Wspaniałe biuro obsługi Plusa :(
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 14:00
Wspaniałe biuro obsługi Plusa :(
Jak zawsze nasze wspaniałe biuro obsługi plusa znowu sie popisało brakiem kompetencji!!! Te ich wyuczone i te same formułki z których nic nie wynika mnie juz strasznie wkurzają! całe szczęście mam umowę tylko do marca :)
Uważajcie mnie tak naciągnęli z kasperskim że parę razy wysłałem smsa bo w odpowiedzi dostawałem że nie jestem uprawniony do usługi
Przez tel raz mi powiedzieli ze jestem później ze nie i komu tu wierzyć
to jest dla mnie tak śmieszne ze aż żałosne idę do Play
Pozdrawiam wszystkich ludzi zawiedzionych
Proszę zwracać uwagę na ortografię.
Uważajcie mnie tak naciągnęli z kasperskim że parę razy wysłałem smsa bo w odpowiedzi dostawałem że nie jestem uprawniony do usługi
Przez tel raz mi powiedzieli ze jestem później ze nie i komu tu wierzyć
to jest dla mnie tak śmieszne ze aż żałosne idę do Play
Pozdrawiam wszystkich ludzi zawiedzionych
Proszę zwracać uwagę na ortografię.
Ostatnio zmieniony 1 lis 2008, o 14:27 przez kkonrado, łącznie zmieniany 2 razy.
dział obsługi plusa jest do bani
U mnie winy nie ma. Kasperskiego narzeczona u siebie włączała może inaczej prubowała, w piątek dostała informacje, że umowa dotarła itd.... a tel już ma nowy w domu! Tak to wygląda zapomniałem dodać, że ja mam do marca, a ona niestety od nowa 2 lata;( Pozdrawiamtomek pisze:warto najpierw poszukać u siebie winy ;)
dział obsługi plusa jest do bani
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 3 lis 2008, o 10:40
Tu już nie ma co wyjaśniać muszę czekać miesiąc i tyle !!! Tylko nerwy mi poszczają, że co dzwonie na linię obsługi klienta to mi ręce opadają i szkoda mi tych ludzi, bo oni są Bogu ducha winni tylko PLUS powinien coś z tym zrobić, bo zawsze jestem wprowadzony w błąd. Jeszcze chyba nigdy nie bylem zadowolony z obsługi mojej osoby i już nie tylko mojej :) Pozdrawiam!
dział obsługi plusa jest do bani
kkonrado, na pewno narzeczona ma w umowie Kasperskyego? Jeśli ma to bieri papir w dłoń i idziesz do Salonu Firmowego i pytasz o co kaman. Tam konsultant BOK sprawę załatwia i już. Proste. Natomiast jeśli sprawa idzie o obsługę na pewno nie ma nic w tym Twojej winy? Jak się na kogoś np. wydrzesz to nie oczekuj u niego uśmiechu :)
Myślę, że jak zmienisz operatora to:
1. problemy się nie skończą - w Play też pracują zwykli ludzie
2. uderzy Cię to po kabzie. Przecież w jednej sieci możesz mieć tańsze połączenia z narzeczoną, a ona z Tobą. U innego operatora takiej możliwości nie ma.
Daj Plusowi szansę - podejdź do SF, weź się uśmiechnij i powiedz konsultantowi, że nie było do końca fajnie, że wiesz, że to nie jego wina, ale poproś aby Ci pomógł, zrobił Ci dobrze, a na pewno będzie OK!!! Przecież Oni z tego żyją.
Myślę, że jak zmienisz operatora to:
1. problemy się nie skończą - w Play też pracują zwykli ludzie
2. uderzy Cię to po kabzie. Przecież w jednej sieci możesz mieć tańsze połączenia z narzeczoną, a ona z Tobą. U innego operatora takiej możliwości nie ma.
Daj Plusowi szansę - podejdź do SF, weź się uśmiechnij i powiedz konsultantowi, że nie było do końca fajnie, że wiesz, że to nie jego wina, ale poproś aby Ci pomógł, zrobił Ci dobrze, a na pewno będzie OK!!! Przecież Oni z tego żyją.
Re: Wspaniałe biuro obsługi Plusa :(
[quote="kkonrado"]Jak zawsze nasze wspaniałe biuro obsługi plusa znowu sie popisało brakiem kompetencji!!! Te ich wyuczone i te same formułki z których nic nie wynika mnie juz strasznie wkurzają! całe szczęście mam umowę tylko do marca :)
Uważajcie mnie tak naciągnęli z kasperskim że parę razy wysłałem smsa bo w odpowiedzi dostawałem że nie jestem uprawniony do usługi
Przez tel raz mi powiedzieli ze jestem później ze nie i komu tu wierzyć
to jest dla mnie tak śmieszne ze aż żałosne idę do Play
Pozdrawiam wszystkich ludzi zawiedzionych
Plus nie szanuje klijkenta.
