źle włączone usługi po aneksie umowy

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
kubienias
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 25 cze 2019, o 09:55

źle włączone usługi po aneksie umowy

Post autor: kubienias »

Dzień dobry.
w maju podpisałem nową umowę przejście z taryfy rodzinnej 3 numery, na taryfę duet 2 numery i jeden do wyłączenia. Od 5 czerwca miała obowiązywać nowa taryfa, w międzyczasie odebrałem kilka telefonów od działu utrzymania, aby zostawic numer. 8 czerwca dzwoniłem na państwa infolinie żeby potwierdzić,że wszystko na koncie jest dobrze włąćzone ponieważ w aplikacji mobilnej pojawiają sie koszty połączeń i nie widac 120 minut na połączenia w UE. Zostałem zapewniony, że wszystko jest ok i nieraz jest opóźnienie w aplikacji. 20 czerwca na numerze dodatkowym internet przestał działać. Po telefonie na infolinie okazało się ,że współdzielenie nie zostało włączone na numerze dodatkowym a jest włączone na numerze do wyłączenia i Pani konsultant stwierdziła, że to jest zgodne z regulaminem i tak ma być, przez ok 30 minut rozmowy nie udało mi sie jej przekonać,że to nie tak miało być. Dopiero mój drugi telefon tego dnia (20 czerwiec ) do innego konsultanta spowodował napisanie notatki do działu technicznego o właściwe włączenie usługi. miałem czekać do 72 godzin na włąćzenie mimo, że usługa miała być włączona 5 czerwca . w poniedziałek 24 czerwca byłem w punkcie Plusa konsultat zdzwonił do działu technicznego i otrzymał odpowiedź, że jest to włączane w kolejności zgłoszenia i nadal nic. we wtorek 25 czerwiec ponownie dzwoniłem na infolinie uzyskałem info,że żadnych zgłoszeń nie ma więć zostało napisane kolejne ale nie wiadomo kiedy zostanie to wyprostowane, czyli mija 5 doba, 3 telefony, jedna wizyta w punkcie i nadal nic. Mija 3 tygodnie obowiązywania umowy a ja nadal nie mogę korzystać z tego za co płacę. Najchętniej zmieniłbym operatora, bo to brak szacunku dla klienta. Prosze o pomoc.
ODPOWIEDZ