Teraz jest 25 cze 2019, o 07:25

Zostaw Kontakt





Negatywnie rozpatrzona reklamacja.

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
Offline
Avatar użytkownika

d.a.r.o.

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 29 gru 2018, o 19:41
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Negatywnie rozpatrzona reklamacja.

Post29 gru 2018, o 20:05

Od września 2018r. jestem użytkownikiem sieci Plus. Po okresie promocyjnym postanowiłem zrezygnować z dodatkowych usług; czasoumilacz, IPLA, serwis wyświetlacza oraz ochrona internetu. Wysłałem smsy o treściach podanych w umowie na nry, zawarte w tejże. Otrzymałem smsy zwrotne z potwierdzeniem dezaktywacji usług.
Jakież było moje zdziwienie graniczące ze złością, kiedy na otrzymanej fakturze widniała opłata za IPLĘ. Postanowiłem wyjaśnić to w salonie Plusa. Pracownik salonu napisał reklamację i dezaktywował czynne usługi.
W dniu dzisiejszym (29.12) otrzymałem pisemne rozpatrzenie mojej reklamacji. Dobrze, że siedziałem w momencie czytania, ponieważ odpowiedź jest NEGATYWNA. Co więcej, usługa IPLA nadal jest aktywna.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy, ponieważ w odpowiedzi na moją reklamację jest napisane, że: "droga postępowania reklamacyjnego została wyczerpana".
W tym momencie moja złość miesza się z poczuciem bezsilności.
Offline
Avatar użytkownika

largo

Szalony PlusManiak

  • Posty: 307
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 20 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: mate 20

Re: Negatywnie rozpatrzona reklamacja.

Post29 gru 2018, o 21:59

W tym momencie Plus odrzuca twoje argumenty - moja rada reklamacje lepiej napisać samemu może nie fachowo ale z doświadczenia to bardziej przechodzi niż bzdury które pracownicy wypisują.

Możesz złożyć jeszcze jedną reklamacje na aktywny pakiet pomimo dezaktywacji dwukrotnej i podczepić wcześniejsze naliczenie opłat za usługi które wyłączyłeś wyliczając kwotę jaką oczekujesz przy rozpatrzeniu wniosku.
Niby ta sama reklamacja a zarazem inna ;)
Offline
Avatar użytkownika

NinaJaka

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 20 cze 2018, o 19:31
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus.40
  • Model telefonu: Huawei

Re: Negatywnie rozpatrzona reklamacja.

Post22 sty 2019, o 17:58

Napisz ponowną reklamację i opisz wszystko dokładnie tak jak tu

Powrót do Abonament, Plany Taryfowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości