Teraz jest 4 sie 2020, o 05:54


Zostaw Kontakt



Zerwanie umowy - prośba o poradę!

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
Offline
Avatar użytkownika

Syla

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 17 mar 2010, o 19:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: syberyjska

Zerwanie umowy - prośba o poradę!

Post17 mar 2010, o 19:31

Witam.
Chciałam zasięgnąć porady na temat telefonu na abonament w Plusie. Sprawa wygląda następująco: 15 marca 2010 wzięłam telefon na abonament, abonament 55 zł miesięcznie na 12 m-cy. 12 m-cy ze względu na wyprzedaż telefonów. Jednak nie jestem zadowolona z tego co zrobiłam, gdyż dotychczas miałam tylko telefon na kartę, więc ciężko mi się przestawić na abonament i powiem szczerze, że najchętniej po tym jednym dniu zrezygnowałabym z tego abonamentu, jeśli jest taka możliwośc oczywiście???
Pytałam kolegów i jedni mówili, że mam 7 dni na rezygnację inni, że nic już się nie da zrobić! Proszę mi odpowiedzieć, czy mogę zrezygnować z tego abonamentu i numeru z tego względu, że brałam telefon 2 dni temu i nie płaciłam jeszcze nic - pierwszy rachunek otrzymam dopiero ok. 23 marca.
Z góry dziękuję za odpowiedź
Offline
Avatar użytkownika

Marciano

V.I.P.

  • Posty: 281
  • Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:21
  • Lokalizacja: dolnośląskie
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Bezlik 99
  • Model telefonu: Nokia N8

Re: Zerwanie umowy - prośba o poradę!

Post17 mar 2010, o 21:06

Na umowie masz podaną karę umowną.
Offline
Avatar użytkownika

Marcin34

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 181
  • Dołączył(a): 23 wrz 2008, o 12:55
  • Lokalizacja: Lublin
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: dawniej +, obecnie t
  • Model telefonu: sony xperia j

Re: Zerwanie umowy - prośba o poradę!

Post18 mar 2010, o 17:37

Jeśli umowa została zawarta poza lokalem przedsiębiorstwa i nie dotyczy taryf na firmę, to jest 10 dni na odstąpienie od niej. W pozotałych przypadkach pozostaje zapłata kary umownej, ale nie ma gwarancji, że się nie utraci numeru telefonu. Radzę zadzwonić do jakiegoś rzecznika konsumentów lub UKE (Urząd Komunikacji Elektronicznej) do jakiegoś rzecznika i się dopytać.
Offline
Avatar użytkownika

Soyer's

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 6 sty 2009, o 19:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: kapitalna 150

Re: Zerwanie umowy - prośba o poradę!

Post18 mar 2010, o 18:32

Możesz anulować umowę pod 1-nym WARUNKIEM: na nowym numerze nie może być ruchu, w przeciwnym wypadku pozostanie zerwanie umowy z pokryciem kar.
Offline
Avatar użytkownika

kamaz

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:33
  • Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 36i6
  • Model telefonu: P1i

Re: Zerwanie umowy - prośba o poradę!

Post18 sty 2011, o 10:28

Witam

Ostatnio kumpel przedłużył umowę w Plusie - taryfa Super Karta 19, która okazała się mało korzystna (brak pakietów i bezliku, który jest dostępny w abonamencie od 29 zł).
Nowa umowa obowiązuje od 17 stycznia tzn. tego dnia zaczął się nowy okres rozliczeniowy, a przedłużona była 31 grudnia.

Jaki jest okres i czy w ogóle jest możliwość odstąpienia od umowy bez płacenia kary? Przedłużał w punkcie Plusa.
Offline

kosa1127

Szalony PlusManiak

  • Posty: 602
  • Dołączył(a): 17 cze 2009, o 14:15
  • Lokalizacja: PlusForum.pl
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Demo, RP SMF
  • Model telefonu: Samsung F250, Sony Xperia T3

Re: Zerwanie umowy - prośba o poradę!

Post18 sty 2011, o 11:58

Kara zgodna z wydrukiem na umowie; może napisać reklamację do operatora, ale wkońcu na coś się zgodził.
Sprzedawca napewno poinformował go, że są pakiety minut do wszystkich lub do Plusa i że nie ma bezliku w abonamencie za 19 zł.
Obrazek
Do wszystkich taniej, a do Play drożej...absurdalnie proste.
Offline
Avatar użytkownika

kamaz

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:33
  • Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 36i6
  • Model telefonu: P1i

Re: Zerwanie umowy - prośba o poradę!

