Negatywnie rozpatrzona reklamacja.
: 29 gru 2018, o 21:05
Od września 2018r. jestem użytkownikiem sieci Plus. Po okresie promocyjnym postanowiłem zrezygnować z dodatkowych usług; czasoumilacz, IPLA, serwis wyświetlacza oraz ochrona internetu. Wysłałem smsy o treściach podanych w umowie na nry, zawarte w tejże. Otrzymałem smsy zwrotne z potwierdzeniem dezaktywacji usług.
Jakież było moje zdziwienie graniczące ze złością, kiedy na otrzymanej fakturze widniała opłata za IPLĘ. Postanowiłem wyjaśnić to w salonie Plusa. Pracownik salonu napisał reklamację i dezaktywował czynne usługi.
W dniu dzisiejszym (29.12) otrzymałem pisemne rozpatrzenie mojej reklamacji. Dobrze, że siedziałem w momencie czytania, ponieważ odpowiedź jest NEGATYWNA. Co więcej, usługa IPLA nadal jest aktywna.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy, ponieważ w odpowiedzi na moją reklamację jest napisane, że: "droga postępowania reklamacyjnego została wyczerpana".
W tym momencie moja złość miesza się z poczuciem bezsilności.
Jakież było moje zdziwienie graniczące ze złością, kiedy na otrzymanej fakturze widniała opłata za IPLĘ. Postanowiłem wyjaśnić to w salonie Plusa. Pracownik salonu napisał reklamację i dezaktywował czynne usługi.
W dniu dzisiejszym (29.12) otrzymałem pisemne rozpatrzenie mojej reklamacji. Dobrze, że siedziałem w momencie czytania, ponieważ odpowiedź jest NEGATYWNA. Co więcej, usługa IPLA nadal jest aktywna.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy, ponieważ w odpowiedzi na moją reklamację jest napisane, że: "droga postępowania reklamacyjnego została wyczerpana".
W tym momencie moja złość miesza się z poczuciem bezsilności.