Teraz jest 27 cze 2019, o 11:46

Zostaw Kontakt





Odstapienie od umwy - Utrata numeru przy konwersji.

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
Offline
Avatar użytkownika

PawelB

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 24 maja 2019, o 16:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Rodzina

Odstapienie od umwy - Utrata numeru przy konwersji.

Post24 maja 2019, o 17:07

Witam,
Spotkała mnie bardzo nie miła sytuacja.
24-29 Kwietnia zamowilem abonament Rodzinny konwersja 2 numerow z Play na kartę(z telefonami Xaomi Redmi Note7 4/64GB) i jeden Prepaid Plus sama karta.
Przed majówką przyjechal kurier dostarczył mi 1 telefon wraz z kartą byłem zdziwiony że nie ma drugiego ale kurier zapewnił mnie, że to normalne i tak jest przyjedzie drugi kurier. 2 Maja dostałem SMSa od firmy TNT (poprzednio nie było smsa z nr przesyłki itd tylko zadzwonił do mnie kurier z informacja, że będzie za godzinkę). Nie byłem pewny czy to sms poprzedniej przesyłki? Zadzwoniłem pod numer w SMS aby sie dowiedzieć co to jest... jednak infolinia była nieczynna.
Pomyślałem więc że pewnie to z pierwszej przesyłki i tak kurier dzowni do mnie - oczywiste.

Po majówce nawiązałem kontakt z infolinią z pytaniem co się dzieje z moją przesyłką dostałem odpowiedz - ANULOWANA, trzeba ponowić. Pani z BOK nie mogła, dział handlowy nie mógł, sklep internetowy też nie.
Tak więc trafilem do działu z nr. 800060666, aby wszsytko przyspieszyć doradzono mi aby faktycznie anulować kuriera i jeszcze raz zamowic to samo żeby było szybciej. Tak też zorbilismy, rozmowa z konsultantem była miła i wydawało sie mi iż wie on o mojej przesyłce wszsytko więc poprosiłem aby w tym Xaomi zminić kolor na niebieski jesli jest to mozliwe - oczywiscie i zamowinie poszlo.

7 Maja zadzownil kurier dostałem 3 numer z Plus Prepaid do Plus Rodzina, tak samo kurier dzwonił.
9 Maja dostałem Xaomi Redmi 7 2/16GB niestety zorientowalem sie po podpisaniu umowy.
Zadzwoniłem pod 800060666 i mowie ze chyba sie nie dogadalismy bo to nie ten telefon.... no zdaża się prawda?
Ja nie powiedzialem dokładnie, który konsultant nie pytał dokładnie jaki i nie podsumował nowego zamowienia.
Rozwiazaniem na tą sytuacje było takie "Panie Pawle, prosze odstapic od umowy a my wyslemy poprawny telefon jak tylko się zaksięguje przesyłka pan Daniel będzie wszytko monitorować" Tak więc zrobiłem.

Oszczędzając historii co było dalej wczoraj czyli 23 Maja (bo nie moznabyło ponowić przesyłki, był jakiś błąd) dowiedzialem się że numer trafil do sieci Play i trzeba go aktywować, sieć Play nie widzi tego numeru i nie mozna go przypisać nawet ręcznie.
Po rozmowie z Panem z BOK ktora trwala 55min dowiedzialem się że tak działa prawo telekomunikacjne i że sam sobie jestem winny i porównał sytuacje do tego " Gdyby pan jechał samochodem i ktoś się położył na drodze i pan by tę sobę przejechał to nieznałby pan konsekwencji?" - zatkało mnie...

Generalnie, to uważam, że to troche nie tak...i nie miło jest jeszcze tak traktować waszego klienta upłynął miesiąc płace fakture za 2 już numery jeden straciłem, miał dużą wartość ze wzgledu na poświadczenia SMS i 2FactorAuth + no wiadomo numer...
Jeżeli dogadauję się z waszym konsultantem co mam zrobić a on mi mówi, że jak tylko przyjdzie przesyłka to wyslą mi dobry telefon to conajmniej uważam to za prawdę i że się dogadaliśmy, numer bedzie gdzies zachowany przeniesiony - nie wiem ja sie nie musze na tym znac co dokładnie bo przecież ustaliłem z wami:
1 Odstąpienie
2 Zaksiegowanie odstąpienia
3 Kontakt
4 Ponowna przsyłka
To zostało ustalone telefonicznie.

Czy jest jakis sposób aby porozmawiać z osobą kompetentną, która mi wyjasni jak jeden konsultan ustala ze mną proces postępowania a inny zwala na mnie wine za wszystko oraz to gdzie jest moj nr telefonu???
Offline
Avatar użytkownika

largo

Szalony PlusManiak

  • Posty: 309
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 20 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: mate 20

Re: Odstapienie od umwy - Utrata numeru przy konwersji.

Post16 cze 2019, o 15:45

Przy zamówieniach przez telefon najlepszym zabezpieczeniem jest nagrywanie rozmów do celów własnych.
Jeżeli masz jakieś problemy odwołaj się i złóż reklamację ze wskazaniem dnia i godziny rozmowy oraz z jakiego numeru była prowadzona rozmowa oraz wnioskuj o jej odsłuchanie wraz z poniesionymi stratami wnioskuj o rekompensatę

Powrót do Abonament, Plany Taryfowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości