Strona 1 z 1

reklamacja

: 7 maja 2018, o 21:00
autor: agn_z
Jak można uzyskać kopię reklamacji wysłanej z konta internetowego PLUS? Dlaczego ona się tam po prostu po wysłaniu nie zachowuje? Reklamację wysłał konsultant PLUS z mojego konta i nie przyszło mi do głowy poprosić o jej wydruk, więc nie mam już dostępu do jej treści (naprawdę bardzo dziwna praktyka).

Re: reklamacja

: 8 maja 2018, o 08:39
autor: largo
Mozesz isc do salonu i poprosic ewentualnie droga oficjalna do Warszawy na pismie wnioskowac - choc nie spotkalem sie z taka sprawa. Reklamacja rozpatrzona i ewentualnie tylko sprawa przed sadem ale skoro korzystalo sie z neta to normalne ze trzeba zaplacic... za granicami EU korzysta sie z wifi

Re: reklamacja

: 8 maja 2018, o 08:50
autor: TomPL
largo, nie dobijaj koleżanki, nie każdy taki mądry jak ty :)

Re: reklamacja

: 8 maja 2018, o 08:53
autor: largo
Nie chce kolezanki dobijac ale daje rozwiazania mimo ze sprawa wyglada i tak beznadziejnie... Lecz glupio robi krytykujac siec ze domaga sie swojego przez wlasne niedopatrzenie...