Post18 sty 2011, o 14:11

Kara umowna wynosi 250 zl czyli jest mało opłacalna.
Nie ma przypadkiem takiej opcji, że w ciagu 30 dni można zrezygnować bez kary?
Offline

mariusz9a

Administrator

Administrator

  • Posty: 5303
  • Dołączył(a): 20 lip 2008, o 11:42
  • Lokalizacja: Sosnowiec
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 13 razy
  • Moja taryfa: ABO
  • Model telefonu: Samsung Galaxy s10e

Re: Zerwanie umowy - prośba o poradę!

Post18 sty 2011, o 14:17

kamaz napisał(a):Nie ma przypadkiem takiej opcji, że w ciagu 30 dni można zrezygnować bez kary?

Jest chyba 10 dni, ale to jakby kupował przez "kuriera".
Pomóż biednym - to nic nie kosztuje!
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Offline

kosa1127

Szalony PlusManiak

  • Posty: 602
  • Dołączył(a): 17 cze 2009, o 14:15
  • Lokalizacja: PlusForum.pl
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Demo, RP SMF
  • Model telefonu: Samsung F250, Sony Xperia T3

Re: Zerwanie umowy - prośba o poradę!

Post19 sty 2011, o 10:39

Dokładnie mariusz9a
Obrazek
Do wszystkich taniej, a do Play drożej...absurdalnie proste.
Offline
Avatar użytkownika

femmemechante

PlusManiak

  • Posty: 69
  • Dołączył(a): 3 wrz 2010, o 23:42
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: DU 99
  • Model telefonu: Samsung Galaxy i9003

Re: Zerwanie umowy - prośba o poradę!

Post19 sty 2011, o 13:40

Nie tylko przez kuriera, ale i przez SMS-a. Jeśli przedłużył w punkcie to bez kary nie ma możliwości, jeśli kurier dostarczył to 10 dni standardowo na odstąpienie czyli i tak by już minęło, jeśli natomiast zatwierdzał SMS-em (realizowane telefonicznie w biurze obsługi ewentualnie przez dział utrzymania) to ma 10 dni od otrzymania dokumentów - czyli wybiera się do dowolnego punktu i odstępuje (nie rezygnuje!, bo wtedy jest automatycznie kara naliczona) od umowy.
Offline
Avatar użytkownika

Nalmena

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 18 lis 2011, o 10:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: simplus
  • Model telefonu: nokia

Re: Zerwanie umowy - prośba o poradę!

Post4 gru 2011, o 16:01

Czy jeżeli będę chciała rozwiązać umowę rok przed końcem, a jest to umowa na abonament czy mogę zachować swój numer i przejść z nim do Simplusa?
Offline
Avatar użytkownika

Nalmena

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 18 lis 2011, o 10:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: simplus
  • Model telefonu: nokia

Re: Zerwanie umowy - prośba o poradę!

Post5 gru 2011, o 13:12

Czy uzyskam odpowiedź?
Offline
Avatar użytkownika

ManMoon

Szalony PlusManiak

  • Posty: 391
  • Dołączył(a): 18 paź 2008, o 14:22
  • Lokalizacja: dunno
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MPIV,ONE,36i6

Re: Zerwanie umowy - prośba o poradę!

Post5 gru 2011, o 14:07

Tak. Jeżeli nie da się to w salonie składasz również wniosek o przeniesienie numeru np. do Play i później wracasz z nim do Plusa.

źródło: http://plus.pl/indywidualna/Pomoc/Ankieta/ http://plus.pl/indywidualna/Abonament/N ... dzDoPlusa/
Dam o siebie zadbać i nigdy nie zmienię taryfy na PlusMix V- absurdalnie proste ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Krzysztof Cieślak

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 16 wrz 2012, o 14:16
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Do Usług bis
  • Model telefonu: SAMSUNG N7000 GALAXY NO

Rozwiązanie Umowy

Post16 wrz 2012, o 14:25

Witam

Mam pytanie, jaka jest kara za zerwanie umowy zawartej z dniem 06.07.2012 w abonamencie Do Usług bis 59,90zł z telefonem Samsung Galaxy Note?
Podawać szczegółów, dlaczego i po co chcę zerwać umowę nie będę, po prostu mam swoje powody.

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

luki

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1577
  • Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 10:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: najfajniejsza
  • Model telefonu: najlepszy w kolorze czarnym - najlepszym

Re: Zerwanie umowy - prośba o poradę!

Post16 wrz 2012, o 14:32

Na umowie masz kwotę kary wpisaną, podziel ją przez miesiące umowy, czyli np. 24 i pomnóż przez to co zostało i będziesz miał szacunkową kwotę.
Następna strona

Powrót do Abonament, Plany Taryfowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


cron