Uważajcie mnie tak naciągnęli z kasperskim że parę razy wysłałem smsa bo w odpowiedzi dostawałem że nie jestem uprawniony do usługi
Przez tel raz mi powiedzieli ze jestem później ze nie i komu tu wierzyć
to jest dla mnie tak śmieszne ze aż żałosne idę do Play
Pozdrawiam wszystkich ludzi zawiedzionych
Plus nie szanuje klijkenta.
Ciesz się z każdego dnia, który jest Ci dany!!!!
http://www.gsmonline.pl/portal?t1code=1111111101 - Twój głos na PLUSFORUM.
Asia:)
http://www.gsmonline.pl/portal?t1code=1111111101 - Twój głos na PLUSFORUM.
Asia:)
- Connected
- Szalony PlusManiak
- Posty: 216
- Rejestracja: 16 wrz 2008, o 23:20
- Lokalizacja: Salon Firmowy Plus /3miasto
- Kontakt:
Re: Wspaniałe biuro obsługi Plusa :(
Rozumiem Twoje rozgoryczenie z powodu w/w sytuacji, natomiast nie zgadzam się ze stwierdzeniem: "Plus nie szanuje klienta". Warto pamiętać, że "jedna jaskółka (konsultant) wiosny nie czyni" a świadczy o tym fakt iż na 40 mln ludzi w kraju, Plus ma 14 milionów klientów.Asia:) pisze:kkonrado pisze:Jak zawsze nasze wspaniałe biuro obsługi plusa znowu sie popisało brakiem kompetencji!!! Te ich wyuczone i te same formułki z których nic nie wynika mnie juz strasznie wkurzają! całe szczęście mam umowę tylko do marca :)
Uważajcie mnie tak naciągnęli z kasperskim że parę razy wysłałem smsa bo w odpowiedzi dostawałem że nie jestem uprawniony do usługi
Przez tel raz mi powiedzieli ze jestem później ze nie i komu tu wierzyć
to jest dla mnie tak śmieszne ze aż żałosne idę do Play
Pozdrawiam wszystkich ludzi zawiedzionych
Plus nie szanuje klijkenta.
Pozdrawiam
Ale zawsze łatwiej jest narzekać. Każdy problem da się załatwić w taki czy inny sposób. Natomiast stwierdzenie: Plus nie szanuje Klienta jest dla mnie śmieszne. Raz to mamy najlepszego iplusa, dwa, najlepsze recenzje w rozpatrywaniu i rozwiązywaniu problemów a trzy, jeśli myślicie, że gdzieś indziej jest lepiej, to powiem: wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.
NIeposzanowanie klienta to śmierć dla każdego operatora, a dla pracownika Plusa ( który może mieć nawet 3 kontrole w miesiącu) zwolnienie.
Jeśli nie możecie sie dogadać z jednym pracownikiem, możecie iść do innego. NIe każdy z każdym się dogada. Nikt z Was nie ma wrogów i przyjaciół?
NIeposzanowanie klienta to śmierć dla każdego operatora, a dla pracownika Plusa ( który może mieć nawet 3 kontrole w miesiącu) zwolnienie.
Jeśli nie możecie sie dogadać z jednym pracownikiem, możecie iść do innego. NIe każdy z każdym się dogada. Nikt z Was nie ma wrogów i przyjaciół?
Pracownik Plusa
oddałam telefon na gwarancję który się wyłączał ,ok przyjęli gwarancje, ale jak sie póżniej okazało dali do najgorszego serwisu w okolicy< chociaż były lepsze>marcingrz pisze:Ale zawsze łatwiej jest narzekać. Każdy problem da się załatwić w taki czy inny sposób. Natomiast stwierdzenie: Plus nie szanuje Klienta jest dla mnie śmieszne. Raz to mamy najlepszego iplusa, dwa, najlepsze recenzje w rozpatrywaniu i rozwiązywaniu problemów a trzy, jeśli myślicie, że gdzieś indziej jest lepiej, to powiem: wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.
NIeposzanowanie klienta to śmierć dla każdego operatora, a dla pracownika Plusa ( który może mieć nawet 3 kontrole w miesiącu) zwolnienie.
Jeśli nie możecie sie dogadać z jednym pracownikiem, możecie iść do innego. NIe każdy z każdym się dogada. Nikt z Was nie ma wrogów i przyjaciół?
Napisali mi bzdurne uzasadnienie i do tego unieważnili gwarancje. I miałam wrażenie że naprawdę Plus ma mnie Gdzieś. A za telefon dałam ponad 200 zł na umowę.
Ciesz się z każdego dnia, który jest Ci dany!!!!
http://www.gsmonline.pl/portal?t1code=1111111101 - Twój głos na PLUSFORUM.
Asia:)
http://www.gsmonline.pl/portal?t1code=1111111101 - Twój głos na PLUSFORUM.
Asia:)