Przedłużenie umowy

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
przemty
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 gru 2011, o 18:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: przemty »

Witam.

Do 31.01.2012 roku mam czas na przedłużenie umowy, ale już teraz powoli rozglądam się za nowymi propozycjami przedłużenia (w sieci jestem już 4 rok).
Obecnie posiadam abonament 55 zł.
Dziś wysłałem zgłoszenie z prośbą o kontakt konsultanta odnośnie przedłużenia umowy.
Pani przedstawiła mi następującą ofertę z telefonem HTC Wildfire S:
- umowa na 24 miesiące, abonament 59,90 zł.
- 200 minut do wszystkich
- nielimitowane połączenia z 5 numerami
- pakiet 500 MB (Non Stop) za dodatkową opłatą 10 zł czyli w sumie abonament za 69,90 zł.
- telefon za 99 zł.

Przejrzałem oferty dla nowych klientów i nic ciekawego mi nie zaproponowano.
Jakie jest Wasze zdanie odnośnie tej oferty?
Czy w salonie to samo mi zaproponują?
aab
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 16 gru 2011, o 23:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: aab »

Zeby bylo ciekawiej to nowy klient otrzymuje ten telefon za 19zl zgodnie z informacja na stronie plus-a. Do tego dochodzi jeszcze koszt aktywacji ale to i tak jest taniej. W salonie tez zaproponuja Ci 99zł. Ogólnie bardzo słaba oferta w porównaniu do tego co było wcześniej (np. 50% rabat na abonament).

Ktos sie orientuje czy jak sie zlozy wypowiedzenie (z przejsciem na simplus) i w miedzyczasie pojawia sie jakies nowe promocje to mozna wycofac wypowiedzenie bez konsekwencji?
Awatar użytkownika
rawsky
Szalony PlusManiak
Posty: 384
Rejestracja: 18 gru 2009, o 18:04
Lokalizacja: Białystok

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: rawsky »

aab pisze:Zeby bylo ciekawiej to nowy klient otrzymuje ten telefon za 19zl zgodnie z informacja na stronie plus-a. Do tego dochodzi jeszcze koszt aktywacji ale to i tak jest taniej. W salonie tez zaproponuja Ci 99zł. Ogólnie bardzo słaba oferta w porównaniu do tego co było wcześniej (np. 50% rabat na abonament).

Ktos sie orientuje czy jak sie zlozy wypowiedzenie (z przejsciem na simplus) i w miedzyczasie pojawia sie jakies nowe promocje to mozna wycofac wypowiedzenie bez konsekwencji?
Rabat 50% był w ofercie ANU 12mcy w taryfach Godziny ( bez telefonu ).

W okresie wypowiedzenia można wycofać rezygnacje podpisując umowę w obowiązujących promocjach lub w ofercie przedłużeniowej przygotowanej ,,indywidualnie".

P.S.
aab używaj Polskich liter.
felcior
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 15 lis 2011, o 00:50
Lokalizacja: miasto stumostów

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: felcior »

rawsky pisze: P.S.
aab używaj Polskich liter.
P.S.
polskich
null
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sl@w_es »

felcior pisze:
rawsky pisze: P.S.
aab używaj Polskich liter.
P.S.
polskich
Odbiegnę od tematu, ale muszę jakoś podkreślić ten fakt; miło widzieć, że i "zwykłym" Użytkownikom PF również zależy na poprawnej pisowni, co niestety, często się nie zdarza. :-D W imieniu całego gremium DZIĘKUJĘ.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
przemty
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 16 gru 2011, o 18:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: przemty »

aab pisze:Zeby bylo ciekawiej to nowy klient otrzymuje ten telefon za 19zl zgodnie z informacja na stronie plus-a. Do tego dochodzi jeszcze koszt aktywacji ale to i tak jest taniej.
Właśnie podczas rozmowy z konsultantką sprawdzałem jednocześnie na stronie Plusa co dają nowym klientom i wyszło mi, że dostają oni te same pakiety i minuty co "stały klient" jedynie cen telefonów nie sprawdzałem. Jak powiedziałem Pani o tym i że muszę się zastanowić nad tą "ofertą" to powiedziała mi, że ja jako stały klient mam przecież tańsze telefony od nowych klientów i zapytała nad czym chcę się tu jeszcze zastanawiać - w domyśle miało to brzmieć w moim odczuciu "przecież to taka super oferta nie ma sie nad czym zastanawiać" :lol:
felcior
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 15 lis 2011, o 00:50
Lokalizacja: miasto stumostów

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: felcior »

przemty,
polecam przeczytać moją (najdłuższą) wypowiedź w temacie http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=42&t=4799&start=15 w pełni rozumiem Twoje niezadowolenie.

Ja ze swojej strony proponuję negocjować zaczynając od e-maila do BOK. Wiedz, że jeśli nie rozmawiasz z Działem Utrzymania Klienta to nie dostaniesz nic więcej niż to co w ulotce (czaaaaaasem jakiś pakiet minut lub sms-ów, ale zawsze tylko do Plusa).

To, że pracownicy "sugerują" korzystność jakiegoś rozwiązania to norma. Trzeba mieć do tego sporo dystansu. Do takiego zdarzenia odnoszę się w liście do BOK pod wskazanym wyżej linkiem.

Z własnego doświadczenia dodam, że musisz wiedzieć czego chcesz w rozmowie z DUK. Postaw warunki, bądź gotów na to, że się nie zgodzą (posiadaj plan B). Komentuj na bieżąco dlaczego uważasz coś za korzystne bądź nie (sprowadza się to do pierwszego zdania niniejszego akapitu).
null
felcior
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 15 lis 2011, o 00:50
Lokalizacja: miasto stumostów

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: felcior »

klasyk, cytat z moich rozmów:

Konsultantka: Świetna oferta prawda?
Ja: Tak, zgadza się. Wygląda naprawdę fajnie.
K: Rozumiem, że jest pan nią zainteresowany!
J: Tak, ale muszę to jeszcze przemyśleć.
K: Nad czym tu się zastanawiać, przecież sam pan powiedział, że to dobra oferta.
J: Wiem, ale chcę to przemyśleć, proszę do mnie zadzwonić za 2 dni.
K: Ale...
J: Przepraszam panią bardzo, czy jest jakiś problem w tym, żebyśmy porozmawiali o tej ofercie za 2 dni?
K: Nie
(do usłyszenia, blablabla)

Jednak nie wziąłem tej oferty, bo w regulaminie coś mi się nie spodobało (już teraz nie pamiętam co dokładnie było nie tak).
null
przemty
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 16 gru 2011, o 18:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: przemty »

felcior czyli mam skrobnąć e-mail do bok@plus.pl i w nim opisać przedstawioną ofertę dla mojego numeru i swoją negatywną opinię na jej temat?
przemty
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 16 gru 2011, o 18:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: przemty »

felcior pisze:klasyk, cytat z moich rozmów:

Konultantka: Świetna oferta prawda?
Ja: Tak, zgadza się. Wygląda naprawdę fajnie.
K: Rozumiem, że jest pan nią zainteresowany!
J: Tak, ale muszę to jeszcze przemyśleć.
K: Nad czym tu się zastanawiać,
Jakbym słyszał swoją wczorajszą rozmowę; oni to chyba mają wyuczoną na pamięć tę gadkę :lol:
felcior
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 15 lis 2011, o 00:50
Lokalizacja: miasto stumostów

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: felcior »

przemty pisze:felcior czyli mam skrobnąć e-mail do bok@plus.pl i w nim opisać przedstawioną ofertę dla mojego numeru i swoją negatywną opinię na jej temat?
Tak, ale merytorycznie. Nie pisz w stylu, ze Ci sie nie podoba oferta "bo jest za droga".

Czepialskich przepraszam za brak poskich znakow diakrytycznych, ale wlasnie jade tramwajem, a jak powszechnie wiadomo tramwaje nie obsluguja polskich znakow ;)
null
przemty
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 16 gru 2011, o 18:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: przemty »

felcior pisze: Tak, ale merytorycznie. Nie pisz w stylu, ze Ci sie nie podoba oferta "bo jest za droga".
Ok, wypunktuję wszystkie moje za i przeciw bardzo merytorycznie ;-)
felcior
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 15 lis 2011, o 00:50
Lokalizacja: miasto stumostów

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: felcior »

przemty pisze:
felcior pisze:klasyk, cytat z moich rozmów:

Konsultantka: Świetna oferta prawda?
Ja: Tak, zgadza się. Wygląda naprawdę fajnie.
K: Rozumiem, że jest pan nią zainteresowany!
J: Tak, ale muszę to jeszcze przemyśleć.
K: Nad czym tu się zastanawiać,
jakbym słyszał swoją wczorajsza rozmowę, oni to chyba mają wyuczoną na pamieć ta gadkę :lol:
Na studiach pracowałem chwilę w telemarketingu (wytrzymałem 2 miesiące). Są gotowe scenariusze:
- jak przedstawiać ofertę,
- czego nie mówić,
- haczyki socjotechniczne i takie tam.

Szkolenia, szkolenia i jeszcze raz szkolenia.

Ja aktualnie mam zablokowany kontakt marketingowy wszystkimi kanałami, ale kiedyś nie miałem. Przedstawiam wypracowany schemat, jak pozbyć się natrętnego konsultanta.

K: dzień dobry, została przygotowana dla pana hiperextracudwona, jedyna na świecie oferta.
J: czego dotyczy?
K: czy mogę ja przedstawić?
J: słucham pana
K: to ja jeszcze muszę poinformować pana, że ta rozmowa dla pana bezpieczeństwa jest nagrywana. Oferta dotyczy...
J: przepraszam bardzo, ale nie wyrażam zgody na nagrywanie
K: ale dlaczego, przecież to dla pana bezpieczeństwa
J: nie wyrażam zgody, bo nie muszę
K: w takim razie muszę się rozłączyć
J: wiem, do widzenia
K: do widzenia
null
przemty
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 16 gru 2011, o 18:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: przemty »

felcior pisze:nie miałem. Przedstawiam wypracowany schemat, jak pozbyć się natrętnego konsultanta.
dobre :lol:
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: luki »

To nie lepiej rozłączyć połączenie skoro nie chcesz rozmawiac? Konsultant i tak zadzwoni jesli jest zgoda na przetw. danych ponownie. Zaoszczedzibym sobie czasu rozłączajac polaczenie niz wdając sie w jakas jałową polemikę. Takie zachowanie świadczy o słomie wystającej z butów. Nie obrazajac nikogo.




sl@w_es: Dokąd się spieszysz stosując bezsensowne skróty? Staraj się nie gubić liter i stosuj polskie znaki diakrytyczne, bo teksty na FORUM to nie SMS-y z komórki. Regulamin PlusForum pkt 10; Edytuj tekst i dokonaj poprawek.
ODPOWIEDZ