Przedłużenie umowy

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
annika
Szalony PlusManiak
Posty: 351
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 14 lis 2011, o 17:31
Lokalizacja: opolskie

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: annika »

przemty pisze:I wszystko fajne, tylko czy tak samo jest jak umowa przejdzie na czas nieokreślony czyli znowu powtórzę przykład. Umowa przechodzi na czas nieokreślony z dniem 1.02.2012. Ok 20.1.2012 składam wypowiedzenie, czyli od początku marca mam rozwiązaną umowę?
Przepisy o okresie wypowiedzenia obowiązują również po zakończeniu się okresu zastrzeżonego umowy i przejściu jej na czas nieokreślony, więc jeżeli masz okres rozliczeniowy pokrywający się z trwaniem miesiąca, to na to by wychodziło (ale wolałabym, aby ci to potwierdził ktoś, kto ma doświadczenie w rozwiązywaniu umów z Plusem ;-) ).
Z tym że nie wiem, jaki masz ten okres rozliczeniowy, w ogóle jakie obowiązują w Plusie, więc trudno mi powiedzieć jak to by było.
przemty pisze:no i gra gitara ;-)
pozostaje jeszcze tylko kwestia dowiedzieć się w BOK co oni odesłali do Departamentu Reklamacji jako reklamację

No właśnie, za dużo korespondencji to niedobrze, prawda?
przemty
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 16 gru 2011, o 18:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: przemty »

annika pisze: No właśnie, za dużo korespondencji to niedobrze, prawda?
Nie, czemu?
Można napisać do BOK e-mail składający się z trzech zdań i nie wiedzieć co z tego wyłuskał BOK i odesłał do reklamacji :-D
gothel
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 27 gru 2011, o 16:23

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: gothel »

Witam.
Dlaczego przy przedłużaniu umowy Plus oferuje droższe telefony niż przy nowej aktywacji ? Jestem abonentem od 12 lat średnia miesięcznych rachunków ok. 130 zł. Proponują mi telefon za 170 zł, gdzie dla nowego klienta jest za 97 zł. O co tutaj chodzi ? Wszystko próbowałem załatwić pod numerem 2699. Na pytanie "dlaczego jest taka różnica w cenie ?" usłyszałem "bo taka jest oferta". Nie pomaga groźba wypowiedzenia umowy. Nie mam zamiaru płacić więcej za nowy telefon niż klient który przychodzi z ulicy. Nie potrafię zrozumieć polityki tej firmy.
aab
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 16 gru 2011, o 23:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: aab »

Niestety, nowy klient jest ważniejszy. Dobrze, że jest możliwość przeniesienia numeru.
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: luki »

Już nie ma nowych i starych klientów. Rynek jest przesycony. Są klienci, którzy są u innego operatora i są klienci, którzy są u obecnego. Co to znaczy klient z ulicy?

Kupując 2 raz Volkswagena nie dostaje upustu dlatego, że jeździłem Golfem 10 lat. Skąd założenie, że nowi klienci nie będą płacić regularnie i dlaczego mają być mniej ważni, niż ci co są już operatora? Nie rozumiem. A z tego co wiem telefony są tańsze tylko w sklepie internetowym i nie dlatego, że to nowy bądź stary klient, tylko dlatego, że ceny w sklepach internetowych są z reguły mniejsze ze względu na koszty utrzymania.
gothel
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 27 gru 2011, o 16:23

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: gothel »

luki pisze:Kupując 2 raz Volkswagena nie dostaje upustu dlatego, że jeździłem Golfem 10 lat.


Tutaj akurat nie mogę się zgodzić. Założę się że jako stały klient dostaniesz rabat od dealera za kupno drugiego samochodu.
luki pisze:Skąd założenie, że nowi klienci nie będą płacić regularnie i dlaczego mają być mniej ważni, niż ci co są już operatora? Nie rozumiem.


Gdybyś miał do wyboru dwie możliwości:
1 Zerwać umowę z wieloletnim klientem który regularnie opłaca rachunki i podpisać umowę z nowym klientem o którym nic nie wiesz.
2 Przedłużyć umowę ze stałym klientem.

Idąc twoim tokiem rozumowania na pewno wybierzesz opcje nr. 1
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: luki »

U dilera dostanę więcej upustu im więcej kasy wydam, podobnie jak w banku, niezależnie czy jestem nowy czy stary.
Gdybyś miał do wyboru dwie możliwości:
1 Zerwać umowę z wieloletnim klientem który regularnie opłaca rachunki i podpisać umowę z nowym klientem o którym nic nie wiesz.
2 Przedłużyć umowę ze stałym klientem.
Nowy klient może opłacać 3 razy większe rachunki niż stary i wziąć 3 razy większy abonament, więc to żaden argument.
Idąc twoim tokiem rozumowania na pewno wybierzesz opcje nr. 1

Wybiorę opcję, gdzie dają mi najwięcej minut, najstabilniejszy i najlepszy zasięg, a nie najtańszy telefon, bo jestem przeciwny subsydiowaniu telefonów ( to polska domena). Tylko raz w życiu brałem telefon wraz z umową. Wolę sobie kupić telefon na własną rękę, a podpisać umowę z innymi bonusami. Natomiast większości potrzebny jest telefon i tylko dlatego podpisują umowę, bądź przedłużają.

Oczywiście nie mierze wszystkich swoją miarą. Przedstawiam swój punkt widzenia.
krzychu
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 29 gru 2011, o 14:38

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: krzychu »

Plus w chwili obecnej to DNO i wodorosty.
Przegrywają z każdym (no T-MOBIL, jest na podobnym dnie jak dla mnie):
PLAY - minuty i internet
ORANGE - telefony
Pół roku temu zakończyła mi się umowa z PLUS, ale z powodu wyjazdu za granicę jej nie wypowiadałem.
Teraz to zrobiłem i otrzymałem o wiele gorszą ofertę mimo 9 lat w Plusie, niż jako nowy w innej sieci.
Oczekuję dobrego i taniego telefonu.
Plus zaproponował w abonamencie 69,90: SE NEO V za 250 zł !!!
Orange w abonamencie 69,90:SE NEO V za 79 zł, Samsun Galaxy S+ za 129 zł !!!
No z czym do ludzi.
Orange zaproponował mi w abonamencie 69,90 na 36 miesięcy SE ARC S za 49 zł i SE X8 za 1 zł !!!
No po 9 latach żegnam się z Plusem.
annika
Szalony PlusManiak
Posty: 351
Rejestracja: 14 lis 2011, o 17:31
Lokalizacja: opolskie

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: annika »

Nie zaproponowali ich Tobie, tylko proponują wszystkim chętnym.
To ceny w taryfie Pantera przy zakupie w sklepie internetowym.
Tylko X8 się nie zgadza - jest za 3 złote. ;-)
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Jrv »

PLAY ma lepszą ofertę internetową od PLUSa?
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
jarark
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 16 maja 2011, o 17:31

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: jarark »

Witam.

Ja po pewnej wojnie nerwów w lecie zostałem jednak w Plusie. W rozmowach z konsultantem upierałem się, że nie chce ich sztampy 59,90 tylko coś z netem, ale tak do 50 zł. Już nie był zadowolony i robił łaskę "bo przecież to taka dobra oferta". Zbywałem go równo, bo mi proponował (w abonamencie 39,90 + 10 zł za 200 mb non stop) 140 min wymiennych na sms 1:1, te nieużyteczne 300 MMS i upatrzone LG P500 za okazyjne 219zł. Ja mu mówię, że nie podoba mi się cena aparatu, że chcę niższy abonament, żeby sobie go móc zupgradeować dodatkowymi pakietami w razie potrzeby. Traktowałem go tak protekcjonalnie jak on mnie, a jak mnie wkurzył to powiedziałem, że ja nic nie muszę i rozważę przejście do innej sieci. Poza tym umawiałem się z nim na daną godzinę, a on oddzwaniał po dokładnie 24 godzinach kiedy byłem jeszcze zajęty w pracy. On powiedział w końcu, że jak się namyślę to żebym zadzwonił na to ich 2699 powiedziałem, że ok. Potem dzwonił, że na 3 lata jak wezmę to będzie za jedyne 89 zł ten telefon. Ja mu na to, że nie wiem czy mi umowę o pracę na tyle przedłużą i że nie chcę podejmować zobowiązania na 3 lata i w sumie to nie wiem czy na te 2 lata, bo może na te 12 miesięcy podpiszę, ale w sumie u konkurencji i tak taniej, więc może sieć zmienię. Zrobiłem mu taką wodę z mózgu, że w sumie był zrezygnowany, ale pożegnał mnie tym samym tekstem, że jak się namyślę to żebym zadzwonił. Jakież było moje zaskoczenie gdy 2 tygodnie po tej rozmowie nagle w salonach nastąpiło odświeżenie cennika i dostałem tego LG na 2 lata w abo 39,90 + 10 zł za neta za 59 zł. Złożyłem zamówienie w salonie i nagle zadzwonił pan konsultant, że może mi zaoferować ten telefon już za 49zł na moich warunkach. Na to ja mu odpowiedziałem, że wie pan jestem tradycjonalistą i te 10 zł to już mnie nie rusza a wolę kontakt bezpośredni ze sprzedawcą.;]

1,5 miesiąca później w tym samym abo telefon podrożał do 179zł.

Tak, że doradzam cierpliwość i śledzenie cenników załączonych do regulaminów dla nowych klientów;)

Powodzenia, po to człowiek ma mózg, żeby miedzy uszami wiatr nie hulał;) a my jako klienci nic nie musimy;)
przemty
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 16 gru 2011, o 18:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: przemty »

No i sprawa wyjasniła się.

Odpowiedź reklamacyjna miała taki sens:

Nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi :lol:
inkaset
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 17 mar 2011, o 16:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: inkaset »

A poszukaj czy w Plusie nie ma oferty podobnej do wyprzedaży Orange, zawsze to jakaś oszczędność.
grzes1804
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 31 mar 2012, o 10:10

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: grzes1804 »

Witam!
Posiadam taryfę syberyjską 25. W niej 30 min do wszystkich i pakiet dla stałych klientów (80 min do Plusa i na stacjonarne). Niedługo kończy mi się umowa. Po rozmowie w punkcie i konsultantem na 2601, dowiedziałem się, że po przedłużeniu umowy stracę te 80 min, gdyż promocja na nie już się zakończyła. Zaproponowano mi podniesienie abonamentu na 29.90 lecz w nim tylko 60 min, w tym 10 stażowych.
Abonentem Plusa jestem od 8-miu lat, więc jako stały klient dużo tracę.
Co zrobić, aby jednak zachować to 110 min, z taryfy syberyjskiej, nie płacąc wyższego abonamentu? Czy ktoś ma lub miał podobny problem?
Z góry dziękuję za pomoc!
Awatar użytkownika
offca_85
PlusManiak
Posty: 118
Rejestracja: 5 lut 2012, o 21:57
Lokalizacja: Oln

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: offca_85 »

29,90 i tylko 60 minut Ci zaproponowali? :roll: Z tego co mi wiadomo minut do wszystkich możesz mieć nawet 80 w tym abonamencie i po pierwszej minucie za darmo do Plusa. To zła oferta?
ODPOWIEDZ