty. Według informacji udzielonych od konsultanta mogłem podpisać umowę na 24 miesiące i wziąć telefon na 24 raty, ale bardziej korzystne było wzięcie umowy na 24 miesiące, a telefonu na 36 rat (cena telefonu wychodziła wtedy niższa po zsumowaniu rat). Ucieszony świetną promocją oczywiście wziąłem 24 miesiące umowy i 36 rat na spłatę telefonu.

Z racji, że podpisałem umowę 6 miesięcy szybciej powinienem mieć w sumie 30 miesięcy umowy, 36 rat za telefon. Dzisiaj przeglądając papiery i dzwoniąc na BOK, dowiedziałem się, że moja umowa zawarta jest na 42 miesiące i 36 rat. Logicznie myśląc konsultant wprowadził mnie w błąd oferując 24(+6) miesięcy abonamentu i 36 rat wciskając mi 36(+6) miesięcy abonamentu i 36 rat. Zostałem jawnie zrobiony w balona na całe 12 miesięcy trwania umowy.

I z tego co wiem to nawet nic nie mogę zrobić, kierownik punktu nabił sobie parę punktów do premii moim kosztem, a przecież "wiedział Pan co Pan podpisywał".

Kierownik sobie dozbierał do premii, a ja pożegnam się z siecią tuż po zakończeniu trwania umowy. Byłem od wielu lat zadowolony z usług, zadowolony z sieci, natomiast po takim incydencie robi się bardzo niesmacznie. Tak się traci klientów, a nie zyskuje. Nie pozdrawiam. I może jeszcze zrozumiałbym zwykłego pracownika, albo nowo przyjętą osobę. Ale kierownika? To świadczy o kompetencji całego punktu.

Za ten post autor omega16 otrzymał podziękowanie od
kub002(30 lis 2018, o 16:56)
Offline
Avatar użytkownika

Arkovianin

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 26
  • Dołączył(a): 21 sie 2015, o 20:54
  • Lokalizacja: Łódź
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+abonament
  • Model telefonu: Huawei P20 lite

Re: Oszukany przez konsultanta

Post17 lis 2018, o 11:23

Bo się czyta umowy a nie jak oślepiony wizją dobrego aparatu podpisuje umowy, sieć Plus jest najlepszą siecią w Polsce i nikogo nie oszukuje
Życie bywa nieprzewidywalne
Służę pomocą
Offline
Avatar użytkownika

kub002

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 30 lis 2018, o 15:00
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: pl
  • Model telefonu: samsung

Re: Oszukany przez konsultanta

Post30 lis 2018, o 16:57

omega16 napisał(a):
eciu napisał(a):Problem rozchodzi też również o cenę aparatu, która w przypadku z pakietem internetowym jest niższa.
Pozostaje Tobie walka i ponowna reklamacja z prośbą odsłuchania rozmowy handlowej pomiędzy Tobą a konsultantem i w przyszłości korzystać z miejscowego POS zawsze to może mniej wygodne, ale przynajmniej nie dorzucają wbrew klientom pakietów


Odkopię temat, ale nie masz racji. Zostałem oszukany w punkcie stacjonarnym przez samego kierownika punktu.

W tamtym roku przedłużałem umowę abonamentową 6 miesięcy szybciej biorąc do tego telefon na raty. Według informacji udzielonych od konsultanta mogłem podpisać umowę na 24 miesiące i wziąć telefon na 24 raty, ale bardziej korzystne było wzięcie umowy na 24 miesiące, a telefonu na 36 rat (cena telefonu wychodziła wtedy niższa po zsumowaniu rat). Ucieszony świetną promocją oczywiście wziąłem 24 miesiące umowy i 36 rat na spłatę telefonu.

Z racji, że podpisałem umowę 6 miesięcy szybciej powinienem mieć w sumie 30 miesięcy umowy, 36 rat za telefon. Dzisiaj przeglądając papiery i dzwoniąc na BOK, dowiedziałem się, że moja umowa zawarta jest na 42 miesiące i 36 rat. Logicznie myśląc konsultant wprowadził mnie w błąd oferując 24(+6) miesięcy abonamentu i 36 rat wciskając mi 36(+6) miesięcy abonamentu i 36 rat. Zostałem jawnie zrobiony w balona na całe 12 miesięcy trwania umowy.

I z tego co wiem to nawet nic nie mogę zrobić, kierownik punktu nabił sobie parę punktów do premii moim kosztem, a przecież "wiedział Pan co Pan podpisywał".

Kierownik sobie dozbierał do premii, a ja pożegnam się z siecią tuż po zakończeniu trwania umowy. Byłem od wielu lat zadowolony z usług, zadowolony z sieci, natomiast po takim incydencie robi się bardzo niesmacznie. Tak się traci klientów, a nie zyskuje. Nie pozdrawiam. I może jeszcze zrozumiałbym zwykłego pracownika, albo nowo przyjętą osobę. Ale kierownika? To świadczy o kompetencji całego punktu.



Tak się traci klientów - trzeba się stąd zabierać i na innych forach opisać

Powrót do Abonament, Plany Taryfowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości